- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Omdat die op de laptop en telefoon stonden?
Dat hele gebeuren en was werkelijk waar zo achterlijk dat ik er niet van uit ging daarvoor aangehouden te worden.
Ik kan de backup wel terug zetten op een andere MacBook maar dan kan de OvJ zeggen ja rechtszaak kan wel door gaan want je beschikt over je data.
Dus ik heb nu een android telefoon zodat ik niet over mijn data beschik en die rechtszaken niet door kunnen gaan. Geef eerst maar mijn shit terug![]()

Die 35000 berichten in 2 1/2 maand is sowieso ziek. Meer dan 450 berichten per dag. Maar het dossier waar ik op doel is het strafzaakdossier. Met jouw verklaringen, de aanklachten enz!Ik heb je al gezegd dat je van mij best Kevin Dijkstra van de politie in Ommen mag bellen, dan wil ik hem best een toestemmingsverklaring sturen dat hij die USB met 35.000 berichtjes aan jou geeft![]()
Maar jongen, nog nooit gehoord van de Cloud?1TB gratis opslag bijvoorbeeld bij Stack van TransIP.

Die 35000 berichten in 2 1/2 maand is sowieso ziek. Meer dan 450 berichten per dag. Maar het dossier waar ik op doel is het strafzaakdossier. Met jouw verklaringen, de aanklachten alles!

De popo kan jou toch niks maken, ben je al verorodeeld? nee dus gewoon dumpen hier!Ja die mag je d'r van mij ook best bij krijgen hoor.
Ik ga dat alleen niet online rammen ivm privacy schending
Stel je voor je leest al die cringe van jasper :| Dat hij gedwogen een wijven film gaat kijken en andere beta zooi.
Je weet mijn PM te vinden. Van voor tot achter, zal ik dat even lezen en indien wenselijk voorzien van redactioneel commentaar.k ga dat alleen niet online rammen ivm privacy schending
Ik stuur je ook weer even wat pm''s
niet iedereen hoeft onze zaken hier te weten te komen nietwaar 

De popo kan jou toch niks maken, ben je al verorodeeld? nee dus gewoon dumpen hier!
450 berichten per dagDie 35000 berichten in 2 1/2 maand is sowieso ziek. Meer dan 450 berichten per dag. Maar het dossier waar ik op doel is het strafzaakdossier. Met jouw verklaringen, de aanklachten enz!
. Wow.Ja dacht dat ik erg was, heb iets int e halen dus...……………. Wedstrijdje houden ?
Je weet mijn PM te vinden. Van voor tot achter, zal ik dat even lezen en indien wenselijk voorzien van redactioneel commentaar.
![]()
Dan dien ik naar dat bureau te komen met mijn ID en toestemming te hebben en dat is ook weer zo omslachtig. Beter haal jij het op.Bel gewoon Kevin Dijkstra van de politie in Ommen op dan kun je het van hem krijgen, ik heb het dossier niet digitaal.
Dan dien ik naar dat bureau te komen met mijn ID en toestemming te hebben en dat is ook weer zo omslachtig. Beter haal jij het op.