XXL Nutrition

Sticky Het Pauper Topic

Nogmaals, had die zaak afgewacht dan. Nee, jij denkt de t*fus met ze ik ga lekker rijden wanneer ik het wil. Met of zonder rijbewijs, boeien. Je pleegt dan een misdrijf. Waarom zou een agent nou liegen? Hij kan een andere interpretatie hebben dan jij, maar waarom zou die doelbewust liegen. Is dat onderdeel van een groter plan?

Ik heb geen idee waarom, ik weet ieder geval dat mijn auto niet de 200 haalde laat staan dik 200.

Gewoon naar mijn mening is zeggen dat een auto die max 180 gaat een snelheid van dik 200 reed genoeg reden om toch even nader onderzoek te doen.

Ik heb geen idee waarom, ik weet ieder geval dat mijn auto niet de 200 haalde laat staan dik 200.

Gewoon naar mijn mening is zeggen dat een auto die max 180 gaat een snelheid van dik 200 reed genoeg reden om toch even nader onderzoek te doen.
Los hiervan. Los of je 200, 190, 180 of 90 reed. Jouw rijbewijs werd eerder ingevorderd. Verder rijden is dan strafbaar. Je was het hier grondig mee oneens blijkens jouw verhaal. Prima. Maar waarom dan pauperbrak naar de chinees rijden ZONDER rijbewijs. Dat doet toch geen enkele zaak goed?

Ik rij absoluut niet gevaarlijk, ik krijg met 60.000 km per jaar 1 of 2 snelheidsboetes per jaar binnen voor 10-20 km/h te hard meestal.
ongeluk zit in een heel klein hoekje........wat jij niet als gevaarzetting ziet is waarschijnlijk in de ogen van oom agent al een artikel 5 met invordering ....het hoeft niet zo zeer aan jouw te liggen ook

Enige keer in Nl dat ik 200 aantikte was in rustige Wijkertunnel. Uit de tunnel meteen weer normaal rijden.

Los hiervan. Los of je 200, 190, 180 of 90 reed. Jouw rijbewijs werd ingevorderd. Verder rijden is dan strafbaar. Je was het hier grondig mee oneens blijkens jouw verhaal. Prima. Maar waarom dan pauperbrak naar de chinees rijden ZONDER rijbewijs.

Ik reed toen niet zonder rijbewijs, toen werd die ingevorderd.

Deze boete had ik gekregen toen ik papieren ging afgeven bij de rechtbank omdat ze er continue een puinhoop van maakte en ik zodoende een ontvangstbevestiging wilde hebben. Postnl aangetekend versturen bewijst alleen dat er wat gestuurd is en niet wat er gestuurd is.

285 met een manhart m3 op de autobahn met met her manhart naast me , meteen van aankoop afgezien ook

Ik reed toen niet zonder rijbewijs, toen werd die ingevorderd.
Kom je nu pas mee, nadat ik het vraag. Je begon dit hele verhaal dat het ging over rijden zonder rijbewijs.

Net weer, had uitspraak binnen gekregen voor rijden zonder rijbewijs volgens mij, die diende tijdens mijn detentie.

Je schrijft net dat het is "voor rijden zonder rijbewijs volgens mij". Dan ben je toch in een auto gestapt zonder rijbevoegheid?

Ja omdat die ingevorderd was omdat ik dik 200 gereden zou hebben in mijn 90 pk swag mobiel.

ongeluk zit in een heel klein hoekje........wat jij niet als gevaarzetting ziet is waarschijnlijk in de ogen van oom agent al een artikel 5 met invordering ....het hoeft niet zo zeer aan jouw te liggen ook

Kijkend naar wat de politie uitvreet hadden ze me al lang en breed een artikel 5 gegeven als ze daartoe de mogelijkheid hadden.

Nu rij ik niet gevaarlijk dus krijgen ze die mogelijkheid niet

Kom je nu pas mee, nadat ik het drie keer vraag. Je begon dit hele verhaal dat het ging over rijden zonder rijbewijs.

Ja en ik vond dat ik mocht rijden omdat die agent hem onder valse omstandigheden invorderde.

Dus ik had verzocht de zaak aan te houden tot vast stond of wel of niet mijn rijbewijs terecht ingevorderd was.

En dan ramt die rechter hem, ondanks mijn duidelijke ontkenning op de vraag of ik afstand wil doen van mijn aanwezigheidsrecht, snel de zaak er door heen.

Ben toen ook gewoon rond blijven rijden en na de 2e keer ben ik naar Roemenië gegaan en ben daar rond gaan rijden :trollface:

Ja en ik vond dat ik mocht rijden omdat die agent hem onder valse omstandigheden invorderde.

Dus ik had verzocht de zaak aan te houden tot vast stond of wel of niet mijn rijbewijs terecht ingevorderd was.

En dan ramt die rechter hem, ondanks mijn duidelijke ontkenning op de vraag of ik afstand wil doen van mijn aanwezigheidsrecht, snel de zaak er door heen.
Dus nu blijkt dat je WEL reed terwijl je rijbewijs eerder was ingevorderd. Dan is het toch duidelijk?
Ben toen ook gewoon rond blijven rijden en na de 2e keer ben ik naar Roemenië gegaan en ben daar rond gaan rijden :trollface:
Man man.

Ik heb vaak genoeg in een auto gezeten die richting 300 ging op de snelweg. Maar ik kan zeggen dat dit gebeurde zonder gevaar voor het overige verkeer want dat was er simpelweg niet. Ook meestal korte stukken even doortrekken. Maar rijden zonder rijbewijs en dan die hele houding is niet cool man. Als rijbewijs wordt ingetrokken dan blijf je gewoon volwassen en werk je netjes mee. Agenten zitten echt niet te wachten op een opgewonden standje met vuur in de ogen. Op het moment dat je de regels overtreedt moet je bereid zijn, in ieder geval rekening houden met, de mogelijke consequenties aanvaarden.

Mijn rijbewijs was ook ingevorderd, maar pas in oktober dit jaar wordt vastgesteld of dit wel of niet terecht geweest is.

En dan willen ze in juli al het beroep gaan behandelen op die zitting waarbij ik niet aanwezig was.

Dus dan kan het dus zijn dat ik in juli 2 weken celstraf krijg en dan in oktober de rechter zegt: ja verdomd dit klopt niet je rijbewijs had niet ingevorderd mogen worden.

Kijkend naar wat de politie uitvreet hadden ze me al lang en breed een artikel 5 gegeven als ze daartoe de mogelijkheid hadden.

140-150 op een weg voor 120-130 is wettelijk al een gevaar zetting , kan je vertellen dat mijn eikelige broertje je een art 5 had gegeven en waarschijnlijk een toespraak van een uur had gegeven

140-150 op een weg voor 120-130 is wettelijk al een gevaar zetting , kan je vertellen dat mijn eikelige broertje je een art 5 had gegeven en waarschijnlijk een toespraak van een uur had gegeven
Het kan gelukkig ook vaak anders. Meer dan op 1 hand te tellen meegemaakt dat de politie zei, dit had een invordering kunnen wezen meneer maar voor deze keer laten we het zitten. Als u nou wat wilt doortrekken doe het dan daar of daar. En dan nog de hand opsteken ook bij het wegrijden, zelfs zonder rijbewijs op zak. Dan vonden ze het gewoon mooi om ook een praatje te maken met iemand die een bepaalde auto rijdt, en zijn ze nieuwsgierig. Als je dan volkomen normaal doet, de zonnenbril even afzet, de motor uitdoet en beleefd bent dan heb je kans dat je ermee wegkomt.

Dan was ik in de auto gaan zitten en had je broer netjes gewezen op het feit dat hij verplicht is te wachtten tot mijn advocaat ter plaatsen is.

Het kan gelukkig ook vaak anders. Meer dan op 1 hand te tellen meegemaakt dat de politie zei, dit had een invordering kunnen wezen meneer maar voor deze keer laten we het zitten. Als u nou wat wilt doortrekken doe het dan daar of daar. En dan nog de hand opsteken ook bij het wegrijden, zelfs zonder rijbewijs op zak. Dan vonden ze het gewoon mooi om ook een praatje te maken met iemand die een bepaalde auto rijdt, en zijn ze nieuwsgierig. Als je dan volkomen normaal doet, de zonnenbril even afzet, de motor uitdoet en beleefd bent dan heb je kans dat je ermee wegkomt.

Ik had niet eens de tijd om boos te worden, was letterlijk met stomheid geslagen :roflol:

Dan was ik in de auto gaan zitten en had je broer netjes gewezen op het feit dat hij verplicht is te wachtten tot mijn advocaat ter plaatsen is.
begrijpelijk , wil alleen aangeven dat je nog goed wegkomt

Ik had niet eens de tijd om boos te worden, was letterlijk met stomheid geslagen :roflol:
Het spijt me te moeten schrijven maar bij jou zien ze voor het uitstappen al dat je meerdere veroordelingen en/of zaken hebt lopen. Dat kost punten. Zeker wanneer ze lezen veroordeelde zedendelinquent. Veel agenten hebben kinderen weet je. Zo werkt het gewoon. Als ze uitstappen en er is niets over de eigenaar van het voertuig, en doet volkomen normaal en gaat geen moeilijk verhaal houden is dat een heel ander verhaal. In beide kan dezelfde straf worden gegeven, en dat is de wet, maar of het ook altijd zo gaat? Jij komt er denk ik in de praktijk minder vaak mee weg, helemaal omdat jij je pijlen vaak richt op de collega's.

Het spijt me te moeten schrijven maar bij jou zien ze voor het uitstappen al dat je meerdere veroordelingen en/of zaken hebt lopen. Dat kost punten. Zeker wanneer ze lezen veroordeelde zedendelinquent.

Hij reed vanaf Zwolle al achter me aan.

Die beste vriendin van een ex van mij werkt bij de politie in Zwolle en zijn auto is vernield

Dus kan me genoeg redenen bedenken waarom een agent uit Zwolle zou liegen over mijn snelheid.

Sowieso waarom moet die overleggen met zijn collega's en wilt niet duidelijk zeggen wat de meting is.

ben zelf ook al gematst had destijds wr450 super motard waar mee ik wheelies aan het rijden was op de parkeerplaats bij de lokale bouwmarkt . de beste man herkende de wr450 als de yamaha dakar motor en meneer heeft zelfs een stukje gereden op betreffende machine .... 2 maanden later kocht hij van mij een frans eiken dressoir mij hoor je niet klagen :P

Terug
Naar boven