AndroidHealthClinic

Sticky Het Pauper Topic

LOL!!! Laten we ons daar meer zorgen om maken dan om de bittere noodzaak en de realiteit.

Dat is net als kerkklokken historisch zo gegroeid!
Ik maak me er geen zorgen over, maar ik vind wel dat ze het ook wel minder mogen uitdragen.

Met het, bedoel ik het Joods zijn en alle voor hun negatieve associaties die daaraan kleven. Maar dat mag je natuurlijk weer net niet over hun zeggen, wat dat volk is als duizenden jaren op drift, ontheemd, beticht van allerlei kwaad, enz.

Omdat ik vind dat de staat dat zou moeten doen. Mogen andere instanties ook zelf bewapende beveiligers inzetten?
Het heeft heel Nederlands, met geld te maken.

Zie dit artikel:

Ik vond daar ook dit pareltje, doe denken aan de uitspraken van Samson en Spekman die steeds werden aangehaald in het Wilders-proces. Zei Bolkenstein hier nu iets over antisemitisme onder Marokkanen?
In de Kamer werd herhaaldelijk gesproken over incidenten die zich hadden voorgedaan: Marokkaanse jochies die op 4 mei met herdenkingskransen gingen voetballen, een pro-Palestijnse demonstratie op de Dam waar Israël op één lijn werd gesteld met nazi-Duitsland, brandstichting in synagogen naar aanleiding van de Gaza-oorlog van 2009, Joden met keppeltjes die in Amsterdam-West met stenen werden bekogeld.
Eind 2010 was het oud-VVD-leider Frits Bolkestein die suggereerde dat orthodoxe Joden maar beter konden emigreren: ‘Voor hen zie ik geen toekomst hier vanwege het antisemitisme onder vooral Marokkaanse Nederlanders, die in aantal blijven toenemen.’ Maar het leidde nooit tot de beslissing dat de rijksoverheid meer aan de beveiliging van Joodse instellingen moest doen.

Laatst bewerkt:
Ik maak me er geen zorgen over, maar ik vind wel dat ze het ook wel minder mogen uitdragen.

Met het, bedoel ik het Joods zijn en alle voor hun negatieve associaties die daaraan kleven. Maar dat mag je natuurlijk weer net niet over hun zeggen, wat dat volk is als duizenden jaren op drift, ontheemd, beticht van allerlei kwaad, enz.
Is dat hetzelfde als, je mag wel homo zijn, maar je mag niet homo doen, dan vraag je erom in elkaar geslagen te worden?
:trollfacex:

Is dat hetzelfde als, je mag wel homo zijn, maar je mag niet homo doen, dan vraag je erom in elkaar geslagen te worden?
:trollfacex:
Nee, je moet de vergelijking wat verder die kant op extrapoleren. Het is een beetje hetzelfde als pedoseksuelen dragqueens die lentekriebels komen voorlezen op basisscholen op Urk en dan verbaasd zijn dat ze erger worden aangepakt dan Powned op Ameland met Sunneklaas.

Nee, je moet de vergelijking wat verder die kant op extrapoleren. Het is een beetje hetzelfde als pedoseksuelen dragqueens die lentekriebels komen voorlezen op basisscholen.
Ook daar, net als het terrorriseren van de Joodse gemeenschap, hebben progressieven geen moeite mee.
:p

Maar de schuld ligt al duizenden jaren bij een ander.
:o
giphy.gif

Wat wordt er ook alweer vaak geroepen bij een aanslag? "In naam van de Vader, de zoon en de Heilige geest", terwijl ze een kruisje slaan? Of was het toch iets anders?

:roflol:
De "Christ Nationalists" in de VS scanderen "Christ is King", maar ze plegen volgens mij geen aanslagen. Is in andere context volledig onschuldig. Dank ook aan "Viva Christo Rey".

Mogelijk enigszins vergelijkbaar met "alluha akbar", dat wordt ook in allerlei context genoemd en kán in sommige gevallen haatdragend zijn. Maar die discussie is al eens gevoerd in het Woke-topic.

Mijn favoriet is echter "Deus vult", "God wil het", van toen we het Heilige Land gingen bevrijden. Daar zou een zich als Katholiek presenterende bevrijdingsorganisatie goed mee aan de haal kunnen gaan. Een aantal lone wolf extremisten heeft dit al gedaan, maar voor zover ik weet waren ze niet Katholiek. Volgens mij maakte Laura Southern en Brittany Pettibone (?), nu getrouwd met die Oostenrijker (Martin Sellner) van Identitair verzet(?), jaren geleden reclame voor een kledinglijn met Deus Vult erop.

Laatst bewerkt:
De "Christ Nationalists" in de VS scanderen "Christ is King", maar ze plegen volgens mij geen aanslagen. Is in andere context volledig onschuldig. Dank ook aan "Viva Christo Rey".

Mogelijk enigszins vergelijkbaar met "alluha akbar", dat wordt ook in allerlei context genoemd en kán in sommige gevallen haatdragend zijn. Maar die discussie is al eens gevoerd in het Woke-topic.

Mijn favoriet is echter "Deus vult", "God wil het", van toen we het Heilige Land gingen bevrijden. Daar zou een zich als Katholiek presenterende bevrijdingsorganisatie goed mee aan de haal kunnen gaan. Een aantal lone wolf extremisten heeft dit al gedaan, maar voor zover ik weet waren ze niet Katholiek. Volgens mij maakte Laura Southern en Brittany Pettibone (?), nu getrouwd met die Oostenrijker (Martin Sellner) van Identitair verzet(?), jaren geleden reclame voor een kledinglijn met Deus Vult erop.
Was ook een cynisch grapje 😘
Christenen maken het vandaag de dag niet zo gek als moslims.

Mijn favoriet is echter "Deus vult", "God wil het", van toen we het Heilige Land gingen bevrijden. Daar zou een zich als Katholiek presenterende bevrijdingsorganisatie goed mee aan de haal kunnen gaan. Een aantal lone wolf extremisten heeft dit al gedaan, maar voor zover ik weet waren ze niet Katholiek.
Wie zijn dat geweest? Ik had in gedachten dat Brenton Tarrant het op z'n wapens had staan maar van wat ik nu kan vinden niet eens.

Terug
Naar boven