Fitness Seller

Sticky Het Pauper Topic

Ja, laten we dat eerst vragen voor we los gaan op hem. Wat denkt die k*ch van 15 wel niet? Toen wij 15 waren deden meisjes van 15 niet aan daten, uitgaan en MSN.

Meisjes van 15 die op tindr zitten. Dat is vragen om 'problemen'. Lees: Gedwongen de prostitutie in.

Staatsmongool
Ja anaalridder. Als je als meisje van 15 niet genoeg in staat bent voor jezelf op te komen, dit niet aan kunt zien komen en sociaal onderontwikkeld bent waardoor je op je 15e al aan de datingapp gaat. Ja vragen om problemen. Msn was geen dating app.

Als je als meisje van 15 niet genoeg in staat bent voor jezelf op te komen, dit niet aan kunt zien komen en sociaal onderontwikkeld bent waardoor je op je 15e al aan de datingapp gaat. Ja vragen om problemen.
Is een beetje dezelfde logica als met een rokje door West te wandelen vragen om problemen zou zijn/ is. Of misschien in bepaalde straten in West al zelfs zonder hoofddoek. :rolleyes:
Het is nooit een excuus of vragen om problemen mijns inziens. Je moet je poten thuis houden. Hoe kan je nou een deel van die verantwoordelijkheid leggen bij een minderjarige.

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: 040B
Ja anaalridder. Als je als meisje van 15 niet genoeg in staat bent voor jezelf op te komen, dit niet aan kunt zien komen en sociaal onderontwikkeld bent waardoor je op je 15e al aan de datingapp gaat. Ja vragen om problemen. Msn was geen dating app.

Eens, maar op MSN ging het er vaak ook wild aan toe ;)

• Like
Waarderingen: mat

Qft 15 is niet geestelijk gehandicapt

Qft 15 is niet geestelijk gehandicapt
Jouw mening is biased. :roflol:

Weet je wanneer het vragen om problemen is? Als je een minderjarige dwingt tot seks en haar laat misbruiken voor geld, en dreigt om familie iets aan te doen.

267mrel.gif

Is het slim om af te spreken met zulk uitschot? Nee natuurlijk niet. Maar domme dingen doen is inharent aan het puberbrein. De ene puber is hier wel ontvankelijker voor maar daarom verdienen ze meer bescherming. Er zijn duizenden kwetsbare meisjes die in ruil voor wat aandacht veel verder gaan dan ze in feite willen. Of terechtkomen bij een loverboy of in de YOLOPOLO.

Laatst bewerkt:
Ja daarom moet je als 15 jarige gewoon niet op datingssites met vage lui afspreken, dat kun je jezelf ook wel bedenken toch als 15 jarige?

Moet dat 15 jarige mokkeltje wat soms mee rijdt niet flikken, zou dr portie beuken geven :roflol:

En ik heb dat mokkel van mij nooit gedwongen, alsof ik eerst een half jaar normaal met haar om ga en dan plotseling als een leipo ga doen. En dan beweert ze onder dwang foto’s gestuurd te hebben terwijl ze al zulke foto’s gestuurd had voor zij bedacht dat ik haar opeens dwong. Maar waarom ze toen die foto’s gestuurd had wist ze niet meer en het facistische rechtssysteem laat zulke wijven wel wegkomen met ‘weet ik niet’ op vragen die gewoon aantonen dat ze uit haar nek lult.

Ach ik ga ook al 3 jaar om met zusje van een vriend van me die eerste half jaar dat ik dr kende ook 15 was. Moet die downie zo in Arnhem ophalen dus zo crimineel zal ik wel niet zijn als ze dat na 3 jaar nog durft :sukkeltje:

Ja daarom moet je als 15 jarige gewoon niet op datingssites met vage lui afspreken, dat kun je jezelf ook wel bedenken toch als 15 jarige?
Nee. Dat kunnen niet alle 15 jarigen bedenken. Dat is waarom ze onder andere door de wet meer beschermd worden. En financieel gezien in mindere mate aansprakelijk zijn. Etc etc.

Nee. Dat kunnen niet alle 15 jarigen bedenken.

Ja dan ben je gewoon achterlijk :roflol:

Gewoon hoe oud was jij toen je ouders al zeiden ga niet met vreemde mensen mee? :scratch:

Ach uiteindelijk heb ik ook kapot vaak minderjarige mokkeltjes in auto gehad die bus gemist hadden bij uitgaansgelegenheid, maar zelden dat die alleen waren :o

Ja dan ben je gewoon achterlijk :roflol:

Gewoon hoe oud was jij toen je ouders al zeiden ga niet met vreemde mensen mee? :scratch:

Ach uiteindelijk heb ik ook kapot vaak minderjarige mokkeltjes in auto gehad die bus gemist hadden bij uitgaansgelegenheid, maar zelden dat die alleen waren :o

plz-stop-post.jpg

Al zolang ik mij kan herinneren. Maar je mist het punt. Als ouders kan je je kind zo goed mogelijk voorbereiden en meegeven wat wel en niet verstandig is maar als puntje bij paaltje komt kunnen kinderen in een bepaalde fase, en zeker wanneer het brein volop in ontwikkeling is, het tegenover gestelde doen. Dat komt omdat jongeren o.a. moeite hebben met gevolgen overzien van gedrag. En los van deze context heeft een ander gewoon zijn poten thuis te houden. Hoe vaak zou die gehoord hebben van zijn ouders dat nee is nee?

Al zolang ik mij kan herinneren. Maar je mist het punt. Als ouders kan je je kind zo goed mogelijk voorbereiden en meegeven wat wel en niet verstandig is maar als puntje bij paaltje komt kunnen kinderen in een bepaalde fase, en zeker wanneer het brein volop in ontwikkeling is, het tegenover gestelde doen. Dat komt omdat jongeren moeite hebben met gevolgen overzien van gedrag.

Ach mijn nichtje moet haar telefoon ‘s avonds inleveren voor het slapen gaan. Zelfde geld voor dat andere 15 jarige mormel :roflol:

Als een 15 jarige een ander neersteekt zou je ook niet zeggen: ja hij verdient geen straf want brein niet in ontwikkeling. Gewoon dan ben je niet goed in je hoofd, net als dat een 15 jarige die met vreemde lui omgaat gewoon achterlijk is.

Gewoon alsof ik als ik dat meisje wat mij van die onzin beschuldigde ga zeggen: oh ja niet erg hoor dat je die onzin er bij verzon is gwn beperking van je brein. :roflol:

. En los van deze context heeft een ander gewoon zijn poten thuis te houden. Hoe vaak zou die gehoord hebben van zijn ouders dat nee is nee?

Het is een Moslim, ik geloof niet dat dat de meest respectvolle mensen zijn tegenover (blanke) vrouwen :roflol:

En als die zoiets bij iemand die ik kende zou flikken zou ik hem zelf nog kapot slaan.

Gewoon alsof ik als ik dat meisje wat mij van die onzin beschuldigde ga zeggen
Je haalt dader en slachtoffer door elkaar.
Als een 15 jarige een ander neersteekt zou je ook niet zeggen: ja hij verdient geen straf want brein niet in ontwikkeling.
Je haalt dader en slachtoffer door elkaar. Overigens is iets afdoen als zeer onverstandig iets heel anders als "vragen om problemen"- waar deze discussie door begonnen is.

Overigens ben ik niet per se voor opsluiting in een gevangenis van een 15 jarige, tenzij een heel zwaar delict. Maar dat is een heel andere discussie.

Je haalt dader en slachtoffer door elkaar. Overigens ben ik niet per se voor opsluiting in een cel van een 15 jarige, tenzij een heel zwaar delict. Maar dat is een heel andere discussie.

Als 15 jarige moet je kunnen bedenken dat je niet iemand mag neersteken, net als dat het misschien niet handig is om met vreemden mee te gaan.

Gewoon achterlijk om te doen als 15 jarig meisje, niet dat het die ander het recht geeft er misbruik van te maken maar je moet soms ook kijken naar wat je zelf beter had kunnen doen? :o

Kinderen zijn r**ards. Daarom bestaat het jeugdrecht.

Terug
Naar boven