Ik verbaasde mij er ook over dat hij het hoger beroep in vrijheid mocht afwachten. Dat komt volgens mij niet heel vaak voordat zoiets uberhaupt kan ik werd destijds voor een ander type zaak meteen overgebracht naar de bajes
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik verbaasde mij er ook over dat hij het hoger beroep in vrijheid mocht afwachten. Dat komt volgens mij niet heel vaak voordat zoiets uberhaupt kan ik werd destijds voor een ander type zaak meteen overgebracht naar de bajes
Ik verbaasde mij er ook over dat hij het hoger beroep in vrijheid mocht afwachten. Dat komt volgens mij niet heel vaak voor
je gaat op blok want je bent echt een achterlijke snolSorry dat ik geen zin heb om te Googlen over jouw liefje omdat ik dacht dat er nog geen veroordeling was nav Bullshark zijn link waarom gesproken werd over 'nog geen veroordeling'.
Ga ergens anders janken dat iemand niet doet wat jij wilt.
Waar zeg ik dat ik meer wil dan rechtspraak site? Ik wist het al nadat Laxeermiddel gewoon normaal zei dat hij al veroordeeld was. Had jij ook kunnen doen maar jij begon allemaal butthurt te janken over je obsessie Ali B..
nee zeker in een dergelijke zaak nietIk verbaasde mij er ook over dat hij het hoger beroep in vrijheid mocht afwachten. Dat komt volgens mij niet heel vaak voor
je gaat op blok want je bent echt een achterlijke snol
nee zeker in een dergelijke zaak niet
dag kleutertje.Naar mijn weten hebben ze dat niet. Ook in Amerika kan dat alleen als je nog niet veroordeeld bent.Is er geen 'bond' (weet NL niet) zoals in VS dat je eruit mag na die betaald te hebben?
Naar mijn weten hebben ze dat niet. Ook in Amerika kan dat alleen als je nog niet veroordeeld bent.
Weeze is toch een logische keuze als je in Amsterdam Oost woont?de rechtbank heeft kennelijk geen voorwaarden opgelegd aan hem, die zouden maken dat hij niet naar het buitenland mag. Zoals ik eerder al schreef, was het te verwachten dat ie naar Marokko zou gaan, en niet voor vakantie denk ik dan. Ook via Weeze Duitsland, dus niet eens vanuit Schiphol of EindhovenAirport

Ja, ongeveer 2uurtjes rijden 🤣Weeze is toch een logische keuze als je in Amsterdam Oost woont?![]()
Bail bond, veelal bekend als "bail".Is er geen 'bond' (weet NL niet) zoals in VS dat je eruit mag na die betaald te hebben?
Bail bond, veelal bekend als "bail".
Borg of borgtocht?
Nee, dat kent Nederland niet, wel kan o.a. bij vluchtgevaar en onder allerlei voorwaarden iemand worden vastgezet. Soms zijn er voorwaarden mogelijk om niet te worden vastgezet.
Ja geen idee ik ga binnenkort wel ff langs de winkel.Zit er toevallig een camera op je tv? Telefoons hebben ook een instelling er op zitten dat wanneer je weg kijkt videos op pauze gaan
Tis geen gratis vriendendienst hè.Inb4 dag na aankomst kaart overlijdt hij ineens.
Waarom doe je het niet zelf? Of een ander laten doen? Ik bedoel het verven..niet zorgen dat hij overlijdt![]()

Nee daarom zeg ik het even. Heeft 1500 gekregen dus medunkt. En hij maakt zich nooit druk. En ik weet dat hij dit geintje niet leuk gaat vinden. Daarom doe ik het.
Nee daarom zeg ik het even. Heeft 1500 gekregen dus medunkt. En hij maakt zich nooit druk. En ik weet dat hij dit geintje niet leuk gaat vinden. Daarom doe ik het.
Mooie is hij heeft mij geblokkeerd op whatsapp 😂
ben benieuwd wat het resultaat is van de kaart!