ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.640
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is die stotteraar zo te horen. Sylvana was ook even de stem van, Karwei meen ik, die is wel snel gedropt.Kruidvat reclame die stem is mijn grootste ergenis. k*twij*.
''De Italiaanse actrice Asia Argento, die een van de voortrekkers was van de #metoo-beweging, wordt zelf beschuldigd van ongewenst seksueel gedrag. Ze zou de Amerikaanse acteur en muzikant Jimmy Bennett 380.000 dollar (332.000 euro) hebben gegeven om hem te laten zwijgen over seksueel misbruik toen hij 17 jaar was.''

ook voor r**ardsDie radio reclames ook met die kerel met z'n belachelijk blije kutstem 'lekker eten daar houden we van' fl**ker op gast.
Sws 99 van de 100 reclames zijn gemaakt voor en volgens mij ook door r**ards.
Tom BarmanBeetje zoals Tom Barman in Vlaanderen. Wat een irritant mannetje is dat.![]()
. En ken geen van beidde maar ik vind het wel leuk dat er ook een andere kant van het verhaal naar boven komt nu.Kwam 'm weleens tegen tijdens honden uitlaten. Zijn vriendin had een hondje en niet veel later ook ineens een baby. Kan snel gaan als blije eikel.
Dat is die stotteraar zo te horen. Sylvana was ook even de stem van, Karwei meen ik, die is wel snel gedropt.

Dat is die stotteraar zo te horen. Sylvana was ook even de stem van, Karwei meen ik, die is wel snel gedropt.
Weet je zeker dat zij het is? Vind dat wel een leuke meid.
Goed nieuws want dat is namelijk de stem van Hadewych Minis, dus je mag Miss Montreal nog steeds leuk vinden.
.Altijd gedacht dat Miss Montreal het was. Goh lijken veel op elkaar. Thanks.Goed nieuws want dat is namelijk de stem van Hadewych Minis, dus je mag Miss Montreal nog steeds leuk vinden.
Niet aan het celibaat?De Amerikaanse kardinaal Raymond Burke vindt dat misbruik door geestelijken hoofdzakelijk te wijten is aan homoseksualiteit.