Fitness Seller

Sticky Het Pauper Topic

Je wilt dat ik een lijst maak met alle KKK slachtoffers, alle Holocaust slachtoffers en alle homoseksuele slachtoffers door Christenen vanwege hun geloof/uit naam van de Bijbel?

Dat duurt wel heel lang.. dus nee. Moet ze zelf maar doen.
Die lijstjes moesten toch zo te vinden zijn?

De berichten zijn gewoon terug te vinden, zoals het 6-jarige meisje wat na een verkrachtig is doodgebloed.

Ik hoor graag wat er niet klopt.
Nogmaals:
De website is een site die volledig tegen de islam is.

Ik zie iedere dag filmpjes van Israëlische soldaten die kinderen doodschieten.
Die berichten vind je niet op jouw website.

Verder hoef ik geen welles/nietes verhaaltje te gaan krijgen met jou.
Ik heb geen behoefte om hier een discussie over te krijgen.

Terroristen zijn in mijn ogen altijd verkeerd bezig als ze onschuldige mensen ombrengen, of het nou extremistische moslims zijn of huurlingen van de mossad of Japanse krijgers of leden van de KKK (die overigens met bijbel in de hand predikten voor een white world en zwarte mensen gruwelijk vermoorden uit naam van God).

Wij mensen horen geen medemensen te doden, we moeten samenwerken.

Eigenlijk is de "gewone" burger, religieus of niet, altijd wel voor vrede en wenst geen geweld.

Nou, lief zijn vandaag.

Ik wens jou alsnog een fijne dag en dat meen ik oprecht. En die "Gremlin" grap van mij komt gewoon door je nickname. Je zult er vast beter uit zien dan die monsters in de film.
Hey, gewoon een compliment voor jou!

Nee eerlijk, fijne dag Gremlin.

Peace voor iedereen.

🍀

Christianity made slavery possible, and deaths from slavery are a Christian massacre.
Haha you're so full of shit. Slavernij bestond al duizenden jaren voordat het Christendom ooit verzonnen was.
en moslims hebben velen malen meer slaven gehad dan christelijke landen. Christenen waren ook diegene die het uiteindelijk verboden hebben. In sommige islamitische landen is er nog steeds slavernij.

Ja maar,
KKK leden zijn geen echte christenen.

:trollface:

Om maar on topic te gaan, wat ik ook pauper gedrag vind ;

Wanneer iemand op vakantie is met z'n gezin en dan constant op z'n telefoon zitten. Gezelliggggg :)

Het is iets anders maar wel in lijn met de post van @Gremlin.

Vooral de eerste 10 minuten zijn interesssant. Het hoeft feitelijk niet eens juist te zijn, maar dit vertolkt wel het gevoel van veel Nederlanders
@K82 heb je al geluisterd?

Nee, is dit dan een podcast die "neutraal" spreekt of is het een pro-westerse, pro-zionistische?

Ik wil best luisteren maar als de rode draad enkel is dat moslims weer slecht zouden zijn en dat dit dan weer besproken wordt door mensen die er zogenaamd verstand van hebben dan haak ik liever af.

(Liefst ben ik ook gewoon aan 't trainen ipv me hier mee bezig te houden)

Nogmaals:
De website is een site die volledig tegen de islam is.

Ik zie iedere dag filmpjes van Israëlische soldaten die kinderen doodschieten.
Die berichten vind je niet op jouw website.

Verder hoef ik geen welles/nietes verhaaltje te gaan krijgen met jou.
Ik heb geen behoefte om hier een discussie over te krijgen.

Terroristen zijn in mijn ogen altijd verkeerd bezig als ze onschuldige mensen ombrengen, of het nou extremistische moslims zijn of huurlingen van de mossad of Japanse krijgers of leden van de KKK (die overigens met bijbel in de hand predikten voor een white world en zwarte mensen gruwelijk vermoorden uit naam van God).

Wij mensen horen geen medemensen te doden, we moeten samenwerken.

Eigenlijk is de "gewone" burger, religieus of niet, altijd wel voor vrede en wenst geen geweld.

Nou, lief zijn vandaag.

Ik wens jou alsnog een fijne dag en dat meen ik oprecht. En die "Gremlin" grap van mij komt gewoon door je nickname. Je zult er vast beter uit zien dan die monsters in de film.
Hey, gewoon een compliment voor jou!

Nee eerlijk, fijne dag Gremlin.

Peace voor iedereen.

🍀
Jij suggereert iets, ik vraag om opheldering die blijkbaar teveel gevraagd is. Toch frappant voor iemand die geen discussie wil aangaan en wel wil samenwerken.

Jij suggereert iets, ik vraag om opheldering die blijkbaar teveel gevraagd is. Toch frappant voor iemand die geen discussie wil aangaan en wel wil samenwerken.

Wauw je bent nog serieus ook.
Dus eerst kom je met een website aanzetten die puur en alleen is opgezet om aan het publiek te laten zien dat de islam slecht is.

En je vraagt mij dan om opheldering?
Welke opheldering bedoel je?
Dat slechte mensen een 6jarig kind hebben verkracht? Dat dat aan de mensen zelf ligt en niet aan een geloof? Sowieso walgelijk natuurlijk, die mensen moeten ze ophangen maar dat is niet aan mij.
Of snap ik iets niet?

Dit zijn natuurlijk geen goede voorbeelden om een complete religie dan maar meteen slecht te vinden.

Vaak moeten we even verder kijken dan onze neus lang is.

Wat ik bedoel te zeggen is, is dat het "Vrije Westen" er heel erg bij gebaat is om de Islam slecht te praten en slecht te houden. Een grote reden is omdat het blijkbaar verboden is in de Islam om rente te vragen over verdiensten.
Rente is in het vrije westen een miljardenbron van miljardeninkomsten.
Dat is één van de redenen waarom Khadaffi (voormalig en vermoorde president van Libië, die door het westen werd gepresteerd als dictator) uit de weg moest worden geruimd.

Maar ik dwaal een beetje af merk ik.

En nu werk ik mij toch weer in een discussie merk ik.

Wat is nou ook al weer wat je wilt weten?
Oh ja je wil opheldering, waarvan precies?

Laatst bewerkt:
Nee, is dit dan een podcast die "neutraal" spreekt of is het een pro-westerse, pro-zionistische?

Ik wil best luisteren maar als de rode draad enkel is dat moslims weer slecht zouden zijn en dat dit dan weer besproken wordt door mensen die er zogenaamd verstand van hebben dan haak ik liever af.

(Liefst ben ik ook gewoon aan 't trainen ipv me hier mee bezig te houden)
Jij zal het in elke geval niet neutraal vinden, maar daar ging het mij niet om.

Het hoeft feitelijk niet eens juist te zijn, maar dit vertolkt wel het gevoel van veel Nederlanders

Voorbij de heft komt iets voorbij wat perfect aansluit bij mij. Wij hebben Turkse vrienden wonen in Katendrecht in één van die dure nieuwbouw huizen.

• Like
Waarderingen: K82
Jij zal het in elke geval niet neutraal vinden, maar daar ging het mij niet om.

Voorbij de heft komt iets voorbij wat perfect aansluit bij mij. Wij hebben Turkse vrienden wonen in Katendrecht in één van die dure nieuwbouw huizen.
Het heeft mijn aandacht dus ik zal vandaag gaan luisteren. Hoe lang duurt ie ongeveer?

Dus eerst kom je met een website aanzetten die puur en alleen is opgezet om aan het publiek te laten zien dat de islam slecht is.
Wat maakt het uit wat het doel van een website is als de feiten die ze aanhalen correct en verifieerbaar zijn?

Ik zeg niet dat dat zo is, maar je neemt de moeit om dat te weerleggen, je probeert het alleen maar te bagatelliseren door te zeggen dat zulke lijstjes ook wel over het christendom te vinden zijn.

Wauw je bent nog serieus ook.

En je vraagt mij dan om opheldering?
Welke opheldering bedoel je?
Dat slechte mensen een 6jarig kind hebben verkracht? Dat dat aan de mensen zelf ligt en niet aan een geloof?
Of snap ik iets niet.

Vaak moeten we even verder kijken dan onze neus lang is.

Wat ik bedoel te zeggen is, is dat het "Vrije Westen" er heel erg bij gebaat is om de Islam slecht te praten en slecht te houden. Een grote reden is omdat het blijkbaar verboden is in de Islam om rente te vragen over verdiensten.
Rente is in het vrije westen een miljardenbron van miljardeninkomsten.
Dat is één van de redenen waarom Khadaffi (voormalig en vermoorde president van Libië, die door het westen werd gepresteerd als dictator) uit de weg moest worden geruimd.

Maar ik dwaal een beetje af merk ik.

En nu werk ik mij toch weer in een discussie merk ik.

Wat is nou ook al weer wat je wilt weten?
Oh ja je wil opheldering, waarvan precies?
Als er geen enkel verband met de islam is, en dit niets meer is dan louter toeval, dan komt het bij andere geloven dus net zo veel voor?

Dat slechte mensen een 6jarig kind hebben verkracht? Dat dat aan de mensen zelf ligt en niet aan een geloof?
Maar als ze er eerst mee trouwen is het geen probleem, toch?

1713767869000-1713791488084.jpg

Terug
Naar boven