AndroidHealthClinic

Sticky Het Pauper Topic

Ik bedoel racisme van Syl.
Van de acht wethouders is er maar één 'van kleur'. 'Ongehoord', noemde Simons van BIJ1 dit toen ze er PvdA-leider Marjolein Moorman op aansprak. En dan heeft Simons het alleen nog maar over kleur, want als het gaat om diversiteit qua seksuele voorkeur of mensen met een beperking is het nieuwe college volgens haar ook niet divers. Ook de nieuwe bestuurders van de stadsdelen zijn wat Simons niet divers genoeg.
Mij interesseert het helemaal geen fluit hoeveel witte, blanke, zwarte, donkere, gele of pimpelpaarse mannen of vrouwen een stad besturen, als het maar de best verkrijgbare zijn.

Niet dat het perse een goed punt is maar er valt wat voor te zeggen.

Je hebt ook een groep downies, moet je die dan ook maar in de raad plaatsen want anders is het niet divers genoeg? Of een genderneutrale fopdoos? Laat die lekker bij een pretpark werken of in de dierentuin.

maar als 10% zwart is van de bevolking en van de 100 in het college er maar 2 zwart zijn zou ze in principe een punt hebben omdat zij een vertegenwoordiging zijn van het volk..
Dan zou je eerst nog naar een halte eerder moeten kijken. Namelijk hoeveel % van die groep in de politiek werkzaam is, de juiste kwalificaties heeft enzovoorts.

@Derksen gooit waarheden. Gaat inderdaad gewoon om kwaliteiten en of iemand capabel is. Als zou het hele kabinet uit aziaten bestaan, boeit mij dat nou zeg. Als ze het land maar fatsoenlijk besturen.

omdat zij een vertegenwoordiging zijn van het volk..
Stadsdeelcommissie
De door bewoners gekozen stadsdeelcommissie bestaat uit volksvertegenwoordigers uit de buurten. De stadsdeelcommissie behartigt de belangen van bewoners en ondernemers en adviseert het dagelijks bestuur en het bestuur van de stad over wat er speelt in het stadsdeel of in een gebied.
Zuidoost:
ecy0Fwll.jpg

Centrum:
dq3wxu8l.jpg

Nieuw West:
NMFeiAsl.jpg

Noord:
lJZMdg8l.jpg

enz. Stadsdelen - Gemeente Amsterdam

Heb je ook een foto van de bestuurders van Zwolle?

Sylvana zaait alleen maar verdeeldheid door er steeds de nadruk op te leggen. Toen Di Rupo hier de eerste allochtone premier werd kraaide er geen haan naar. Niet in positieve noch in negatieve zin.

Nou, ook daar worden niet alle inwoners vertegenwoordigd. ;)

Je wordt alleen vertegenwoordigd door mensen van je eigen huidskleur?

Nee, maar ik denk dat een J.T. en zijn vriendengroep zich niet vertegenwoordig voelen.

Sylvana zaait alleen maar verdeeldheid door er steeds de nadruk op te leggen. Toen Di Rupo hier de eerste allochtone premier werd kraaide er geen haan naar. Niet in positieve noch in negatieve zin.
f**k die vuile rotte hond van een Di Rupo. Dat ze hem met een dildo in zijn reet naar de maan schieten de verkapte farizeeër dat hij is.

Ik dacht even Elvira Sweet op de foto te zien bij Z.O.

Fucking sneu..

Zelf wel een keer gehad dat een wijf leip ging doen dat ik mijn hond niet in de auto mocht laten zitten als het zo warm was. Komt zo die supermarkt binnen schreeuwen van wie die witte golf (lol) was waar een hond in zat.

b*ch fucking please, het dakraam stond open (met het gordijn dicht zodat schaduw in auto) de ramen stonden open, er stond een bak water in de auto, de deuren zaten niet op slot en die hond lag gewoon te slapen in de auto.

Je kan 'laat hond niet in auto' ook te serieus nemen

Eerst zeg je fucking sneu en vervolgens vertel je hoe je zelf een hond in de auto laat zitten terwijl je de supermarkt in gaat ??????

Terug
Naar boven