- Waardering
- 4.785
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 12%
Ik heb het woord "christendom" nergens benoemd.Wat maakt het uit wat het doel van een website is als de feiten die ze aanhalen correct en verifieerbaar zijn?
Ik zeg niet dat dat zo is, maar je neemt de moeit om dat te weerleggen, je probeert het alleen maar te bagatelliseren door te zeggen dat zulke lijstjes ook wel over het christendom te vinden zijn.
Daarnaast is de bron die deze feiten verzameld een website die gericht is op het verspreiden van negatieve berichtgevingen over de islam terwijl de moorden en aanslagen gepleegd worden door zware criminelen of terroristen die verder van het geloof verwijderd zijn dan een konijn.
Als ik als terrorist te werk ga en een Koran vastheb, in diezelfde Koran staat dat het verboden is om als mens een ander mens te doden, de enige die mag beslissen tot het doden van mensen is God/Allah.
Als die mensen dan alsnog met hun monden spreken uit naam van een geloof en ze gaan dan alsnog mensen doden.......wat zegt dit dan over het geloof? Niks toch?! Maar dit zegt dan toch alles over de persoon zelf?
Of heb ik het mis?