AndroidHealthClinic

Sticky Het Pauper Topic

Waarom heb je zelf geen kopie dan?

Waarom heb je zelf geen kopie dan?

Omdat die op de laptop en telefoon stonden?

Dat hele gebeuren en was werkelijk waar zo achterlijk dat ik er niet van uit ging daarvoor aangehouden te worden.

Ik kan de backup wel terug zetten op een andere MacBook maar dan kan de OvJ zeggen ja rechtszaak kan wel door gaan want je beschikt over je data.

Dus ik heb nu een android telefoon zodat ik niet over mijn data beschik en die rechtszaken niet door kunnen gaan. Geef eerst maar mijn shit terug :roflol:

Maar jongen, nog nooit gehoord van de Cloud? :dunno: 1TB gratis opslag bijvoorbeeld bij Stack van TransIP.

Omdat die op de laptop en telefoon stonden?

Dat hele gebeuren en was werkelijk waar zo achterlijk dat ik er niet van uit ging daarvoor aangehouden te worden.

Ik kan de backup wel terug zetten op een andere MacBook maar dan kan de OvJ zeggen ja rechtszaak kan wel door gaan want je beschikt over je data.

Dus ik heb nu een android telefoon zodat ik niet over mijn data beschik en die rechtszaken niet door kunnen gaan. Geef eerst maar mijn shit terug :roflol:

Je hoeft ze toch niet te vertellen dat je een Mac hebt? :dunno:

Ik heb je al gezegd dat je van mij best Kevin Dijkstra van de politie in Ommen mag bellen, dan wil ik hem best een toestemmingsverklaring sturen dat hij die USB met 35.000 berichtjes aan jou geeft :dunno:
Die 35000 berichten in 2 1/2 maand is sowieso ziek. Meer dan 450 berichten per dag. Maar het dossier waar ik op doel is het strafzaakdossier. Met jouw verklaringen, de aanklachten enz!

Maar jongen, nog nooit gehoord van de Cloud? :dunno: 1TB gratis opslag bijvoorbeeld bij Stack van TransIP.

Ja alleen ik heb een MacBook nodig om die backup terug te kunnen zetten.

En zolang ik die backup niet heb kunnen de rechtszaken niet door gaan.

Dus geven ze die laptop niet terug, geen rechtszaak, geen celstraf:sukkeltje:

Stel je voor je leest al die cringe van jasper :| Dat hij gedwogen een wijven film gaat kijken en andere beta zooi.

Die 35000 berichten in 2 1/2 maand is sowieso ziek. Meer dan 450 berichten per dag. Maar het dossier waar ik op doel is het strafzaakdossier. Met jouw verklaringen, de aanklachten alles!

Ja die mag je d'r van mij ook best bij krijgen hoor. :dunno:

Ik ga dat alleen niet online rammen ivm privacy schending

k ga dat alleen niet online rammen ivm privacy schending
Je weet mijn PM te vinden. Van voor tot achter, zal ik dat even lezen en indien wenselijk voorzien van redactioneel commentaar.

1w0qzLkl.jpg

De popo kan jou toch niks maken, ben je al verorodeeld? nee dus gewoon dumpen hier!

Ik heb niks te verbergen maar als ik dat hele dossier online ram sla ik alleen maar mijn eigen glazen in omdat ik ook aangifte tegen haar gedaan heb. Het laatste wat ik wil is de politie ook maar 1 goede reden geven haar niet te vervolgen.

Bel gewoon Kevin Dijkstra van de politie in Ommen op dan kun je het van hem krijgen, ik heb het dossier niet digitaal.
Dan dien ik naar dat bureau te komen met mijn ID en toestemming te hebben en dat is ook weer zo omslachtig. Beter haal jij het op.

Ik weet tegenwoordig niet meer in welk topic ik moet kijken. @I Xyzyx I is overal.

Dag verpest, dag goedgemaakt, pauper topic.

Terug
Naar boven