Fitness Seller

Sticky Het Pauper Topic

Hoger beroep is toch achter de rug? Of heb je het over een andere zaak.

Nee joh die zaak loopt nog, moest vorig jaar 2 maand zitten voor iets uit 2010.

Achterlijk rechtssysteem ook :o

Net weer, had uitspraak binnen gekregen voor rijden zonder rijbewijs volgens mij, die diende tijdens mijn detentie. Was niet aanwezig dus had al paar keer rechtbank gebeld met dat ik geen idee had waar het over ging en dat ik geen oproeping gekregen heb.

Dus zij de hele tijd ja is wel oproeping aan je betekend.

Dus ik krijg die oproeping binnen. Staat er rechts boven aan netjes ingevuld: "nee" op de vraag of ik afstand wil doen van mijn recht op aanwezigheid.

Dus ik denk wat de f**k

Staat er even later in de uitspraak dat het niet duidelijk was en dat ze het maar bij verstek behandeld hebben.

Sorry hoor maar wat voor mong**l/nazi/blinde ben je als je als rechter in Nederland het woordje "nee" niet begrijpt.

Screenshot_20180702-144747.png

Screenshot_20180702-162336.png

hqdefault.jpg

Bottomline; wat had je willen zeggen dan tijdens de zitting? Het gaat over rijden zonder rijbewijs, dat is andere koek dan een strafzaak. Als het zo gegaan is zoals je schrijft is het vreemd maar als jouw raadsman niet komt en jij bent in detentie dan heb je weinig anders dan je te schikken. Zou eerder eens aan je raadsman vragen waarom die er niet bij was. Sowieso is het een zaak van niks, rijden zonder rijbewijs. Bewijs ligt op tafel, en jij kan eerder de zaak schaden door aanwezigheid dan goed doen. Wellicht dat raadsman vond dat het hem beter leek gewoon maar niet te komen?

Dat misschien eerst gekeken moet worden of mijn rijbewijs wel of niet terecht ingevorderd is geweest.

De agent die hem invorderde zei dat ik dik 200 reed

In een polo diesel met 90 pk

Je schrijft net dat het is "voor rijden zonder rijbewijs volgens mij". Dan ben je toch in een auto gestapt zonder rijbevoegheid? En vervolgens ga je dan de vraag stellen, nadat je bent aangehouden met een forse overtreding van de snelheid, of de invordering wel correct is? Vat ik het zo goed samen?

Ja omdat die ingevorderd was omdat ik dik 200 gereden zou hebben in mijn 90 pk swag mobiel.

Later had ik m wel gechipt en zelfs toen ging die net 200.. heuvel af.

Heb aangifte gedaan van meineed bij het OM, die wilde het niet onderzoeken omdat een politie agent schijnbaar in een ambtsedelijk opgemaakt document mag liegen.

Dus moet ik in oktober mijzelf gaan verdedigen terwijl het OM niet eens de telefoondata wilt traceren om te kijken of het überhaupt klopte wat die agent zei. Inmiddels is het al weer 2 jaar geleden dus al het bewijs dat ik kon hebben zal wel verdwenen zijn inmiddels.

Dus je rijbewijs is reeds ingevorderd, maar jij stapt alsnog in een auto en wordt opnieuw aangehouden wegens rijden zonder rijbewijs? Wat dacht je eigenlijk toen je besloot te gaan rijden zonder rijbewijs? Hoe komt het eigenlijk dat mensen vaak liegen in jouw nadeel?

Even voor de duidelijkheid: dik 200 was de ongecorrigeerde gemeten snelheid. Vervolgens moest die eerst overleggen met zijn 2 collega's voor hij kwam zeggen dat hij ingevorderd zou zijn.

Gewoon op Wegmisbruikers is het netjes duidelijk: ej pik 140 gereden, je mag hier 100, met correctie er af is dat 35 te hard.

En deze was: ja je reed net dik 200, je mag je advocaat niet spreken (heb m toch gebeld ondanks dat het niet zou mogen), ik ga overleggen met mijn collega's of je je rijbewijs wel of niet terug krijgt.

Gewoon mijn rijbewijs was ingevorderd omdat ik een fysiek onmogelijke snelheid reed.

dik 200 was de ongecorrigeerde gemeten snelheid.
Wel gemeten dus.
Gewoon mijn rijbewijs was ingevorderd omdat ik een fysiek onmogelijke snelheid reed.
Maar een normaal iemand, iemand die in staat is om de verantwoordelijkheid van rijden in het verkeer aan te kunnen, zou dan eerst die zaak afwachten en niet denken ja hallo dat kan niet dus ik ga evengoed rijden zonder rijbewijs. Dat snap je toch zelf ook wel?

Moet dit allemaal op de maandag?

• Like
Waarderingen: mat
Je schrijft niet het volledige verhaal op met bijbehorende context. Wat zegt die topsnelheid nou? Misschien had je brute meewind en reed je in een slipstream, had je 'm stiekem lichter gemaakt of wat opgekieteld. Feit blijft, je bent in een voertuig gestapt zonder rijbevoegdheid. Dat lijkt niet door te dringen. En laat het 180km/u zijn ipv 200, dan is het alsnog fout op alle fronten. Dat jij nog nooit een knuppel in je nek hebt gehad en achterin een busje bent gegooid door politie zegt meer over de politie dan over jou :roflol: Je zal maar een drukke dag hebben en een paar (dodelijke) ongevallen hebben meegemaakt en dan jou nog eens als toetje krijgen. Bellen kan op het bureau, niet op dat moment nee. Is volkomen normaal overigens. Maar dwingelandje pikt dat niet, de hele wereld is immers tegen en gaat dan stiekem bellen.

als we dan toch mensen gaan aanpakken kunnen we deze twee niet van een brug gooien met een blok beton om hun nek ?

Je schrijft niet het volledige verhaal op met bijbehorende context. Wat zegt die topsnelheid nou? Misschien had je brute meewind en reed je in een slipstream, had je 'm stiekem lichter gemaakt of wat opgekieteld. Feit blijft, je bent in een voertuig gestapt zonder rijbevoegdheid. Dat lijkt niet door te dringen. En laat het 180km/u zijn ipv 200, dan is het alsnog fout op alle fronten.

180 is de absolute topsnelheid, ik zat gewoon in de auto te roken. Reed misschien 140-150 op de teller.

Snelweg loopt op dat stuk notabene omhoog.

Ze hadden mijn auto mogen gebruiken om het uit te proberen of het mogelijk was (nee). Ze hadden de telefoon traceer data kunnen gebruiken om te kijken hoe lang er over die afstand gedaan is, ook daar was uit gebleken dat de agent gewoon liegt.

Maar dan ben je als burger afhankelijk van het OM of ze je aangifte wel of niet gaan onderzoeken.

180 is de absolute topsnelheid, ik zat gewoon in de auto te roken. Reed misschien 140-150 op de teller.

Snelweg loopt op dat stuk notabene omhoog.

Ze hadden mijn auto mogen gebruiken om het uit te proberen of het mogelijk was (nee). Ze hadden de telefoon traceer data kunnen gebruiken om te kijken hoe lang er over die afstand gedaan is, ook daar was uit gebleken dat de agent gewoon liegt.

Maar dan ben je als burger afhankelijk van het OM of ze je aangifte wel of niet gaan onderzoeken.
Nogmaals, had die zaak afgewacht dan. Nee, jij denkt de t*fus met ze ik ga lekker rijden wanneer ik het wil. Met of zonder rijbewijs, boeien. Je pleegt dan een misdrijf. Waarom zou een agent nou liegen? Hij kan een andere interpretatie hebben dan jij, maar waarom zou die doelbewust liegen. Is dat onderdeel van een groter plan?

Je schrijft niet het volledige verhaal op met bijbehorende context. Wat zegt die topsnelheid nou? Misschien had je brute meewind en reed je in een slipstream, had je 'm stiekem lichter gemaakt of wat opgekieteld. Feit blijft, je bent in een voertuig gestapt zonder rijbevoegdheid. Dat lijkt niet door te dringen. En laat het 180km/u zijn ipv 200, dan is het alsnog fout op alle fronten. Dat jij nog nooit een knuppel in je nek hebt gehad en achterin een busje bent gegooid door politie zegt meer over de politie dan over jou :roflol: Je zal maar een drukke dag hebben en een paar (dodelijke) ongevallen hebben meegemaakt en dan jou nog eens als toetje krijgen. Bellen kan op het bureau, niet op dat moment nee. Is volkomen normaal overigens. Maar dwingelandje pikt dat niet, de hele wereld is immers tegen en gaat dan stiekem bellen.
geeft derksen niet graag gelijk maar hij heeft het ,in mij jongere jaren weleens het papiertje in moeten leveren kan niet zeggen dat ik het leuk vond maar mijn rijstijl werd wel minder aso toen ik weer mocht rijden. nou tegenwoordig met een t6 vol kinderen en een echtgenote ben ik al helemaal niet meer van het gejakker .....stukje verantwoordelijkheid komt met de jaren ^^.hoop nietdat jouw of een niets vermoedende voorbijganger wat gebeurt want dan ben je gaar en terecht

Er was verder ook geen context, ik was pauper brak Chinees gaan halen, zat gewoon peukje te roken en rustig over de snelweg te cruisen. Rijdt er vanaf Zwolle ijsselallee een BMW 1 serie achter me aan, die stopt bij mijn huis achter mijn auto.

Stapt iemand in normale kleren uit die zegt dat die van de politie is, dat die even met zijn collega's ging overleggen en vervolgens kwam die met dat ik dik 200 gereden zou hebben en dat mijn rijbewijs ingevorderd wordt? :dunno:

geeft derksen niet graag gelijk maar hij heeft het ,in mij jongere jaren weleens het papiertje in moeten leveren kan niet zeggen dat ik het leuk vond maar mijn rijstijl werd wel minder aso toen ik weer mocht rijden. nou tegenwoordig met een t6 vol kinderen en een echtgenote ben ik al helemaal niet meer van het gejakker .....stukje verantwoordelijkheid komt met de jaren ^^.hoop dat jouw of een nietvermoedende voorbijganger wat gebeurt want dan ben je gaar en terecht

Ik rij absoluut niet gevaarlijk, ik krijg met 60.000 km per jaar 1 of 2 snelheidsboetes per jaar binnen voor 10-20 km/h te hard meestal.

Terug
Naar boven