Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hond die in bloedhete bestelbus werd achtergelaten, overleden
Cookies op AD.nl | AD.nl
Om onze huispedo goed te kunnen volgen post ik hier ook maar ff wat.

Een kwartiertje kan al te lang zijn man, wordt echt in minuten al tig graden warmer dan buiten en honden kunnen niet afkoelen. Ramen open helpt niet genoeg helaas. Airco aan laten?Fucking sneu..
Zelf wel een keer gehad dat een wijf leip ging doen dat ik mijn hond niet in de auto mocht laten zitten als het zo warm was. Komt zo die supermarkt binnen schreeuwen van wie die witte golf (lol) was waar een hond in zat.
b*ch fucking please, het dakraam stond open (met het gordijn dicht zodat schaduw in auto) de ramen stonden open, er stond een bak water in de auto, de deuren zaten niet op slot en die hond lag gewoon te slapen in de auto.
Je kan 'laat hond niet in auto' ook te serieus nemen
Die booslim in Luik spaarde een vrouw die aan ramadan deed.Politie schiet Irakees neer in Groningen na zwaaien met mes (update)
Het is wel druk vandaag. Ramadan is een prachtfeest.
De man die gisteren drie mensen doodschoot in Luik heeft de schoonmaakster die hij kort daarna gijzelde in een school gespaard. Benjamin H. had haar gevraagd of ze moslim is en meedoet aan de ramadan. Toen ze dat bevestigde, verzekerde de 31-jarige Belg dat hij haar niets zou aandoen.