XXL Nutrition

Sticky Het Pauper Topic

Nou niet helemaal.... De schatkist loopt een half miljard mis.
Ze hadden meer geld verwacht, maar krijgen juist minder. Ze dachten waarschijnlijk:" dat domme volk kijkt niet verder dan hun neus lang is".
Ik weet wel iemand die heeeeeel veel geld heeft GEKREGEN van ons...maar die zit in Oekra......eeeeehhh, tja....dat is een ander onderwerp....we hadden het over tabak en goedkope benzine in Duitsland....

Wij wonen in Almelo, regelmatig even naar Gronau (bij Enschede de grens over) en dan E5 benzine tanken voor 1.80 ipv 2.25, scheelt behoorlijk op een volle bmw tank.

En ja als er dan tabak gehaald moet worden dan ook dat maar, niet voor mij maar er zijn mensen die wel roken...

Okay... ik betaal dus via Duitsland mee aan onze vrijheid. Ipv in Nederland. Prima.

Ja ik weet waar gronou woont. :thumb:

• Like
Waarderingen: K82
Okay... ik betaal dus via Duitsland mee aan onze vrijheid. Ipv in Nederland. Prima.

Ja ik weet waar gronou woont. :thumb:
In Nederland betalen we voor het grootste gedeelte alleen maar belasting en dan vaak ook nog eens belasting op de belasting.

Maar we hebben wel mooie wegen....om maar even positief te blijven....

Ja jammer dat extensions rebels er steeds op mogen. Die Nederlanders met dreadlocks. En vunzige kleding. Zonder vaste woon of verblijfplaats.

Ik weet wel iemand die heeeeeel veel geld heeft GEKREGEN van ons...maar die zit in Oekra......eeeeehhh, tja....dat is een ander onderwerp....we hadden het over tabak en goedkope benzine in Duitsland....

Wij wonen in Almelo, regelmatig even naar Gronau (bij Enschede de grens over) en dan E5 benzine tanken voor 1.80 ipv 2.25, scheelt behoorlijk op een volle bmw tank.

En ja als er dan tabak gehaald moet worden dan ook dat maar, niet voor mij maar er zijn mensen die wel roken...

Toch wel fijn he zon eu zonder grenzen.

Laatst bewerkt:
Toevallig dat Duitsland de grens weer gaat controleren.

Ik dacht dat die controles juist voor gelukzoekers was.

Altijd hetzelfde met die Turkse kappers.

Te laat of dubbel geboekt of de trein of even iemand tussendoor.

10 uur open 10 uur afspraak 2 over 10 komen ze er pas aan en zit nu nog te wachten 😂😂
Nooit last van, alleen het pinapparaat is altijd kapot. Maar ik geef haar groot gelijk 😋

Altijd hetzelfde met die Turkse kappers.

Te laat of dubbel geboekt of de trein of even iemand tussendoor.

10 uur open 10 uur afspraak 2 over 10 komen ze er pas aan en zit nu nog te wachten 😂😂
Daarom heeft mijn Turkse kapper een bordje hangen bij de ingang: niet op afspraak.
Want wie geen afspraken maakt kan ook niet te laat komen.
4a5001b7beea096457f480c8808572428b-09-roll-safe.2x.h473.w710.jpg

Althans
En dan komen ze alsnog
20 mins na de op hun voordeur vermelde openingstijd aankakken, dan ook eerst ff rustig nog een peukie roken..typisch

Daarom heeft mijn Turkse kapper een bordje hangen bij de ingang: niet op afspraak.
Want wie geen afspraken maakt kan ook niet te laat komen.
4a5001b7beea096457f480c8808572428b-09-roll-safe.2x.h473.w710.jpg

Althans
En dan komen ze alsnog
20 mins na de op hun voordeur vermelde openingstijd aankakken, dan ook eerst ff rustig nog een peukie roken..typisch
Werken op tijd is voor blanke arbeiders, een klok is een symbool van witte superioriteit. Soepel omgaan met de klok is verzet tegen racisme.
:trollfacex:

Terug
Naar boven