AndroidHealthClinic

Sticky Het Pauper Topic

Ik stel voor dat de richting die dit topic nu opgaat wordt voortgezet in dit topic: https://forum.bodybuilding.nl/topics/het-gevaar-van-moslims.403750/

Ik verwijt zelf de politici die om diverse redenen niet hebben ingegrepen en telkens achter de feiten lijken aan te lopen. Verder denk ik dat de meerderheid, van welke groep dan ook, gerust goed wilt doen. Alleen geloof ik niet dat de meerderheid relevant is als het gaat om criminelen, terrorisme of welk extremisme dan ook- het gaat altijd om de kleinere minderheid die relevant is c.q. blijkt.

Dit zijn uitspraken waar ik wat meer respect voor heb, dank u. Er zijn wel mensen met hersenen.
Hierin kan ik je volkomen begrijpen en inderdaad verwijt het de politici. Er is geen racisme nodig.

Dit zijn uitspraken waar ik wat meer respect voor heb, dank u. Er zijn wel mensen met hersenen.
Hierin kan ik je volkomen begrijpen en inderdaad verwijt het de politici. Er is geen racisme nodig.
Al hebben mensen natuurlijk altijd zoiets als een eigen verantwoordelijkheid. Maar die verantwoordelijkheid moet ook gegeven worden en daar heeft het in het verleden zeker aan geschort. Mensen pamperen en heel voorzichtig behandelen zet absoluut geen zoden aan de dijk. Ontneemt veelal eigen verantwoordelijkheden, motivatie om meer uit het leven te halen (eigen ontwikkeling e.d.) enz. Dit geldt voor de welwillende groep, de groep die niks wilt en geen enkele moeite wilt doen is een ander verhaal. Maar ik zou zeggen; de mensen die uit een vreemd land zijn gekomen om in NL er iets van te maken die bezitten een zekere durf en moed- wakker dat aan en gebruik dat om mensen verder te stimuleren. Niet zoals het hier decennia gegaan is- aan een lijn en een luier.

Gregorius Nekschot - Dolf van Oxfam

vm7w6vZl.jpg

Gregorius Nekschot is terug :roflol:

Ja werd jaren terug opgepakt en toen dreigde ze alles van hem bekend te maken als die niet zou stoppen met het maken van cartoons over moslims. Werd toen al zwaar bedreigd door moslims, koos eieren voor zijn geld. Of woorden van soortgelijke strekking.

Gregorius Nekschot was het pseudoniem van een anonieme voormalig cartoonist wiens tekeningen tussen 2001 en 2011 onder andere op het internet gepubliceerd werden. De cartoonist concentreerde zich op het bekritiseren van de islam en het linkerspectrum van de Nederlandse samenleving. Hij voelde zich een voorvechter van de volledige vrijheid van meningsuiting.

Sinds 2001 publiceerde hij met regelmaat tekeningen, sinds 2003 publiceerde hij ze op zijn eigen website. Theo van Gogh ondersteunde Nekschot door diens cartoons op zijn website te plaatsen. Behalve op het internet verschenen de cartoons van Nekschot ook in HP/De Tijd en het satirische weekblad Propria Cures. In maart 2007 werd een serie van zijn cartoons gebundeld in de uitgave Nekschot – Misselijke grappen.[1] Op 27 december 2011 werd bekendgemaakt dat hij stopt met zijn werk als cartoonist.[2]

Gregorius Nekschot werd op 13 mei 2008 op last van officier van justitie Paul Velleman in Buitenveldert gearresteerd en vervolgens anderhalve dag vastgehouden.[3] De aanhouding volgde op een onderzoek naar het werk van 'Nekschot' en het rechercheren naar het betaalbewijs van de provider, nadat in 2005 aangifte tegen hem was gedaan door de Nederlandse imam Abdul-Jabbar van de Ven bij het Meldpunt Discriminatie Internet.[4] Volgens advocaat Max Vermeij is de verdenking belediging dan wel aanzetten tot haat wegens ras, godsdienst of levensovertuiging gepleegd door iemand, die daarvan een beroep of gewoonte maakt. Nekschot keerde zich tegen de islam. Na het verhoor werd hij vrijgelaten.

Nekschot is één van de tekenaars die in het vizier van de Werkgroep Cartoonproblematiek is geweest. "Misschien wel het meest belachelijke orgaan in de Nederlandse geschiedenis", volgens Nekschot.

In een uitzending van het tv-programma Pauw en Witteman vertelde Nekschot dat hij thuis door 10 politieagenten was overvallen. In zijn woning werden een computer, mobiele telefoon, externe harde schijf, agenda's en enkele schetsboeken in beslag genomen.[5]

Ook de politiek roerde zich in de zaak Gregorius Nekschot. De PvdA nam de zaak hoog op, SP en D66 noemden de aanhouding buiten proportie. SP-kamerlid Jan de Wit vond het vreemd dat Nekschot voor een cartoon uit 2005 wordt opgepakt.[6] De VVD sprak van een vreemde gang van zaken en VVD-kamerlid Fred Teeven verweet Ernst Hirsch Ballin, de minister van Justitie, geen enkele poging te hebben gedaan om de schijn van een politieke arrestatie weg te nemen. De PVV vond de aanhouding ongehoord en beschuldigde het Openbaar Ministerie van dictatoriale trekjes.[7]

Gaat over Nekschot vanaf 2.45

Laatst bewerkt:
f**k salafisten dan en niet f**k muslims of f**k donkere mensen. "veel van mijn buddy's zijn voormalig moslims" dit maakt je niet beter dan elke andere racist kerel.

edit: Ik snap dus helemaal waarom je haat hebt voor salafisten, dat zijn dezelfde gedachtengangen als die hitler had. Maar jij bent geen haar beter met je haat op een RAS, haat dan op SALAFISTEN.
Dus je mag niet haten op het ''moslim ras'', maar wel op het ''salafistische ras''? :roflol:

Laatste wat ik ga zeggen: Ik ben enkel tegen racisme, dat betekent dat je iemand vanwege zijn ras oordeelt. Wanneer jij iemand oordeelt vanwege daden zoals de salafisten doen dan ga je gewoon je gang met haten. Dat kan ik helemaal begrijpen. Maar wanneer je maar ALLE donkere mensen verkeerd vind en haat hebt voor DONKERE mensen ook al zijn hun daden goed, dan ben je aan het verkeerde adres.
Nou gelukkig maar, ik heb alleen een schijthekel aan Aziaten.

nee hoor grapje.
.

• Like
Waarderingen: mat
Ik moet toegeven dat ik het jammer vind zoveel zwarte/bruine/bedekte massa te zien op straat en als buren en op scholen. Ik ben tegen de cultuur van die barbaarse landen waar men vandaan komt en tegen hun ideologie en ik geloof niet dat de problemen daar de schuld zijn van blanke onderdrukking maar in de aard van de mensen zit die mee wordt geïmporteerd.

Ik geloof ook niet dat mensen vooral goede bedoelingen hebben, ik denk dat de meesten niet eens begrijpen wat echte goede bedoelingen zijn en wat het kost om daar altijd naar te leven. De ware aard komt snel genoeg naar boven wanneer het moeilijk wordt of men niet krijgt wat men wilt. Verbied het ritueel slachten, verbied dubbele paspoorten, kort uitkeringen naar het buitenland in, of maak een verkeerde cartoon, en we weten allemaal hoe laat het is.

Wat betreft welke mening je mag hebben en hoe je ernaar te gedragen vind ik dat de staat en de wet er blind voor moeten zijn en wel naar individuen moeten blijven kijken, maar op persoonlijk vlak zie ik geen probleem om de verschillen in temperament en karakter van hondenrassen te erkennen. Geen kinderen alleen laten bij grote risicohonden dus.

De uiteindelijke vraag is dan in hoeverre is het terecht dat hier zoveel allochtonen leven en vooral; wat doe je er aan? Natuurlijk gezien is het niet moreel dat zoveel mensen een andere maatschappij toe-eigenen, maar ondanks m'n racisme vind ik niet elke oplossing even goed. Bulldogs preventief ruimen gaat me denk ik net een stap te ver. En in mijn ervaring zijn honden dan nog liever dan mensen.

Ik moet toegeven dat ik het jammer vind zoveel zwarte/bruine/bedekte massa te zien op straat en als buren en op scholen. Ik ben tegen de cultuur van die barbaarse landen waar men vandaan komt en tegen hun ideologie en ik geloof niet dat de problemen daar de schuld zijn van blanke onderdrukking maar in de aard van de mensen zit die mee wordt geïmporteerd.

Ik geloof ook niet dat mensen vooral goede bedoelingen hebben, ik denk dat de meesten niet eens begrijpen wat echte goede bedoelingen zijn en wat het kost om daar altijd naar te leven. De ware aard komt snel genoeg naar boven wanneer het moeilijk wordt of men niet krijgt wat men wilt. Verbied het ritueel slachten, verbied dubbele paspoorten, kort uitkeringen naar het buitenland in, of maak een verkeerde cartoon, en we weten allemaal hoe laat het is.

Wat betreft welke mening je mag hebben en hoe je ernaar te gedragen vind ik dat de staat en de wet er blind voor moeten zijn en wel naar individuen moeten blijven kijken, maar op persoonlijk vlak zie ik geen probleem om de verschillen in temperament en karakter van hondenrassen te erkennen. Geen kinderen alleen laten bij grote risicohonden dus.

De uiteindelijke vraag is dan in hoeverre is het terecht dat hier zoveel allochtonen leven en vooral; wat doe je er aan? Natuurlijk gezien is het niet moreel dat zoveel mensen een andere maatschappij toe-eigenen, maar ondanks m'n racisme vind ik niet elke oplossing even goed. Bulldogs preventief ruimen gaat me denk ik net een stap te ver. En in mijn ervaring zijn honden dan nog liever dan mensen.

Kan niet wachten tot iemand hier op reageert :burns:

wij kunnen idd niet verantwoordelijk gehouden voor wat in het verleden is gebeurt, en de racisme kaart word wel vaak gespeeld als je een allochtone medemens aanspreekt op onzin

Pas aardig bij je ring van de 'shutstaffel' neem ik aan.

De keuze van Wilders om over Turkije met de VVD te breken werd maar door weinigen begrepen. Zijn partij beschuldigde hem tamelijk obligaat van zetelroof. Alsof het hier niet ging om een principieel punt, waarbij de Grondwet Kamerleden als Wilders juist weet te beschermen door nadrukkelijk te voorzien in het behoud van het stoeltje in de Kamer bij een gewetensconflict. En dat was Turkije voor Wilders.

De leider van de PVV verdient – 14 jaar later – de credits voor zijn Turkije positie. Hij zag toen al wat zijn partijgenoten van de VVD nu pas lijken te zien. En met hen vele anderen. Turkije heeft niets te zoeken in het samenwerkingsverband van democratische Europese landen. Het land is onder de huidige president verworden tot een tweedehands dictatuur waar de wil van Erdoğan wet is.
:yes:

"gerespecteerd Navo partner" :roflol:

Terug
Naar boven