AndroidHealthClinic

Sticky Het Pauper Topic

zonder bewijs van betaling heb je geen poot om op te staan en word het onontvankelijk verklaard . het is dan letterlijk woord tegen woord zonder bewijs last . het is een rechtzaal en geen roddel clubje . En daarbij faciliteert hij belasting ontduiking door een vak man zwart te betalen

No shit Sherlock. Niemand heeft het over rechtzaal ingaan om geld te halen.

Hij is bereid aangifte te gaan doen van een condoleance kaart gericht aan zijn ouders, dan kan de boel snel escaleren.

Ben ik de enige die begreep dat de aangifte van die gast tegenover TheWasteland die hij (gast) aangaf te willen doen, niet om geld ging?

Ik maak het zelf wel af en pak hem op een andere manier wel terug. 😗
gewoon op zijn muil stompen , heb ooit een metselaar zijn gereedschap afgepakt toen hij zijn werk weigerde af te maken aan mijn garage. metselwerk was toen binnen 2 dagen af . neemt niet weg dat ik collega's heb gewaarschuwd en dus van niemand meer werk kreeg

gewoon op zijn muil stompen , heb ooit een metselaar zijn gereedschap afgepakt toen hij zijn werk weigerde af te maken aan mijn garage. metselwerk was toen binnen 2 dagen af . neemt niet weg dat ik collega's heb gewaarschuwd en dus van niemand meer werk kreeg
Wat als iemand groter en gekker is als jij? Hoe zou je dat dan oplossen?

Ik maak het zelf wel af en pak hem op een andere manier wel terug. 😗
Blikje verf op waterbasis over zn wagen savonds. Ken je er zo af wassen dus weinig schade dus weinig gevolgen. Zelf ben ik meer van de radicalere aanpak en dat hoeft niet altijd met geweld te zijn. Veel druk zetten, heel veel druk zetten

Terug
Naar boven