Dat is geen antwoord op mijn vraag. Ik vroeg naar een bron van de 4000 steekpartijen. Of heb je alle nieuwsartikelen bij elkaar opgeteld?
Goed verhaal, doen we niks mee.
3.1.3 Detailbetrachtungen ausgewählter Deliktsfelder/Delikte Straftaten gegen das Leben21
Mehrheitlich blieben die Straftaten gegen das Leben im Versuchsstadium
Im Jahr 2017 wurden 447 Straftaten22 gegen das Leben erfasst, bei denen mindestens ein Zuwanderer als Tatverdächtiger ermittelt wurde. Bezogen auf alle in der PKS erfassten aufgeklärten Straftaten gegen das Leben lag der Anteil der Taten, an denen ein Zuwanderer beteiligt war, im Jahr 2017 bei 15 % (2016: 13 %).
In 85 Fällen wurde das Tötungsdelikt vollendet. Dies entspricht einem Anteil von 19 % (2016: 14 %). Demgegenüber lag der Anteil der vollendeten Taten an der Gesamtzahl aller im Jahr 2017 registrierten Straftaten gegen das Leben bei 44 % (2.971 Straftaten, davon 1.295 vollendet).
Die Gesamtzahl der aufgeklärten Straftaten gegen das Leben bewegte sich im Fünf-Jahres-Vergleich (2013-2017) zwischen 2.700 und 3.000 Straftaten jährlich. Die Zahlen aufgeklärter Straftaten gegen das Leben mit mindestens einem tatverdächtigen Zuwanderer steigen dabei jährlich an.
2013 =4,2%'
2015=8,6%
2016=13%
2017= 15%
dit zijn de BKA cijfers met een 100% bewezen aandeel van een asielzoeker van de opgeloste moorden en pogingen daartoe,
en dan moet je weten dat het oplossingspercentage laag is dus de cijfers liggen in werkelijkheid veel hoger,
zoals links graag verkondigt zou dit afnemen maar zie hier de officiële cijfers,2017 naar 15% ,cijfers 2018 laten nog meer stijging zien,
dus er zijn ongeveer 1 miljoen asielzoekers op een bevolking van 80 miljoen ,daar moeten de vrouwen en kinderen nog vanaf ,en dan nog een aandeel van minimaal 15%
overigens heb ik dit met 1 x google gevonden dus nu snap ik niet je arrogantie,echt slim ben je niet en je stats zuigen ook bigtime,
dus graag voortaan alleen nog maar in het grote kneuzentopic reageren aub