Fitness Seller

Sticky Het Pauper Topic

2Fdeluxe-chris-hansen-meme-what-is-your-spirit-animal-what-would-you-e-back-as-chris-hansen-meme.gif

• Like
Waarderingen: mat
no comment

It's really important to recognize the connection between the control of food, colonialism and the control of sexuality.

10nay5x.gif

Laatst bewerkt:
Nou ben ik absoluut geen fan van Joël Beukers, ondanks dat ie niet achterlijk is en zijn zaakjes goed voor elkaar heeft, en bovendien best een punt heeft in dit filmpje, maar ik verbaas me over die gast op de achtergrond. Zo doet de gemiddelde huisvrouw bij de F4F of Basic Fit ook de Lat Pulldowns. Doelloze bewegingstherapie.

Nou ben ik absoluut geen fan van Joël Beukers, ondanks dat ie niet achterlijk is en zijn zaakjes goed voor elkaar heeft, en bovendien best een punt heeft in dit filmpje, maar ik verbaas me over die gast op de achtergrond. Zo doet de gemiddelde huisvrouw bij de F4F of Basic Fit ook de Lat Pulldowns. Doelloze bewegingstherapie.

Dat is de presentator van Dumpert. Wat heeft die Sylvana een ongelofelijk groot hoofd trouwens.

@1:36 ook schepje whey of pwo ofzo erbij

Handjes kappen! De Congo is van ons! De Congo is van ons!

:thumbup:

Terug
Naar boven