MuscleMeat

Sticky Het Pauper Topic

Maat van mij is schilder. Twee jaar terug heeft hij m’n woning gedaan maar m’n voordeur moet nog. Plus een stukje frame wat eruit gezaagd is gerepareerd worden en geverfd.

Ik wacht daar dus al twee jaar op. Meerdere keren afspraak gemaakt komt hij steeds niet na. Nu ook al hele poos niets gehoord.
Dus lollig dat ik ben hij woont nog thuis. Heb ik een condoleance kaart naar z’n huis gestuurd en z’n ouders veel sterkte gewenst met het overlijden van hun zoon.

🤡
Paar lessen die we geleerd hebben na jaren verbouwen (zonder betweterig te willen zijn);

- Nooit vrienden betalen voor werk (tenzij met drank of eten).
- Geen betaling voor alles in orde is.
- Overal foto's van maken.
- Alle aannemers zijn geretardeerde klootzakken.

Groentjes mat.

Ik neem aan dat jij hem dus ook zwart hebt betaald en dus geen bewijs van betaling kan overleggen.
Hij kan het mogelijk wel aannemelijk maken met bijvoorbeeld schriftelijke communicatie, waarin de schilder het indirect toegeeft. Ik kan me voorstellen dat dit al eens besproken is en dat hij het indirect ook toegeeft, als ze bijvoorbeeld een nieuwe afspraak hebben gemaakt.

Paar lessen die we geleerd hebben na jaren verbouwen (zonder betweterig te willen zijn);

Groentjes mat.
Ik dacht nog wel dat je van mij hield :sad:

Groentjes mat.
Screenshot_2024-07-28-11-19-05-115_com.google.android.googlequicksearchbox-edit.jpg

☠️

I came out of her vagina, and in a rage i went right back in☠️

Offerte voor het plaatsen van een duo unit airco is ook binnen. Airco zelf 1800 totaal 4000€

Keek even snel in mij heen of ik werd opgenomen voor een tv programma ofzo. 2200€ installatiekosten 🥹

Beide units zitten dicht bij elkaar praktisch gezien boven elkaar begane grond plus slaapkamer en dan valt het al buiten de normale meters lol. 😂 dus extra kosten voor de extra meters 🤪

Vraagje voor onze Vlaamse en Waalse vrienden, is dit echt België, is dit normaal?

Hele idee achter de verhoging is toch dat mensen zouden stoppen met roken? Nu stoppen ze niet maar halen ze het uit het buitenland. Maar de uitkomst van beide is hetzelfde.

• Like
Waarderingen: GruX

Hele idee achter de verhoging is toch dat mensen zouden stoppen met roken? Nu stoppen ze niet maar halen ze het uit het buitenland. Maar de uitkomst van beide is hetzelfde.
Ik woon aan de grens en als ik daar tank staat het vol met mensen met sloffen sigaretten en tonnen shag. Echt bizar af en toe😅 Maar hier koop je dan een slof voor 18 euro en wat kost het in nl?

Wie had nou gedacht dat de regering meer om geld gaf dan de mensen hun gezondheid.

Laatst bewerkt:
Ik woon aan de grens en als ik daar tank staat het vol met mensen met sloffen sigaretten en tonnen shag. Echt bizar af en toe😅 Maar hier koop je dan een slof voor 18 euro en wat kost het in nl?
Het zijn imo ook wel bepaalde types die zoveel moeite doen om het te blijven betalen. En maar klagen dat het zo duur is met hun uitkering

Het zijn imo ook wel bepaalde types die zoveel moeite doen om het te blijven betalen. En maar klagen dat het zo duur is met hun uitkering
Pakje shag in Nederland 25 euro
Pakje shag in Duitsland 7 euro.
Kies gerust zelf 70 euro of 250 euro.
En goedkoper tanken. Je kunt ook gelijk boodschappen doen.

Al woon je in Amsterdam, dan kun je nog goedkoper uit zijn in Duits dan in Ned land.
Rotterdammers kunnen waarschijnlijk beter naar België.

Nederland is niet meer voor de Nederlanders. Vliegtuigje pakken > Duitsland. Zonder file's er aankomen. Goedkoop parkeren, en vriendelijk personeel.

Als je dan ook nog ontwikkelingshulp gaat bieden in de vorm van enkele kilo's kun je daar in een paar jaar een tweede woning er op na houden.

Nou niet helemaal.... De schatkist loopt een half miljard mis.
Ze hadden meer geld verwacht, maar krijgen juist minder. Ze dachten waarschijnlijk:" dat domme volk kijkt niet verder dan hun neus lang is".

Terug
Naar boven