Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is dat ik geen nazi ben. Maar hij werkt 60% zwart. Dus ik kan hem er zo bij lappen
Ik neem aan dat jij hem dus ook zwart hebt betaald en dus geen bewijs van betaling kan overleggen.Het is dat ik geen nazi ben. Maar hij werkt 60% zwart. Dus ik kan hem er zo bij lappen
JaIk neem aan dat jij hem dus ook zwart hebt betaald en dus geen bewijs van betaling kan overleggen.
om hulp te zoeken zul je toch eerst je fout moeten inzien , ik zou je adem niet inhouden stekkie want ik mag je en dat zou wel eens je einde kunnen betekennenNee, ik post iets en jij kan het weer niet laten om mij te quoten.
![]()
die dekt dus ook alles behalve daken hahahahaha
Hij is 38 en woont nog thuis.
financieel slim , klap gewoon zijn ouwe in mekaar betalen doet hij dan welHij is 38 en woont nog thuis.
Zo goed heeft hij het voor elkaar
Hij doet nog geen 10 klussen per jaar gok ik. Heeft financieel 0 op z’n bank of spaarrekeningfinancieel slim , klap gewoon zijn ouwe in mekaar betalen doet hij dan wel
beun haas alertHij doet nog geen 10 klussen per jaar gok ik. Heeft financieel 0 op z’n bank of spaarrekening
Ik neem aan dat jij hem dus ook zwart hebt betaald en dus geen bewijs van betaling kan overleggen.
Kon wel familie van een bepaald forumlid hier zijn...Hij is 38 en woont nog thuis.
Zo goed heeft hij het voor elkaar
Ze hebben wel raakvlakken inderdaadKon wel familie van een bepaald forumlid hier zijn...
Vooral als die knakker @ThaWasteland gaat vragen om geld voor het werk dat hij al wel gedaan heeft.Wat boeit dat bewijs of geen bewijs van betaling dan?
Vooral als die knakker @ThaWasteland gaat vragen om geld voor het werk dat hij al wel gedaan heeft.
Dat doen dat soort ondernemertjes wel vaker als je ze gaat irriteren.
Dat doen dat soort ondernemertjes wel vaker als je ze gaat irriteren.
Prima
Hij moet het nog afmaken en hij heeft al geld gehad. Hij vraagt niet om geld. Als hij dat deed kreeg hij een stoot op z’n bakkusVooral als die knakker @ThaWasteland gaat vragen om geld voor het werk dat hij al wel gedaan heeft.
zonder bewijs van betaling heb je geen poot om op te staan en word het onontvankelijk verklaard . het is dan letterlijk woord tegen woord zonder bewijs last . het is een rechtzaal en geen roddel clubje . En daarbij faciliteert hij belasting ontduiking door een vak man zwart te betalenWat boeit dat bewijs of geen bewijs van betaling dan?