ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.639
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
waarschijnlijk wordt hij boos en komt niet meer 😂Lekker asociaal ookben benieuwd wat het resultaat is van de kaart!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
waarschijnlijk wordt hij boos en komt niet meer 😂Lekker asociaal ookben benieuwd wat het resultaat is van de kaart!
Nee niet echt ben er wel klaar mee.Nou dat is dus geen maat meer als ik het goed begrijp
waarschijnlijk wordt hij boos en komt niet meer 😂

Ze zitten samen op Ameland dus dat zal wel loslopenMwah was zo te lezen al het geval.
Hoop wel dat z'n ouders niet een hartstilstand krijgen![]()
Had het artikel ergens gelezen. Stond vol aannames en onbewezen theorieën. Bij drie theorieën stond vermoedelijk of misschien door….
Had het artikel ergens gelezen. Stond vol aannames en onbewezen theorieën. Bij drie theorieën stond vermoedelijk of misschien door….
Je houdt van duidelijke vragen, maar wat bedoel je hiermee? Wat is je punt? Ik vind het een onzin verhaal vol met boelshit. Dat de haaien agressief zouden worden? Minder kunnen voortplanten? Opgefokt kunnen zijn? Staat allemaal omschreven, maar nergens onderbouwt?Dat het gevonden is, is een feit. Waar het vandaan komt, zijn aannames.
Je houdt van duidelijke vragen, maar wat bedoel je hiermee? Wat is je punt? Ik vind het een onzin verhaal vol met boelshit. Dat de haaien agressief zouden worden? Minder kunnen voortplanten? Opgefokt kunnen zijn? Staat allemaal omschreven, maar nergens onderbouwt?
Sec naar je antwoord te kijken het is vastgesteld idd. Maar je aanvullende opmerking snap ik niet waarom deze te plaatsen...
Ja kan beter bij mij afgeleverd worden inderdaad! Of misschien voor jou om wat extra's te verdienen daar aan de overkant.Dat het pauper is dat cocaïne überhaupt in het water kan komen..
Persoonlijk denk ik eerder dat het gedumpt afval is van de productie van cocaïne. Maar ik moet toegeven dat ik het artikel verder niet gelezen heb.Dat het pauper is dat cocaïne überhaupt in het water kan komen..
Coke-haai-ine
Jij stopt het liever in je neus ? Of in een pijp ?Dat het pauper is dat cocaïne überhaupt in het water kan komen..
Maat van mij is schilder. Twee jaar terug heeft hij m’n woning gedaan maar m’n voordeur moet nog. Plus een stukje frame wat eruit gezaagd is gerepareerd worden en geverfd.
Ik wacht daar dus al twee jaar op. Meerdere keren afspraak gemaakt komt hij steeds niet na. Nu ook al hele poos niets gehoord.
Dus lollig dat ik ben hij woont nog thuis. Heb ik een condoleance kaart naar z’n huis gestuurd en z’n ouders veel sterkte gewenst met het overlijden van hun zoon.
🤡
Hij woont bij z’n ouders dus dat hoeft ook niet.

vaginaal/anaal kan ook nog tegenwoordig(nee dan heb ik het niet over smokkel)
Die van mij appen me gerust om te vragen of ze wat lekkers mogen, wanneer ik bijvoorbeeld boven met wasgoed bezig ben. 😅