XXL Nutrition

Sticky Het Pauper Topic

ben zelf ook al gematst had destijds wr450 super motard waar mee ik wheelies aan het rijden was op de parkeerplaats bij de lokale bouwmarkt . de beste man herkende de wr450 als de yamaha dakar motor en meneer heeft zelfs een stukje gereden op betreffende machine .... 2 maanden later kocht hij van mij een frans eiken dressoir mij hoor je niet klagen :P
Dat geloof ik. Er zijn ook veel liefhebbers van voertuigen en motoren bij. Als je die treft en er is niks gemeten met een laser bijvoorbeeld kan je ermee wegkomen. Het gaat om een totaalplaatje.

Dat geloof ik. Er zijn ook veel liefhebbers van voertuigen en motoren bij. Als je die treft en er is niks gemeten met een laser bijvoorbeeld kan je ermee wegkomen.
de 3de versnelling is de wheelie button de beste man giegelde als patricia paay die een vuist naar binnen kreeg geschoven :P

Dat geloof ik. Er zijn ook veel liefhebbers van voertuigen en motoren bij. Als je die treft en er is niks gemeten met een laser bijvoorbeeld kan je ermee wegkomen.

En dan geef ik continue richting aan maar krijg een boete voor die ene keer dat ze niet zagen dat ik richting aangaf toen ze me gingen achtervolgen.

Dat ze niet zagen dat ik richting gaf omdat de rotonde er tussen zat en je van de linker kant niet kan zien dat de rechter knipperlichten uit staan is een detail

de 3de versnelling is de wheelie button de beste man giegelde als patricia paay die een vuist naar binnen kreeg geschoven :P
Ja mooi toch, dan voel je al dit gesprek even warm houden. Of de vraag wat doe je als ik vragen mag dat jij dit allemaal kunt betalen? Dan moet je beantwoorden; dat weet alleen mijn accountant. Kunnen ze nog wel om lachen ook.
Ander uiterste was met de laser 250+, toen bij een Texaco aan de kant gezet. Kwam een dikke prop uit de auto en die voeg u weet vast wel waarom ik u staande houd of niet? Uh u wilt de weg naar de dichtsbijzijnde febo weten? Dikke pad gelijk op de teentjes getrapt en dreigen met inbeslagname.

Ja mooi toch, dan voel je al dit gesprek even warm houden. Of de vraag wat doe je als ik vragen mag dat jij dit allemaal kunt betalen? Dan moet je beantwoorden; dat weet alleen mijn accountant. Kunnen ze nog wel om lachen ook.
Ander uiterste was met de laser 250+, toen bij een Texaco aan de kant gezet. Kwam een dikke prop uit de auto en die voeg u weet vast wel waarom ik u staande houd of niet? Uh u wilt de weg naar de dichtsbijzijnde febo weten? Dikke pad gelijk op de teentjes getrapt en dreigen met inbeslagname.
het bizarre is ondanks mijn broertje motoragent is heb ik de verkeerde achternaam ( criminele oom ) , dus ik zie al vaak waneer ze mijn kenteken nagetrokken word omdat de heren of dames het knoopje op hun holster los halen . ik grap dan zelf altijd dat ik de zoon ben van de eerlijke timmerman en niet van de coke handelaar , meestal word de sfeer wat beter en kan er zelfs gelachen worden . het zijn en blijven mensen je kunt de verkeerde maar ook de goeie treffen

@Derksen hoezo geef je die xyzz toch zoveel aandacht. Hij is zo onwetend als wat en raakt nog verdwaald in zijn eigen verhaal.

@Derksen hoezo geef je die xyzz toch zoveel aandacht. Hij is zo onwetend als wat en raakt nog verdwaald in zijn eigen verhaal.
Het is als kijken naar een trein die gaat ontsporen. Je hoopt dat die op de rails blijft, waarschijnlijk tegen beter weten in. Zit ook een stuk verwondering bij. En iemand is niet alleen maar goed of fout, al wordt op die overtuiging weleens een beroep gedaan. :cool:

de trein is al flink ontspoord. Vroeger blies hij nog hoog van de toren en keek hij neer op rijtjeshuizen en mbo'ers. Hij zou wel even via een omweg tandarts worden en een eigen praktijk openen om met een relaxte werkweek toch flink te verdienen. In plaats daarvan is hij in dezelfde tijdsspanne waarin hij een diploma tandheelkunde kon halen meerdere keren veroordeelt en bestaan zijn dagen voornamelijk uit het provoceren van de politie, minderjarigen chaufferen en over deze avonturen berichten op een bodybuildforum waar iedereen hem een idioot vindt.

de trein is al flink ontspoord. Vroeger blies hij nog hoog van de toren en keek hij neer op rijtjeshuizen en mbo'ers. Hij zou wel even via een omweg tandarts worden en een eigen praktijk openen om met een relaxte werkweek toch flink te verdienen. In plaats daarvan is hij in dezelfde tijdsspanne waarin hij een diploma tandheelkunde kon halen meerdere keren veroordeelt en bestaan zijn dagen voornamelijk uit het provoceren van de politie, minderjarigen chaufferen en over deze avonturen berichten op een bodybuildforum waar iedereen hem een idioot vindt.
een tandarts doet niks meer als een bouwvakker boren breken slopen en opnieuw opbouwen :P

:roflol: allemaal zwarte strepen op de weg richting Zwolle, kutpaupers die rotondes driften

Aan fantasieën ontbreekt het onze izzy niet. Zal mij benieuwen waar hij over drie jaar in het leven staat.

Rij langs die wijkagent uit wapenvekd, zit die gewoon op zijn telefoon te ouwehoeren t reijl die 80 rijdt.

:roflol: Serieus?

:roflol: Serieus? Het enige dat hij heeft gedaan is boren waar celstraf op staat.

Ja had alles geregeld dat in Roemenië tandheelkunde kon studeren en vervolgens geeft die sociaal gehandicapte vader van mij vuurwerk aan de politie. Dus konden de wouten hun heksenjacht weer voortzetten omdat ze een reden hadden om mijn laptop in beslag te nemen en zodoende bij mijn contacten konden.

En omdat ik sinds dien in schorsing loop mag ik officieel het land niet uit voor langere tijd.

Maar ik begin nou op de grens te zitten dat ik gewoon daar heen ga en dat ze dan die rechtszaken maar 6 jaar uitstellen. Het duurt inmiddels al bijna 7 jaar dus het OM kan zich inmiddels ook niet meer beroepen op zo spoedig mogelijke afhandeling in mijn ogen.

Ja had alles geregeld dat in Roemenië tandheelkunde kon studeren en vervolgens geeft die sociaal gehandicapte vader van mij vuurwerk aan de politie. Dus konden de wouten hun heksenjacht weer voortzetten omdat ze een reden hadden om mijn laptop in beslag te nemen en zodoende bij mijn contacten konden.

En omdat ik sinds dien in schorsing loop mag ik officieel het land niet uit voor langere tijd.

Maar ik begin nou op de grens te zitten dat ik gewoon daar heen ga en dat ze dan die rechtszaken maar 6 jaar uitstellen. Het duurt inmiddels al bijna 7 jaar dus het OM kan zich inmiddels ook niet meer beroepen op zo spoedig mogelijke afhandeling in mijn ogen.
Als je je vader sociaal gehandicapt noemt, hoe kwalificeer je dan jezelf? Waarom in Roemenië, is dat nou wel verstandig? Misschien leek jouw vader het verstandiger hier te blijven. En weggaan zonder dat dit mag, is net zoiets als rijden zonder rijbewijs. Dat liep ook niet zo goed af voor je.

Als je je vader sociaal gehandicapt noemt, hoe kwalificeer je dan jezelf? Waarom in Roemenië, is dat nou wel verstandig? Misschien leek jouw vader het verstandiger hier te blijven. En weggaan zonder dat dit mag, is net zoiets als rijden zonder rijbewijs. Dat liep ook niet zo goed af voor je.

Nou ik zei duidelijk nee tegen de politie dus als je dan toch ja zegt ben je gewoon sociaal gehandicapt.

Maar maakt niet uit, heb t ook gewoon recht in zijn gezicht gezegd hoor :roflol:

Nou ik zei duidelijk nee tegen de politie dus als je dan toch ja zegt ben je gewoon sociaal gehandicapt.

Maar maakt niet uit, heb t ook gewoon recht in zijn gezicht gezegd hoor :roflol:
vind je een aardige gast maar weet zeker dat ik tandjes had getuft als ik dat tegen mijn vader had gezegd ,uiteindelijk zal je je poten onder zijn tafel steken of gestoken hebben , hij zal je waarschijnlijk gevoed hebben en waarschijnlijk ook je 3de rangs roemeense tandarts opleiding betaald hebben getuigt niet echt van smaak nog respect om zo over een van je ouders te praten

Wederom, jouw fout toch? Leer nou eens dat je zelf een aandeel hebt en dat daar het begin van de oplossing ligt en verandering. Iets met prioriteiten, zelfreflectie en verantwoordelijkheid nemen. Is heus niet gek als je dat doet als 28 jarige. Als je bij mensen woont, zelfs jouw ouders, heb je te maken met regels. Jij kan dat sociaal gehandicapt noemen, maar dan had je eerder moeten vertrekken en je vuurwerk in je eigen huis moeten opslaan.

Terug
Naar boven