- Waardering
- 32.561
- Massa
- 160kg
Zou @Bullshark grotere biceps dan ik hebben? Ik twijfel er steeds meer aan hoor!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zou @Bullshark grotere biceps dan ik hebben? Ik twijfel er steeds meer aan hoor!
Hij stuurde mij een foto vergezeld van een optimistische tekst, plus het verzoek de foto niet te delen. Toen ik een minder optimistische mening gaf werd de foto meteen verwijderd.Zou @Bullshark grotere biceps dan ik hebben? Ik twijfel er steeds meer aan hoor!
Had ie wel kleding aan op die foto?Hij stuurde mij een foto vergezeld van een optimistische tekst, plus het verzoek de foto niet te delen. Toen ik een minder optimistische mening gaf werd de foto meteen verwijderd.
Gelukkig wel, een losse tanktop die zijn buik moest verhullen.
Ow... heeft hij ook met mij gedeeld en sinds dien neem ik zijn commentaar serieuser dan jou commentaar.Hij stuurde mij een foto vergezeld van een optimistische tekst, plus het verzoek de foto niet te delen. Toen ik een minder optimistische mening gaf werd de foto meteen verwijderd.
Ik val van mijn schommelstoel af zo op de veranda....van verbazing.Mike is 1 van de hardste mannen die ik ooit heb ontmoet. Nergens bang voor, hard voor zichzelf maar met het hart op de juiste plaats.
Mike is een oppurtunist, steetwise en heeft voor niemand respect. Hij is goed voor zijn eigen mensen en hij is alleen zich zelf als hij echt alleen is Hij kan zich overal aan aanpassen en sociaal doen, doet het hier bv best goed...tot hij getrickerd wordt.
Prima kerl, maar nooit de rug toekeren.
Die heeft ie toch vast. Amerikanen hebben gewoon dit recht hoor. In sommige staten voor minder en zelfs bij enkel het betreden van hun property. Lees even het 2e amendement van de Amerikaanse grondwet als je er meer over wil weten voor je onzin uitkraamt volgende keerLekker softe reactie. Hij had op z n minst zijn hond kunnen sturen.
Weer een hoop geblaat en weinig wol.Die heeft ie toch vast. Amerikanen hebben gewoon dit recht hoor. In sommige staten voor minder en zelfs bij enkel het betreden van hun property. Lees even het 2e amendement van de Amerikaanse grondwet als je er meer over wil weten voor je onzin uitkraamt volgende keer
Ik ken hem niet heel goed, maar heb een zeer positieve indruk gekregen. Kan voor alle positieve eigenschappen die ik genoemd heb voorbeelden geven. Irl is hij een voorbeeld voor velen op het gebied van mannelijkheid en menselijkheid.Ik val van mijn schommelstoel af zo op de veranda....van verbazing.
Je hebt blijkbaar jaren met die doelgroep gewerkt en niets geleerd.
Mike is een oppurtunist, steetwise en heeft voor niemand respect. Hij is goed voor zijn eigen mensen en hij is alleen zich zelf als hij echt alleen is Hij kan zich overal aan aanpassen en sociaal doen, doet het hier bv best goed...tot hij getrickerd wordt.
Prima kerl, maar nooit de rug toekeren.
Hij heeft weer gedronken. Kan er echt niks van maken.
Tis allemaal decor bij jou. Daar kijk ik doorheen. Maar maak je niet te druk om mij, jij speelt immers niet in mijn klasse.Prima analyse👍
Respect heb ik zeer zeker voor respectvolle mensen. Denigrenende, verheven, stiekeme, liegende en achterbakse mensen krijgen steevast weerstand bij mij. Daar doe ik het dan ook om👍
Homo
Mannelijk... hij is niet eens naturel.Ik ken hem niet heel goed, maar heb een zeer positieve indruk gekregen. Kan voor alle positieve eigenschappen die ik genoemd heb voorbeelden geven. Irl is hij een voorbeeld voor velen op het gebied van mannelijkheid en menselijkheid.
Ik drink niet. Slechte jeugd ervaringen. En direct zelf de juiste keuze gemaakt.Hij heeft weer gedronken. Kan er echt niks van maken.
Ik hoop ook in die respectabele leeftijdsklasse van jou met een moreel kompas te mogen komen. Hopelijk wel met wat minder cognitieve beperkingen dan waar jij mee worstelt😁
Ok touche. Helaas waren mijn goede vrienden in de sportschool dat ook niet.
Waarschijnlijk wordt je wel zo oud. Let op bij die krav, ze beginnen met 5 klappen op je onderrug om je nieren te testen dan 5 op je lever.Ik hoop ook in die respectabele leeftijdsklasse van jou met een moreel kompas te mogen komen. Hopelijk wel met wat minder cognitieve beperkingen dan waar jij mee worstelt😁
in het spijkerhard worden.