XXL Nutrition

Sticky Het Pauper Topic

Vrouw klaagt man aan omdat hij haar borsten vastnam tijdens de daad
Toen Philip Queree in bed belandde met zijn date, was dat vermoedelijk een leuke ervaring. Of toch tot ze hem de dag erna aangaf bij de politie. De reden? Hij had haar borsten vastgegrepen tijdens de seks, wat de vrouw 'niet normaal' vond.

Queree (37) had de vrouw in kwestie op Tinder leren kennen. Ze waren al eens eerder samen uitgeweest, en op de tweede date stemde de dame in met seks. Achteraf trok ze naar de politie en meldde in haar aangifte dat de man haar borsten had vastgegrepen 'met buitensporige kracht' en zonder toestemming aan haar haren had getrokken. "Ik vind het niet normaal dat mijn borsten vastgegrepen worden", klonk het later in de rechtszaal.

Het kwam Philip duur te staan. De geneeskundestudent zag zijn carrière in rook opgaan en werd vijf jaar lang op een lijst met zedendelinquenten gezet. Gelukkig vond de rechter nu in beroep dat de dame in kwestie overdreven had en werd zijn straf herroepen. Volgens zijn advocaat had de dame nooit gezegd dat hij haar borsten niet mocht aanraken, enkel dat hij wat minder bruut moest zijn. "Normale mensen zouden er nooit van uitgaan dat je iemands borsten niet mag vastgrijpen tijdens de seks. Het is een normale handeling, niets speciaals."

Volgens de openbare aanklager had de dame Philip op voorhand verboden om haar borsten aan te raken, maar daar gelooft de advocaat niets van. "Ik kan me niet voorstellen dat ze dat voor zo'n stevige vrijpartij gezegd heeft. Als hij wat zachter was geweest, had ze hem nooit aangeklaagd. Dat is gewoon je gezond verstand gebruiken." De rechter ging mee in die redenering en hief de veroordeling van Philip op. Die zal ongetwijfeld wel nog eens goed nadenken voor hij weer op Tinderdate gaat.

Ik wil niet meer leven in dit tijdperk.

Vrouw klaagt man aan omdat hij haar borsten vastnam tijdens de daad

Ik wil niet meer leven in dit tijdperk.

:roflol: Ja die vieze stink ex van mij wilde ook wiepen tot het uit ging toen wilde ze liever geld hebben en deed ze aangifte. Vervolgens vond die andere die bij mn moeder schoonmaakte dat ze daar niet genoeg verdiende en via mij meer geld dacht te kunnen halen.

Gewoon doodknuppelen zulk volk

Was dat land maar nooit opgericht.

True dat.

Omdat Amerika Irak binnengevallen is is daar een onstabiele pleurisbende ontstaan met als resultaat allemaal vluchtelingen hier :roflol:

En dat alleen maar omdat Saddam besloot de olie niet meer in dollars maar in euro’s te verkopen.. ja oké en dan de massavernietigingswapens, vooral die natuurlijk.

Zijn er überhaupt recente oorlogen geweest, waarin de VS betrokken was, die geen negatieve kettingreactie veroorzaakten? :emo:

Deze man vermoordde 3 echtgenotes
Gepubliceerd op vrijdag 5 januari 2018 16:33
theodore_johnston-160x160.png

De 64-jarige automonteur Theodore Johnson (foto) is in Londen veroordeeld tot een gevangenisstraf van 26 jaar voor de moord op zijn vrouw Angela Best. Hij had haar op het hoofd geslagen met een hamer en de vrouw vervolgens gewurgd met het ceintuur van haar ochtendjas. Best was de derde echtgenote die door Johnson werd vermoord.

Nadat hij zijn 51-jarige vrouw op 15 december 2016 in zijn woning in Noord-Londen had vermoord, wierp Johnson zich voor een sneltrein. Hij overleefde echter zijn zelfmoordpoging, waarbij hij zijn rechter arm en zijn linker hand verloor. Johnson had de moord gepleegd omdat Best een andere man had ontmoet en van hem wilde scheiden.

Yvonne
De automonteur was al twee keer veroordeeld voor het ombrengen van zijn vrouw. De eerste keer was in 1981 toen hij zijn toenmalige vrouw Yvonne Johnson tijdens een ruzie in hun flat in Wolverhampton met een vaas op haar hoofd sloeg en de vrouw vervolgens van negen hoog over een balkon kieperde.

Ook zijn tweede echtgenote, Yvonne Bennet, werd door Johnson omgebracht – ook nadat zij te kennen had gegeven hun relatie te willen beëindigen. Bennet werd in 1993 met een riem gewurgd, nadat ze een doos chocolade had geweigerd die Johnson voor haar had meegebracht. Hun baby-tje lag in de kamer er naast te slapen. De automonteur werd veroordeeld tot tbs, waar hij na twee jaar al weer op verlof mocht. Vrij snel daarna ontmoette hij Angela Best.

Ophef
In Engeland is grote ophef ontstaan over hoe het mogelijk is dat Johnson tot drie keer toe een echtgenote om het leven kon brengen. Hij is niet de enige die meerdere echtgenotes heeft vermoord. Vorig jaar werd Robert Trigg (52) veroordeeld voor de dood van zijn partner Susan Nicholson. Vijf jaar voor de dood van Nicholson had hij ook al een eerdere partner om het leven gebracht, Caroline Devlin.

In Engeland werden vorig jaar meer dan 100 vrouwen door hun (ex-)man vermoord.

LOL,en ik dacht dat ze in Nederland soft waren :roflol:

Dit soort figuren zijn niet te rehabiliteren. Dat hij z'n eerste slachtoffer van negen hoog naar beneden kieperde had al een teken aan de wand moeten zijn.

Mijn buurman heeft het laten doen. Altijd veel bekijks onder de douche na het sporten. Hij is een n*ger.

Terug
Naar boven