MuscleMeat

Sticky Het Pauper Topic

Mike is 1 van de hardste mannen die ik ooit heb ontmoet. Nergens bang voor, hard voor zichzelf maar met het hart op de juiste plaats.
Ach laat ze denken. Ik heb het liefst dat ze niks van mij verwachten. Dan ligt het voordeel altijd bij mij in real life👍. Heb niks te bewijzen, tegenover niemand.💯

Mike Manson... Huehuehue

Do you feel blame? Are you mad? You feel like woesh-kebab-boe-doe-joe?

There's a Mike Manson in Holland. He's having a good time.

En aangezien veel agenten in amerika ex-navy/military/marines zijn is daar het moraal en de gedrevenheid echt torenhoog. Daar hebben ze ook gewoon echt respect voor law enforcement officers en dat is niet voor niks.

Deze zegt alles. Deze sherrif word op handen gedragen. Hij daagt die gangs gewoon uit voor een duel🤣

I meet you on solid ground every day, light or heavy. You wont walk away!

Heb persoonlijk veel self defense gedaan in allerlei varianten de laatste jaren.
Ik vind het belangerijk om skills, attitude en plan te hebben. Ik oefen en train dan ook veel. Ik weiger om ooit slachtoffer te worden of mijn gezin slachtoffer te laten worden van een gek en daaraan overgeleverd te zijn. Kijk opsporing verzocht maar, ze staan voor niks bij je binnen snachts tegenwoordig. Nou ik wacht op die dag. Het is verrot tegenwoordig en als we het van die waakzaam en dienstbaarheid moeten hebben als het erop aankomt nou dan kan ik wel meteen een gat voor mezelf gaan graven.

Gemiddelde aanrijtijd is wat? 5 a 8 minuten? Hier in buitengebied mss wel 10 tot 15 minuten. En dan komen ze met hun de-escalerende softe bullshit aan. Moet ik dan hun gaan bellen als er snachts mensen binnen komen, of als ik dreig aangevallen te worden. Dan telt elke fractie van seconde.

Rather tried by 3 than carried by six🫡
(Liever veroordeeld door 3 man dan door 6 man gedragen te worden)

Ja, honderd maal dit! Het mag niet gezegd worden maar met de huidige invasie van geteisem dat elke dag West Europese grenzen over gaat ben je jezelf en degene die je lief hebt verplicht jezelf voor te bereiden. Ga er voor het gemak van uit dat er niemand is die je komt redden en handel daar naar.

Ja, honderd maal dit! Het mag niet gezegd worden maar met de huidige invasie van geteisem dat elke dag West Europese grenzen over gaat ben je jezelf en degene die je lief hebt verplicht jezelf voor te bereiden. Ga er voor het gemak van uit dat er niemand is die je komt redden en handel daar naar.
Start binnekort met Krav maga.
Heb al een aantal defense variaties gevolgd en mn dochter gaat binnekort ook op zelfverdedigingscursus. Luister begrijp me niet verkeerd ik zoek het nooit zelf op, wil mezelf nooit laten gelden, op het internet is het een hoop geroep natuurlijk maar IRL ben ik heel bescheiden en absoluut geen haantje de voorste. Maar een stap opzij doen gebeurt ook niet dus dan loop je weleens tegen wat "weerstand" aan😇.

Ronny Coleman tegen komen als agent zou ik mij ook een paar keer bedenken om iets te doen 🤣

Start binnekort met Krav maga.
Heb al een aantal defense variaties gevolgd en mn dochter gaat binnekort ook op zelfverdedigingscursus. Luister begrijp me niet verkeerd ik zoek het nooit zelf op, wil mezelf nooit laten gelden, op het internet is het een hoop geroep natuurlijk maar IRL ben ik heel bescheiden en absoluut geen haantje de voorste. Maar een stap opzij doen gebeurt ook niet dus dan loop je weleens tegen wat "weerstand" aan😇.
Krav Maga is erg mooi. Naar mijn mening wel meer iets als vervolgstap en niet om mee te beginnen. Ik ben benieuwd hoe het je bevalt.

Screenshot_20240707_083213_Photos.jpg

(Nee de foto is niet van de dakloze man lol)

Dakloze man die straal bezopen was had besloten voor/tegen mijn deur aan te knallen, vallen, botsen en uiteindelijk op de grond/half tegen m'n deur in slaap te vallen.
However, dit wist ik niet. Ik hoorde allerlei herrie en ik dacht niet direct aan een dronken dakloos persoon, want ik woon op de bovenste verdieping in een gebouw dat aan het einde van een doodlopende straat staat :o
Vandaar dat de voordeur beneden niet op slot was en vaak/vrijwel nooit is; mensen die hier niks te zoeken hebben, komen hier niet.

Tot gisteren avond dus :o
Was wel bang, zat net lekker een True Crime video te kijken en hoorde hoop kabaal. Vanwege hoe het gebouw is, klinkt 'bij mijn voordeur' heeeeeeel luid, alsof het binnen is. En omdat ik niet gelijk aan een dakloze zuipschuit dacht, was ik eerst bang dat iemand probeerde binnen te komen, of wachten tot ik open deed, of voor iemand aan het schuilen.. geen idee.

Anywho, 2 agenten kwamen en uiteindelijk naar beneden gehaald en in een busje afgevoerd want hij had in z'n broek gepist..voor m'n deur..op tapijt..

Hoop dat hij ergens goed afgezet is en niet uiteindelijk toch gearresteerd is.

Terug
Naar boven