MuscleMeat

Sticky Het Pauper Topic

Man weer samen met vrouw voor wie hij liefdesrivaal doodde met kruisboog
De 24-jarige dader van de kruisboogmoord in het West-Vlaamse Schuiferskapelle bij Tielt, zou opnieuw samen zijn met de vrouw voor wie hij de moord pleegde.

Jordy V. trok op 1 mei naar de woning van slagerszoon Bjorn De Vrieze (28). Hij had net ontdekt dat zijn vriendin, tevens de moeder van z’n twee kinderen, een relatie was gestart met de man. In de woning bracht V. De Vrieze om met een kruisboog. Opvallend genoeg zou z’n vriendin hem de moord nu vergeven hebben.

Naar eigen zeggen schoot de jongeman het slachtoffer “per ongeluk” dood en had hij enkel de bedoeling om hem wat bang te maken. Met Kris Vincke heeft Jordy V. een nieuwe advocaat. Vincke verdedigt onder meer Pierre Serry in het dossier van de kasteelmoord.
ZvxZFtC.png

Laatst bewerkt:
De uitmarkt:roflol: !!!!

Staan nu wat gasten in strakke broekjes raar te dansen.

Net de gasten van de kwis met een mega slecht rap nummertje tegen homo haat. Oh de ironie. 'intelectuele deugers' voor
'intelectuele deugers' die zingen over een probleem, ('jongeren' op scooters die homo's haten), dat als dat door anderen benoemd wordt 'populisme' is. Manmanman.

Anti apartheid liedje. Is al langer onderwerp van discussie. In 2012 verbood ANC het al geloof ik om nog langer te zingen. In plaats van Shoot the Boer, wordt er ook wel Kiss de Boer gezongen.

Waarom doet twitter het bij mij nooit :( Ik blijf altijd "loading tweet" zien.

?appId=21791a8992982cd8da851550a453bd7f&quality=0.jpg

De Afghaanse autoriteiten zeggen dat het hoofd van Islamitische Staat in het land is gedood. Abu Saad Erhabi zou om het leven zijn gekomen bij een aanval op schuilplaatsen van de terreurorganisatie in de provincie Nangarhar, die grenst aan Pakistan.

De Afghaanse inlichtingendienst NDS meldt dat naast Erhabi ook tien andere IS-leden zouden zijn omgekomen bij een militaire operatie. Daar waren zowel Afghaanse als buitenlandse troepen bij betrokken. Zij zouden een grote hoeveelheid wapens en munitie van de jihadisten hebben vernietigd.
proxy.php?image=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2FFBzqZGthkW6KQ%2Fgiphy.gif

Terug
Naar boven