AndroidHealthClinic

Sticky Het Pauper Topic

Sorry dat ik geen zin heb om te Googlen over jouw liefje omdat ik dacht dat er nog geen veroordeling was nav Bullshark zijn link waarom gesproken werd over 'nog geen veroordeling'.

Ga ergens anders janken dat iemand niet doet wat jij wilt.

Waar zeg ik dat ik meer wil dan rechtspraak site? Ik wist het al nadat Laxeermiddel gewoon normaal zei dat hij al veroordeeld was. Had jij ook kunnen doen maar jij begon allemaal butthurt te janken over je obsessie Ali B..
je gaat op blok want je bent echt een achterlijke snol
Ik verbaasde mij er ook over dat hij het hoger beroep in vrijheid mocht afwachten. Dat komt volgens mij niet heel vaak voor
nee zeker in een dergelijke zaak niet

Ben overigens geen expert op dat gebied.

de rechtbank heeft kennelijk geen voorwaarden opgelegd aan hem, die zouden maken dat hij niet naar het buitenland mag. Zoals ik eerder al schreef, was het te verwachten dat ie naar Marokko zou gaan, en niet voor vakantie denk ik dan. Ook via Weeze Duitsland, dus niet eens vanuit Schiphol of EindhovenAirport

de rechtbank heeft kennelijk geen voorwaarden opgelegd aan hem, die zouden maken dat hij niet naar het buitenland mag. Zoals ik eerder al schreef, was het te verwachten dat ie naar Marokko zou gaan, en niet voor vakantie denk ik dan. Ook via Weeze Duitsland, dus niet eens vanuit Schiphol of EindhovenAirport
Weeze is toch een logische keuze als je in Amsterdam Oost woont? ???

Is er geen 'bond' (weet NL niet) zoals in VS dat je eruit mag na die betaald te hebben?
Bail bond, veelal bekend als "bail".

Borg of borgtocht?

Nee, dat kent Nederland niet, wel kan o.a. bij vluchtgevaar en onder allerlei voorwaarden iemand worden vastgezet. Soms zijn er voorwaarden mogelijk om niet te worden vastgezet.

Bail bond, veelal bekend als "bail".

Borg of borgtocht?

Nee, dat kent Nederland niet, wel kan o.a. bij vluchtgevaar en onder allerlei voorwaarden iemand worden vastgezet. Soms zijn er voorwaarden mogelijk om niet te worden vastgezet.

Dankjewel! Ja borg dan inderdaad haha maar ik had er in Nederland ook nooit van gehoord dus had al zo'n vermoeden.

Maat van mij is schilder. Twee jaar terug heeft hij m’n woning gedaan maar m’n voordeur moet nog. Plus een stukje frame wat eruit gezaagd is gerepareerd worden en geverfd.

Ik wacht daar dus al twee jaar op. Meerdere keren afspraak gemaakt komt hij steeds niet na. Nu ook al hele poos niets gehoord.
Dus lollig dat ik ben hij woont nog thuis. Heb ik een condoleance kaart naar z’n huis gestuurd en z’n ouders veel sterkte gewenst met het overlijden van hun zoon.

🤡

Inb4 dag na aankomst kaart overlijdt hij ineens.

Waarom doe je het niet zelf? Of een ander laten doen? Ik bedoel het verven..niet zorgen dat hij overlijdt :o

Ahh je had al betaald. Wist ik toch niet :o
Nee daarom zeg ik het even. Heeft 1500 gekregen dus medunkt. En hij maakt zich nooit druk. En ik weet dat hij dit geintje niet leuk gaat vinden. Daarom doe ik het.

Mooie is hij heeft mij geblokkeerd op whatsapp 😂

Nou dat is dus geen maat meer als ik het goed begrijp

Nee daarom zeg ik het even. Heeft 1500 gekregen dus medunkt. En hij maakt zich nooit druk. En ik weet dat hij dit geintje niet leuk gaat vinden. Daarom doe ik het.

Mooie is hij heeft mij geblokkeerd op whatsapp 😂

Lekker asociaal ook :eek: ben benieuwd wat het resultaat is van de kaart!

Terug
Naar boven