- Waardering
- 21.437
Jouw laarzen zijn vast goed ingevet, en de kleding mooi gestijfd.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jouw laarzen zijn vast goed ingevet, en de kleding mooi gestijfd.
Wanneer halen ze dat 'monument' eens weg?

Fallussymbool?
Zal er wel al een tijdje staan, waar is dat ergens? Of was daar ophef over laatst?
Chemnitz heette in DDR tijd Karl-Marx-Stadt. Dat standbeeld van Marx staat daar nog steeds. Beetje zoals in sommige Russische steden je nog Lenin standbeelden hebtZal er wel al een tijdje staan, waar is dat ergens? Of was daar ophef over laatst?
Trier

4000 steekpartijen door asielzoekers? Graag verneem ik je bron, ik kan zelf namelijk weinig hierover vinden. Daarbij ben ik geen SJW4000 steekpartijen sinds 2015
uiteraard niet allemaal met dodelijke afloop,
moorden kom ik morgen even op terug,,
nog iets wat je wilt weten,ik kom zeer vaak in Duitsland
en lees elke dag Duitse kranten dus ben aardig goed
op de hoogte van alle gebeurtenissen op dit vlak,
ook zijn ze oververtegenwoordigd in de BKA
statistieken wat betreft sexuele delicten
Kosten baten lopen ook aardig scheef,het grootste deel
is ongeschoold of analfabeet en blijft zijn hele leven
Harz 4 ontvangen,parasieten dus die miljarden kosten
kom maar eens een keer in Duisburg of Berlijn Neukoln kijken
dan kom je vanzelf uit je SJW bubbel
maar ik kan zeer slecht tegen meningen zonder feiten.4000 steekpartijen door asielzoekers? Graag verneem ik je bron, ik kan zelf namelijk weinig hierover vinden. Daarbij ben ik geen SJWmaar ik kan zeer slecht tegen meningen zonder feiten.
Is jouw arrogantie ,niet denken dat je beter op de hoogte bent dan mij of wou je zeggen dat je ook elke dag de Duitse kranten leest ,kom je überhaupt wel eens daar of wil je gewoon interessant doen en is iedereen met een rechtse mening dom en roepen
zo maar wat zonder onderbouwing