MuscleMeat

Sticky Het Pauper Topic

Screenshot_20240724_234247_Instagram.jpg

• Like
Waarderingen: GruX
Dat het gevonden is, is een feit. Waar het vandaan komt, zijn aannames.
Je houdt van duidelijke vragen, maar wat bedoel je hiermee? Wat is je punt? Ik vind het een onzin verhaal vol met boelshit. Dat de haaien agressief zouden worden? Minder kunnen voortplanten? Opgefokt kunnen zijn? Staat allemaal omschreven, maar nergens onderbouwt?

Sec naar je antwoord te kijken het is vastgesteld idd. Maar je aanvullende opmerking snap ik niet waarom deze te plaatsen...

Je houdt van duidelijke vragen, maar wat bedoel je hiermee? Wat is je punt? Ik vind het een onzin verhaal vol met boelshit. Dat de haaien agressief zouden worden? Minder kunnen voortplanten? Opgefokt kunnen zijn? Staat allemaal omschreven, maar nergens onderbouwt?

Sec naar je antwoord te kijken het is vastgesteld idd. Maar je aanvullende opmerking snap ik niet waarom deze te plaatsen...

Dat het pauper is dat cocaïne überhaupt in het water kan komen..

Maat van mij is schilder. Twee jaar terug heeft hij m’n woning gedaan maar m’n voordeur moet nog. Plus een stukje frame wat eruit gezaagd is gerepareerd worden en geverfd.

Ik wacht daar dus al twee jaar op. Meerdere keren afspraak gemaakt komt hij steeds niet na. Nu ook al hele poos niets gehoord.
Dus lollig dat ik ben hij woont nog thuis. Heb ik een condoleance kaart naar z’n huis gestuurd en z’n ouders veel sterkte gewenst met het overlijden van hun zoon.

🤡
IMG_2268.jpeg
IMG_2269.jpeg

Ze zijn weer thuis 😌

Terug
Naar boven