AndroidHealthClinic

Sticky Het Pauper Topic

Hebben nieuwe tv’s sensoren die op beweging reageren? Ik kijk YouTube en als ik op de bank neerplof of een beweging maak op de bank dan spoelt hij door of gaat op pauze.

Afstandsbediening mobiel horloge etc allemaal weggelegd. Dacht eerst dat het aan mn afstandsbediening lag dus weggegooid.

Stem etc opties heb ik uitstaan Google smart gedoe ook
Ik zit je op afstand te pesten.

Was, als ik zijn vrouw was, al lang van hem gescheiden.

9k voor 30 minuten z'n debiele smoel vertonen f**k deze wereld.

Laatst bewerkt:
Als hij schuldig is, boeien die inkomsten en uitgaven geen k*t, laat hem maar lekker naar bijstandsniveau gaan.

Als hij onschuldig is, hebben aanklachten hem naar beneden gehaald en daardoor de financiële afgrond in geholpen, dan kun je wellicht een rechtzaak a la Depp v Heard krijgen. Of Depp v The Sun.

Heeft er niks mee te maken. het loopt daar in huis al langer niet lekker volgens sommige bronnen.
(heb zo geen bronnen opgeslagen in iCloud)
Geen idee joh, ik volg het niet zo diep.

Één van die meisjes gaf aan dat ze verstijfde, waardoor Ali dacht dat het oké was. Ik denk dat zoiets vaker voorkomt (het hoeft niet iemand zijn schuld te zijn) en dat het daarom heel goed is dat het ter sprake wordt gebracht.

Dat gezegd hebbende, heb ik mij wel verbaasd over zijn reacties. Hij lijkt het allemaal niet echt te begrijpen. Maar dat maakt iemand nog niet schuldig.

Als hij schuldig is, boeien die inkomsten en uitgaven geen k*t, laat hem maar lekker naar bijstandsniveau gaan.

Als hij onschuldig is, hebben aanklachten hem naar beneden gehaald en daardoor de financiële afgrond in geholpen, dan kun je wellicht een rechtzaak a la Depp v Heard krijgen. Of Depp v The Sun.
die zandhaas is gewoon schuldig

Geen idee joh, ik volg het niet zo diep.

Één van die meisjes gaf aan dat ze verstijfde, waardoor Ali dacht dat het oké was. Ik denk dat zoiets vaker voorkomt (het hoeft niet iemand zijn schuld te zijn) en dat het daarom heel goed is dat het ter sprake wordt gebracht.

Dat gezegd hebbende, heb ik mij wel verbaasd over zijn reacties. Hij lijkt het allemaal niet echt te begrijpen. Maar dat maakt iemand nog niet schuldig.
Dat is niet wat er zich thuis afspeelt, maar de strafzaak.
Ging om de reden waarom ik, als ik zijn vrouw was, al veel eerder van hem zou scheiden dan nu pas.

Terug
Naar boven