AndroidHealthClinic

Sticky Het Pauper Topic

Het schijnt dat Shakira dit liedje Waka Waka (This Time for Africa) in eerste instantie een andere naam had. Iets met Schwarzeneggertje

Zou @Bullshark grotere biceps dan ik hebben? Ik twijfel er steeds meer aan hoor!
Hij stuurde mij een foto vergezeld van een optimistische tekst, plus het verzoek de foto niet te delen. Toen ik een minder optimistische mening gaf werd de foto meteen verwijderd.

Hij stuurde mij een foto vergezeld van een optimistische tekst, plus het verzoek de foto niet te delen. Toen ik een minder optimistische mening gaf werd de foto meteen verwijderd.
Ow... heeft hij ook met mij gedeeld en sinds dien neem ik zijn commentaar serieuser dan jou commentaar.

Mike is 1 van de hardste mannen die ik ooit heb ontmoet. Nergens bang voor, hard voor zichzelf maar met het hart op de juiste plaats.
Ik val van mijn schommelstoel af zo op de veranda....van verbazing.
Je hebt blijkbaar jaren met die doelgroep gewerkt en niets geleerd.

Mike is een oppurtunist, steetwise en heeft voor niemand respect. Hij is goed voor zijn eigen mensen en hij is alleen zich zelf als hij echt alleen is Hij kan zich overal aan aanpassen en sociaal doen, doet het hier bv best goed...tot hij getrickerd wordt.
Prima kerl, maar nooit de rug toekeren.

Mike is een oppurtunist, steetwise en heeft voor niemand respect. Hij is goed voor zijn eigen mensen en hij is alleen zich zelf als hij echt alleen is Hij kan zich overal aan aanpassen en sociaal doen, doet het hier bv best goed...tot hij getrickerd wordt.

Prima analyse👍

Respect heb ik zeer zeker voor respectvolle mensen. Denigrenende, verheven, stiekeme, liegende en achterbakse mensen krijgen steevast weerstand bij mij. Daar doe ik het dan ook om👍

Homo

Lekker softe reactie. Hij had op z n minst zijn hond kunnen sturen.
Die heeft ie toch vast. Amerikanen hebben gewoon dit recht hoor. In sommige staten voor minder en zelfs bij enkel het betreden van hun property. Lees even het 2e amendement van de Amerikaanse grondwet als je er meer over wil weten voor je onzin uitkraamt volgende keer

Die heeft ie toch vast. Amerikanen hebben gewoon dit recht hoor. In sommige staten voor minder en zelfs bij enkel het betreden van hun property. Lees even het 2e amendement van de Amerikaanse grondwet als je er meer over wil weten voor je onzin uitkraamt volgende keer
Weer een hoop geblaat en weinig wol.

Ik val van mijn schommelstoel af zo op de veranda....van verbazing.
Je hebt blijkbaar jaren met die doelgroep gewerkt en niets geleerd.

Ik ken hem niet heel goed, maar heb een zeer positieve indruk gekregen. Kan voor alle positieve eigenschappen die ik genoemd heb voorbeelden geven. Irl is hij een voorbeeld voor velen op het gebied van mannelijkheid en menselijkheid.

Prima analyse👍

Respect heb ik zeer zeker voor respectvolle mensen. Denigrenende, verheven, stiekeme, liegende en achterbakse mensen krijgen steevast weerstand bij mij. Daar doe ik het dan ook om👍

Homo
Tis allemaal decor bij jou. Daar kijk ik doorheen. Maar maak je niet te druk om mij, jij speelt immers niet in mijn klasse.

Ik ken hem niet heel goed, maar heb een zeer positieve indruk gekregen. Kan voor alle positieve eigenschappen die ik genoemd heb voorbeelden geven. Irl is hij een voorbeeld voor velen op het gebied van mannelijkheid en menselijkheid.
Mannelijk... hij is niet eens naturel.

Ik hoop ook in die respectabele leeftijdsklasse van jou met een moreel kompas te mogen komen. Hopelijk wel met wat minder cognitieve beperkingen dan waar jij mee worstelt😁
Waarschijnlijk wordt je wel zo oud. Let op bij die krav, ze beginnen met 5 klappen op je onderrug om je nieren te testen dan 5 op je lever.
Succes :D in het spijkerhard worden.

Terug
Naar boven