- Waardering
- 2.963
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Doe eens een zinvolle poging tot argumentatie waarom jij denkt dat een multiculturele maatschappij wel werkt of zal werken in de toekomst.Kijk dit lijkt er meer op, iemand de grond intrappen vanwege zijn uitspraken. Gaat al de goeie kant op man!
Geef je me ook nog m'n zin.
Nou ik kan er wel één geven... Omdat er mensen zijn die zeggen dat het zal werken.. En zo als je ziet werkt het voor de gros van de mensen in eens wél..Doe eens een zinvolle poging tot argumentatie waarom jij denkt dat een multiculturele maatschappij wel werkt of zal werken in de toekomst.
Doe eens een zinvolle poging tot argumentatie waarom jij denkt dat een multiculturele maatschappij wel werkt of zal werken in de toekomst.
Wie zegt dat?? Misschien is het wel eens een eye openerBereik ik niks mee tegen personen als jij, dus nee.
Mudita in ander topic: ' Bestaan vrienden überhaupt? Je kan ook niks met mensen.'Bereik ik niks mee tegen personen als jij, dus nee.
Eigenlijk hé... Ben jij ZELF al de fout ingegaan met het benoemen van ''huidskleuren'' als je nu écht zuiver van geweten was had je namelijk helemaal geen verschil gezien. Kijk het is heel cool dat je zelfs op een forum je politieke voorkeur durft te laten zien, maar weet wel dat 99% van de mensen waar JIJ mee spreekt die politiek correctheid prediken het alleen uit eigen belang en uit winstoogmerk doet hé... En dat is helemaal niet ''fout gedacht'' maar het is heel logisch te verklaren gezien onze historische ontwikkelingen. Dat we tegenwoordig een tv en een computer en smartphone hebben wil niet zeggen dat 99% van de wereldbevolking dus maar een betamens vertegenwoordigt. Begrijp je dat??Bereik ik niks mee tegen personen als jij, dus nee.
Mensen met een baard neem ik niet serieus.True maar racisme kan ďus echt niet jongens, let er aub een beetje op eer ik weer de boosdoener ben.

Stef Blok is ook gearriveerd zie ik.Doe eens een zinvolle poging tot argumentatie waarom jij denkt dat een multiculturele maatschappij wel werkt of zal werken in de toekomst.
Jij luistert alleen naar mannen en vrouwen met snorretjes
Wie?
@Mudita is nog een puber. Hij zit een beetje met zichzelf in de knoop.Mudita in ander topic: ' Bestaan vrienden überhaupt? Je kan ook niks met mensen.'
Je bent zo cynisch vandaag? Wat gaat je niet af vandaag? Gooi het in de groep.
Hé lulhannes geef mij aandacht NU
Nee.