AndroidHealthClinic

Sticky Het Pauper Topic

OsnDcxOl.jpg

Ingezonden brief Volkskrant

Hoofddoek heb ik geen probleem mee dat wil ik ze nog wel geven. Maar dit zou verboden moeten worden.
Hoofddoek mag van mij ook, vanaf de leeftijd dat in dit land legaal alcohol gekocht mag worden- en zonder toezicht van ouders en/of verzorgers buitenshuis gedronken mag worden. Ik was daar altijd vrij progessief in, maar het lijkt erop dat veel jonge meiden niet zozeer de keuze hebben om wel of niet de hoofddoek te dragen. Daarmee niet zeggende dat alle jonge meiden geen keuze hebben.

Zoals ik het zie IS er nu een crisis, alleen willen/kunnen de meesten de symptomen er van niet zien....

Leg eens uit? Waar doel je op? (Overgewaardeerde huizen en daarmee hypotheken? bijdrukken van geld in EU economie? multi-culti samenleving? onderwijs? zorg? )

Leg eens uit? Waar doel je op? (Overgewaardeerde huizen en daarmee hypotheken? bijdrukken van geld in EU economie? multi-culti samenleving? onderwijs? zorg? )

Ik doelde niet op een financiële crisis, maar meer het maatschappelijk geneuzel waar jij ook tegen ageerde met je opmerking.
Het multi-kul verhaal hoort daar wat mij betreft ook bij.

Ik betwijfel of dit NL is maar ik zou eerder mijn geld zetten op het prachtige stadsdeel West. Of kanaleneiland Utrecht. Of een van de vele prachtige Vogelaarwijken. Voor de fijnproever en cultuursnuiver. Ik was paar maanden terug in Zuid Oost en moet zeggen dat met de komst van alle laagbouw en de aanwezigheid van groen en ruimte het niet eens zo gek was daar.

Ik betwijfel of dit NL is maar ik zou eerder mijn geld zetten op het prachtige stadsdeel West. Of kanaleneiland Utrecht. Of een van de vele prachtige Vogelaarwijken. Voor de fijnproever en cultuursnuiver. Ik was paar maanden terug in Zuid Oost en moet zeggen dat met de komst van alle laagbouw en de aanwezigheid van groen en ruimte het niet eens zo gek was daar.

Wach effe,

Ik bedoelde wijken met overal schotels die allemaal naar het zuidoosten staan gericht. Die wijken vind je namelijk in alle windstreken.
Ze zijn voor mij kenmerkend en bevestigend voor de mislukte integratie van mensen die uit de zuidoostelijke windstreek komen en deze wijken bevolken.

Wach effe,

Ik bedoelde wijken met overal schotels die allemaal naar het zuidoosten staan gericht. Die wijken vind je namelijk in alle windstreken.
Ze zijn voor mij kenmerkend en bevestigend voor de mislukte integratie van mensen die uit de zuidoostelijke windstreek komen en deze wijken bevolken.
:thumbs:

-------------

1970:

2018:
:scratch:

Wat vindt u van de moorden op blanke boeren in Zuid-Afrika?
‘Er is geen één boer vermoord, in de afgelopen vijf jaar.’

Je leest met enige regelmaat over blanke boerengezinnen die zijn aangevallen: de plaasmoorde.
Met stemverheffing: ‘Leugens, leugens. De blanken verspreiden leugens. Omdat ze de welvaart van Zuid-Afrika niet willen delen. Omdat ze bang zijn hun land te verliezen. Zij vinden dat de grond die ze hebben gestolen van de zwarten van hen is. Nou beste vrienden: het is niet jullie land, want jullie hebben het geroofd en verwacht niet dat we ervoor gaan betalen. Jullie zijn gek. Er is niet één blanke boer vermoord. Wat een nonsens! Het zijn de blanke boeren die maar doorgaan met het beestachtig behandelen van onze mensen.’ Daverende klap op de directietafel.

NRC auteur schrijft iets over Zuid Afrika.
-
Zuid-Afrikaan vraagt om opheldering.
-
Doodse stilte.

Terug
Naar boven