Fitness Seller

Sticky Het Pauper Topic

Daarom heeft mijn Turkse kapper een bordje hangen bij de ingang: niet op afspraak.
Want wie geen afspraken maakt kan ook niet te laat komen.
4a5001b7beea096457f480c8808572428b-09-roll-safe.2x.h473.w710.jpg

Althans
En dan komen ze alsnog
20 mins na de op hun voordeur vermelde openingstijd aankakken, dan ook eerst ff rustig nog een peukie roken..typisch
Ish Schlim!

Werken op tijd is voor blanke arbeiders, een klok is een symbool van witte superioriteit. Soepel omgaan met de klok is verzet tegen racisme.
:trollfacex:
Wat een theorie zeg.
Daar komt een riante discussie uit voort, daar kun je de klok op gelijk zetten. :D

Misschien is dit al een poosje zo. Maar ad breaks bij Joe z’n podcast. 😂
IMG_4892.jpeg

Die ene addbreak levert hem waarschijnlijk meer geld op dan wij in een carriere van 50 jaar verdienen :roflol:

Ja die 250 miljoen deal laatst bij spotify Is natuurlijk wel magertjes inflatie enzo moet je toch rekening mee houden.

Je hoort hem letterlijk zijn karretje verder vullen wanneer hij zegt: "Het is de laatste keer dat ik hier kom!"

:hahaha:

Leuke vuurwerkfilmpjes op Instagram

Ik vind het behoorlijk kansloos dat dit soort filmpjes het internet op wordt geslingerd...
Er mag best wel wat meer begrip zijn voor dit soort mensen, nu wordt zij wel als heel debiel neergezet.

Haar gedrag wordt nogal belachelijk gemaakt, maar ik snap haar wel... sommige dingen kunnen mensen tot wanhoop drijven, zoals in haar geval vanwege haar hondjes. Joost mag weten hoe lang ze daar al bezig zijn en hoe vaak ze al heeft aangegeven dat ze het fijn zou vinden als ze dat ergens anders zouden doen.

Ik ken een aantal mensen in mijn omgeving met PTSS agv uitzendingen bijvoorbeeld. Geloof me, deze mensen zijn zichzelf niet rond oud&nieuw... vooral die onverwachte harde knallen zorgt ervoor dat ze herbelevingen krijgen. Dit heeft zo'n aanslag op hun lichaam en mentaal dat deze mensen soms ook de aanval kiezen... het is niet verstandig, maar wel begrijpelijk.

Terug
Naar boven