- Waardering
- 2.963
Ligt t aan die wijven?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Na minister Sigrid Kaag heeft nu ook premier Mark Rutte gereageerd op de tweet van Rihanna, waarin ze vraagt om honderd miljoen dollar voor beter onderwijs wereldwijd. „Het is natuurlijk wel een nieuw hoogtepunt in mijn politieke loopbaan”, aldus een lachende Rutte.
https://www.telegraaf.nl/entertainment/2463468/mark-rutte-tweet-rihanna-hoogtepunt-uit-mijn-loopbaan

Ik denk dat het wel een grapje was, niet?Een dom zangeresje tweet iets naar Mark en het is het ''hoogtepunt'' uit zijn loopbaan. Wat een ongelofelijke teringmongool is het ook.![]()
Natuurlijk meent hij dat niet serieus, maar dat je het überhaupt zegt is al treurig genoeg. Die sneue kerel ligt zich echt wel af te trekken vanavond op het feit dat Rihanna hem wat aandacht gaf.
Natuurlijk meent hij dat niet serieus, maar dat je het überhaupt zegt is al treurig genoeg. Die sneue kerel ligt zich echt wel af te trekken vanavond op het feit dat Rihanna hem wat aandacht gaf.
Een dom zangeresje tweet iets naar Mark en het is het ''hoogtepunt'' uit zijn loopbaan. Wat een ongelofelijke teringmongool is het ook.![]()
Vroegah zaten deze mensen nog gewoon in Afrika."En dit is de maatschappij tegenwoordig. Grote bek tegen de politie, geen respect, niet luisteren.. mama komt zich er ook even mee bemoeien. Mijn ouders hadden me op het bureau laten zitten en dan kreeg ik thuis nog een extra portie op mijn fl**ker. Sommige dingen waren vroeger echt beter."