Fitness Seller

Sticky Het Pauper Topic

Hij is veroordeeld. Dat doet mij vermoeden dat er genoeg bewijs is. Voor zover er nog echt bewijs is na zo een lange tijd.

Oh is hij? Ik dacht dat er nog geen uitspraak was :roflol:
Maar ja als er een veroordeling is dan hoop ik dat hij idd wel echt schuldig is.

En dan dus; lekker voor 'm.
Zielig voor z'n familie (vooral de daden die hij dus gedaan heeft).

Oh is hij? Ik dacht dat er nog geen uitspraak was :roflol:
Maar ja als er een veroordeling is dan hoop ik dat hij idd wel echt schuldig is.

En dan dus; lekker voor 'm.
Zielig voor z'n familie (vooral de daden die hij dus gedaan heeft).
weer een gevalletje kop noch staart , letterlijk 1 min google gebruiken en je had de info gevonden lol

Ik zei letterlijk dat IK HET NIET WEET.
Even een paar seconden besteden aan het lezen van mijn handtekening kan helpen.
ik ga je niet met fluwelen handschoentjes behandelen omdat jij een autist bent , kun je oprecht vergeten ....ook een autist kan google gebruiken

ik ga je niet met fluwelen handschoentjes behandelen omdat jij een autist bent , kun je oprecht vergeten ....ook een autist kan google gebruiken

Nee, ik bedoel dat je moet lezen.
Als ik een vraag stel, stel ik die omdat ik EEN ANTWOORD wil.
Moeilijk he?

Ik wist het niet.
Nu wel.
Dus kun je mijn mening mbt "als hij onschuldig is" gewoon negeren.

Makkelijk.

Ik reageerde hierop;

Ik lette niet op de datum en had geen tijd en zin om uit te zoeken of er al een uitspraak was gedaan.

Dus bij deze;

Lekker voor 'm en dattie mag lijden.

Beter?
mwa het punt dat ik probeer te maken gaat ver boven je pet ... we staken de discussie

mwa het punt dat ik probeer te maken gaat ver boven je pet ... we staken de discussie

Er is geen punt dat je probeert te maken.
Wat ik zei was echt super duidelijk;

Anderen; Hij is schuldig

Ik; Is er bewijs? (JA OF NEE)

Anderen; Hij is veroordeeld (dankjewel @Laxeermiddel voor normaal antwoorden)

Tadaaaa klaar.

Er is geen punt dat je probeert te maken.
Wat ik zei was echt super duidelijk;

Anderen; Hij is schuldig

Ik; Is er bewijs? (JA OF NEE)

Anderen; Hij is veroordeeld (dankjewel @Laxeermiddel voor normaal antwoorden)

Tadaaaa klaar.
man man man kansloos , waarom moet een ander jouw voorkauwen wat gewoon binnen 15 sec te vinden is op google heb je zelfs de uitspraak via rechtspraak.nl gedeeld hoe volledig geinformeerd wil je worden ? als iemand mij iets verteld waarvan ik niet weet of het zo is ga ik op onderzoek en niet wachten tot iemand het mij komt aanrijken .... je vertoont de eigenschappen van een onopgevoed kut kind dat niks zelf kan

Hebben nieuwe tv’s sensoren die op beweging reageren? Ik kijk YouTube en als ik op de bank neerplof of een beweging maak op de bank dan spoelt hij door of gaat op pauze.

Afstandsbediening mobiel horloge etc allemaal weggelegd. Dacht eerst dat het aan mn afstandsbediening lag dus weggegooid.

Stem etc opties heb ik uitstaan Google smart gedoe ook
Zit er toevallig een camera op je tv? Telefoons hebben ook een instelling er op zitten dat wanneer je weg kijkt videos op pauze gaan

man man man kansloos , waarom moet een ander jouw voorkauwen wat gewoon binnen 15 sec te vinden is op google heb je zelfs de uitspraak via rechtspraak.nl gedeeld hoe volledig geinformeerd wil je worden ? als iemand mij iets verteld waarvan ik niet weet of het zo is ga ik op onderzoek en niet wachten tot iemand het mij komt aanrijken .... je vertoont de eigenschappen van een onopgevoed kut kind dat niks zelf kan

Sorry dat ik geen zin heb om te Googlen over jouw liefje omdat ik dacht dat er nog geen veroordeling was nav Bullshark zijn link waarom gesproken werd over 'nog geen veroordeling'.

Ga ergens anders janken dat iemand niet doet wat jij wilt.

Waar zeg ik dat ik meer wil dan rechtspraak site? Ik wist het al nadat Laxeermiddel gewoon normaal zei dat hij al veroordeeld was. Had jij ook kunnen doen maar jij begon allemaal butthurt te janken over je obsessie Ali B..

Terug
Naar boven