ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.640
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Kan je alleen dragen als je 1 100 asian bent.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een 29-jarige man is in Nederland op de spoeddienst beland met 15 hardgekookte eieren in zijn achterwerk. Dat staat te lezen in een Nederlands medisch tijdschrift. De man verkeerde in kritieke toestand en was onder invloed van GHB of vloeibare XTC.
De 29-jarige besloot, onder invloed van drugs, samen met zijn partner eieren te koken. Vervolgens pelde hij ze en schoof hij ze één voor één - vijftien in totaal - in zijn achterwerk. Die nacht kreeg hij last van ernstige maagkrampen en trok hij rechtstreeks naar het ziekenhuis.
“Toen de patiënt hier toekwam, had hij tachycardie en tachypnoe”, aldus één van de dokters. Dat zijn respectievelijk hartritmestoornissen - meer dan 120 slagen per minuut - en ademhalingsstoornissen - 29 snelle ademhalingen per minuut. “Verder onderzoek toonde een verstopping aan over de gehele onderbuik.”
Een CT-scan toonde abdominale sepsis aan en een perforatie van de karteldarm, net als een grote hoeveelheid lucht en vloeistoffen in zijn buikholte. Dokters beslisten daarop om met spoed een laparotomie uit te voeren, een operatie waarbij de buik wordt geopend via een incisie.
“De eieren werden verwijderd en de buikholte werd grondig gespoeld. Na de operatie werd de patiënt nog korte tijd op intensieve zorgen gemonitord. Na enkele dagen kon hij het ziekenhuis weer verlaten.”
Sinds ik dagelijks 15 eieren anaal inbreng maak ik de gains van m'n leven.Nederlander belandt op spoeddienst met 15 hardgekookte eieren in achterwerk
Sinds ik dagelijks 15 eieren anaal inbreng maak ik de gains van m'n leven.
Wie is die vrouw en waarom lachend met een cadeautje. Het beeld doemt op dat Freek de Jonge rerechercheteam. Familie is enorm opgelucht, er valt 25.000 koloeds eerder schetste.
, ik hoop oprecht dat dit de man is die het gedaan heeft ook ^^Als je geen 100 kolo drukt moet je gewoon je bek houwe.
Kolo''s not pound'sAls je geen 100 kolo drukt moet je gewoon je bek houwe.
Ze was wel eerst haar stage kwijt las ik dus zoveel humor hebben ze blijkbaar niet
Zou nog goed gekomen zijn...ze is slim genoeg om een stage bij nasa te versieren maar niet slim genoeg om te weten wie aan de touwtjes trekt ? Gevalletje beter je huiswerk doenZe was wel eerst haar stage kwijt las ik dus zoveel humor hebben ze blijkbaar nietZou nog goed gekomen zijn...
Slim genoeg om als furry bij NASA een stage te zoeken waar ze nogal blij zijn met diversiteit. Wat voor functie gaat het eigenlijk om?ze is slim genoeg om een stage bij nasa te versieren maar niet slim genoeg om te weten wie aan de touwtjes trekt ? Gevalletje beter je huiswerk doen
De politiek leeft in een bubbel van waanzin. In de realiteit zit niemand te wachten op strafblad Hassan die de Nederlandse taal in woord en schrift evengoed beheerst als een kind van 8. Ook zit niemand te wachten op Fatma die denkt een representatieve functie te vervullen met haar hoofddoek en islamitische onzin. Daarnaast komen deze mensen vaak te laat en zijn ze niet betrouwbaar.
....De politiek leeft in een bubbel van waanzin. In de realiteit zit niemand te wachten op strafblad Hassan die de Nederlandse taal in woord en schrift evengoed beheerst als een kind van 8. Ook zit niemand te wachten op Fatma die denkt een representatieve functie te vervullen met haar hoofddoek en islamitische onzin. Daarnaast komen deze mensen vaak te laat en zijn ze niet betrouwbaar.
Als ik een bedrijf had zou ik nooit moslims aannemen.
Van Engelshoven: ,,Ik ben benieuwd of werkgevers beseffen wat ze aanrichten. Want je knakt een droom, je beschadigt bij mensen het gevoel dat er plaats voor ze is in de maatschappij én je ondermijnt het beeld van een rechtvaardige samenleving.''
D66 strikes again.