Maar goed, zoals je zei hebben ze ook sterke punten. Je hebt toch mensen nodig voor de administratie én om de koffie en thee te zetten natuurlijk.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar goed, zoals je zei hebben ze ook sterke punten. Je hebt toch mensen nodig voor de administratie én om de koffie en thee te zetten natuurlijk.
Misschien had haar cluppie verloren.Mijn neef die als toeschouwer naar een partij ging zag een agente in tranen uitbarsten toen er relletjes uitbraken.![]()
Hij had totaal geen doorzettingsvermogen. Hij klaagde dat hij maar 4 keer per week met zijn mtb trainde maar mijn fietsvriend en ik trainden hoogstens 3x en waren 2x zo oud.Beoordeel jij een politiehond ook op z'n vermogen om auto te rijden?
Kan je nagaan hoe lam die marinier was.
Waarschijnlijk appelsap.
Maar wat is je punt hier nou precies?Hij had totaal geen doorzettingsvermogen. Hij klaagde dat hij maar 4 keer per week met zijn mtb trainde maar mijn fietsvriend en ik trainden hoogstens 3x en waren 2x zo oud.
Mijn broer is zeeman op de grote handelsvaart en die werd eens bijna aangevaren door een Amerikaans marineschip. Ze wilden niet communiceren maar namen wel voorrang terwijl ze het niet hadden. In de havenkroeg confronteerde hij een groep mariniers van dat schip door ze homo's te noemen en niemand durfde op te staan. Ze belden wel de MP.
Traangas/pepperspray. De meeste mensen vinden het inderdaad geen pretje, waaronder ik. Echter werkt het op sommigen gewoon niet zoals de bedoeling is. Alhoewel het hier z'n ding wel doet. De besproeide stopte in ieder geval wel lang genoeg zodat die agent hem kon overmeesteren.Rare kleur voor appelsap
Ik dacht pepperspray maar dat is ook niet die kleur toch en mensen reageren er wat heftiger op? Daarom vraag ik het.
Traangas/pepperspray. De meeste mensen vinden het inderdaad geen pretje, waaronder ik. Echter werkt het op sommigen gewoon niet zoals de bedoeling is. Alhoewel het hier z'n ding wel doet. De besproeide stopte in ieder geval wel lang genoeg zodat die agent hem kon overmeesteren.

De superieure versies wel, maar er zijn tig verschillende.
Moet hij zelf ook ooit nog achter komen.
Daarom heb ik altijd een duikbril aan wanneer ik ga rellen.
De superieure versies wel, maar er zijn tig verschillende.
leer hier vanalles bij 
Daarom heb ik altijd een duikbril aan wanneer ik ga rellen.