Het zijn toch stuk voor stuk gewoon p*ssy ass mensen. Als er op ze geschoten word vluchten ze zelfs (toen met die brinks kraak jaren terug) er lopen bij de DSI etc wel hardcore boys maar alles daaronder wat met gele streepjes loopt lijken wel veredelde bewakers of BOA's. Wat als de pl**ris uitbreekt in NL, niemand die jou komt helpen dus ik help mezelf wel🫡. Ik heb een keer gevochten met 2 agenten toen ze bij mij thuis kwamen snachts toen de buren hadden gebeld omdat ik 3 nachten wakker was van de pep en met een taser had lopen knetteren midden in de nacht.
1 wou een nekgreep doen vanachter en die slingerde ik een kledingkast in en die ander probeeerde me naar de grond te trekken zonder resultaat, toen pas gingen ze over naar pepperspray. Met 2 man lukte ze het gewoon niet. Wat een halfbakken law enforcement is dat dan.
Is nog een nieuwsartikel van zelfs🤣 ouwe tijden❤️ .
Een 24-jarige Roosendaler is zondagnacht in zijn woning opgepakt. Hij had nog een gevangenisstraf van achttien dagen open staan. De man verzette zich, waardoor agenten geweld moesten gebruiken.
www.omroepbrabant.nl