Fitness Seller

Sticky Het Pauper Topic

Bij Joodse instellingen/gebouwen waar Kmar staat is vaak ook eigen beveiliging.

De vraag is of die nu wel/niet gewapend zijn.
Als Kmar ter plekke is niet. Of er bewapende persoonsbev. is voor vervoer is wel mogelijk. Maar lijkt me niet zomaar toegestaan voor iedere scholier. Dan heb je het eerder over kinderen van diplomaten

Als Kmar ter plekke is niet. Of er bewapende persoonsbev. is voor vervoer is wel mogelijk. Maar lijkt me niet zomaar toegestaan voor iedere scholier. Dan heb je het eerder over kinderen van diplomaten

Dat zijn veelal bewakers die mee ingevlogen zijn uit het land van herkomst vermoed ik?

Dat kan ja. oa vertrouwensband is erg belangrijk

Een "standaard" beveiliger krijgt echt geen wapenverlof om een vuurwapen te dragen. Daar geloof ik niks van. Ik ben toen op gesprek bij een schietvereniging gegaan om mij daar in te schrijven en de regels zijn al extreem streng voor een wapenverlof om ze thuis te hebben, laat staan voor persoonlijke beveiliging. Vermoed dat het dan officiële agenten zijn.

Een "standaard" beveiliger krijgt echt geen wapenverlof om een vuurwapen te dragen. Daar geloof ik niks van. Ik ben toen op gesprek bij een schietvereniging gegaan om mij daar in te schrijven en de regels zijn al extreem streng voor een wapenverlof om ze thuis te hebben, laat staan voor persoonlijke beveiliging. Vermoed dat het dan officiële agenten zijn.
Dit kan en mag ook niet iedere jan boeren lul met bev certificaat

Voor mij en mijn gezin, is in mijn geval, wat anders dan voor hoogwaardigheidsbekleder. Ik laat me niet voor hen door me kop jagen of opblazen.

Free paaaaaalastine

Terug
Naar boven