XXL Nutrition

Sticky Het Pauper Topic

Messenzwaaier Naaldwijk is 28-jarige Syriër met woonadres in Zweden
De man die gisteren in Naaldwijk werd neergeschoten omdat hij met een mes stond te zwaaien is een 28-jarige Syriër. Hij heeft een woonadres in Zweden, maar was op bezoek bij familie in Nederland. Dat meldt het OM vandaag.

Gisteravond kwam er bij de politie in de Westlandse plaats een melding binnen over een man met een mes bij een supermarkt. Volgens het OM werd de eerste melding over de man gedaan door zijn familie. Die zouden geprobeerd hebben hem te kalmeren en waren bang dat ‘hij zichzelf of anderen iets zou aandoen’.

Toen de agenten ter plaatse kwamen zou hij geweigerd hebben zijn wapen te laten vallen. Tijdens de aanhouding van de man, aan de Verdilaan in Naaldwijk, werd er door de politie meerdere malen geschoten. De man raakte gewond en moest naar het ziekenhuis, maar is buiten levensgevaar. Hij wordt later verhoord.

Jullie missen allebei mijn punt.
De NOS pretendeert 'de hoogste journalistieke eisen van evenwichtigheid, zorgvuldigheid, betrouwbaarheid, ongebondenheid, pluriformiteit en onbevooroordeeldheid' te hanteren bij hun nieuwsvoorziening.
Een beladen en suggestieve term als 'motorbende' past naar mijn mening niet binnen dit kader.

Bovendien heeft een pres van een van de grotere clubs -weet zo snel niet meer welke- onlangs verklaard niet gecharmeerd te zijn van het begrip motorbende en benadrukte dat het een club is.
Derde verdachte aangehouden voor beschieting kantoor Panorama - http://nos.nl/l/2247829

Gaat zeker over dit artikel? Zo ja dan kap met zeuren, tenzij je een sjw bent dan graag in Trump topic posten.

Messenzwaaier Naaldwijk is 28-jarige Syriër met woonadres in Zweden

Jezus wat een amateuristisch gestuntel weer van de paupers in het zwartgele carnavalspak:roflol: de eerste de beste louche nachtclubportier had het er in z'n eentje beter afgebracht.
De noodzaak tot vuurwapengebruik is mij ook niet geheel duidelijk geworden uit het beeldmateriaal maar goed dat soort toestanden krijg je natuurlijk als je elke debiel met een vmbo papiertje een pistool geeft.

nvm

Laatst bewerkt:
Jezus wat een amateuristisch gestuntel weer van de paupers in het zwartgele carnavalspak:roflol: de eerste de beste louche nachtclubportier had het er in z'n eentje beter afgebracht.
De noodzaak tot vuurwapengebruik is mij ook niet geheel duidelijk geworden uit het beeldmateriaal maar goed dat soort toestanden krijg je natuurlijk als je elke debiel met een vmbo papiertje een pistool geeft.
Voor zulke momenten heb je Amerikaanse agenten nodig. Dan was het een veel leuker filmpje geworden.

Niet gewend van Elsevier. Waarheid zal wellicht meer in het midden liggen.

Niet gewend van Elsevier. Waarheid zal wellicht meer in het midden liggen.

het enge en diep trieste is dat het nu niet meer gaat om een beestachtige moord (meer dan 25 messteken) en 2 zwaargewonden

maar om een paar gestrekte armen,niemand maar dan ook niemand die durft te zeggen dat het nu wel genoeg is met de agressie

en criminaliteit door asielzoekers , tel de moorden en steekpartijen maar eens op vanaf 2015 ,je schrikt je te pletter ,

openlijke kritiek met feiten ist verboten en niet gewenst in Duitsland ,behalve Welt en Bild die durven nog wel

De spanningen worden steeds groter in Europa. Het zal niet veel jaren meer duren voordat onze 'lente' begint.

Nou vertel, ik ben benieuwd.

4000 steekpartijen sinds 2015 ;)

uiteraard niet allemaal met dodelijke afloop,

moorden kom ik morgen even op terug,,

nog iets wat je wilt weten,ik kom zeer vaak in Duitsland

en lees elke dag Duitse kranten dus ben aardig goed

op de hoogte van alle gebeurtenissen op dit vlak,

ook zijn ze oververtegenwoordigd in de BKA

statistieken wat betreft sexuele delicten

Kosten baten lopen ook aardig scheef,het grootste deel

is ongeschoold of analfabeet en blijft zijn hele leven

Harz 4 ontvangen,parasieten dus die miljarden kosten