AndroidHealthClinic

Sticky Het Pauper Topic

Nou vertel, ik ben benieuwd.
4000 steekpartijen door asielzoekers? Graag verneem ik je bron, ik kan zelf namelijk weinig hierover vinden. Daarbij ben ik geen SJW:roflol: maar ik kan zeer slecht tegen meningen zonder feiten.

Dit is trouwens wat ik vraag. Ik was oprecht benieuwd hoe hij aan de cijfers kwam aangezien ik zelf, vooral in Duitsland, minimale cijfers kan vinden. Daarna leg ik dit uit, en dat ik geen SJW ben en dat ik slecht tegen meningen kan die niet op feiten zijn gebaseerd? En dan schiet meneer in de verdediging:roflol: Only on dbb

Beetje lief blijven voor elkaar.
:aai:
Ondanks dat:
:popcorn::D

4000 delicten met messen kan ik ook niet vinden. In de BKA stats lijkt die categorie er niet te zijn?

Deze zegt het uitgezocht te hebben:

https://www.gatestoneinstitute.org/11383/germany-stabbings
A search of German police blotters, however, indicates that 2017 is on track to become a record year for stabbings and knife crimes: Police reported more than 3,500 knife-related crimes between January and October 2017, compared to around 4,000 reported crimes during all of 2016 — and only 300 in 2007. Overall, during the past ten years, knife-related crimes in Germany have increased by more than 1,200%.

Dat zou dan zoveel alleen al in 1 jaar zijn. Maar waar die aantallen dan precies vandaan komen kan ik ook niet vinden.

Bild noemt 469 slachtoffers van mesaanvallen in 2016 in Bremen, dus dat doortrekken naar een paar jaar en naar geheel duitsland maakt het niet ver gezocht.

The father who tied his 13-year-old daughter to the bicycle rack at the back of his car, claimed he did it "for fun, to amuse" the girl.

Video of a young girl strapped to the back of the car went viral online a few days ago after occupants of a car behind the car uploaded it to Twitter. The act drew public outrage while authorities launched an investigation into the incident. The girl's father İdris K. was detained yesterday in the central city of Çankırı on charges of "endangering traffic rules." A court ordered the driver's release with judiciary control.

The girl's 22-year-old brother Enes K. told Anadolu Agency (AA) that it was an innocuous action. He said they were returning from a trip to their aunt and it was his sister who insisted on traveling on the rack. "My father wanted to make her happy. It was not something forced upon her. He drove at 20 kilometers per hour at most and drove only about 700 meters with my sister at the back," he said. https://www.dailysabah.com/turkey/2018/08/29/dad-who-tied-daughter-to-car-for-fun-detained
Geloofwaardig verhaal jongens.

Amaai

zucht....speciaal voor onze forum troll

zoeken op internet zat zeker niet in je lespakket :roflol:

Verlässliche Statistiken über Messergewalt in Deutschland existieren nicht. Eine Suche in Polizeiberichten zeigt jedoch, dass die Zahl von Straftaten, bei denen Messer zum Einsatz kamen, im Lauf der letzten zehn Jahre um 1.200 Prozent zugenommen hat. Etwa 4.000 solcher Verbrechen wurden der Polizei 2016 angezeigt, gegenüber nur 300 im Jahr 2007.

zijn er 4000 per jaar in 2016 ,cijfers 2017 en 2018 worden nog iets hoger :rolleyes:

"Wir beobachten eine gewisse Zielgruppe, in der vor allem junge Männer zu finden sind, die sich im Alltag bewaffnen und sich grundsätzlich bewaffnet in Konfrontationen begeben. Das sehen wir insbesondere bei arabischen Großfamilien, libanesischen Großfamilien, da scheinen Messer mittlerweile zur Standardausrüstung zu gehören. Auch bei Jugendgangs und jugendlichen Intensivtätern gehören Messer und Schlagwerkzeuge zur Ausstattung."

Laatst bewerkt:
Aah dus je zuigt ze uit je duim, mooi weten we dat ook weer. Altijd leuk die discussies en dan krijg je deze onzin stars gebaseerd op aannames en vooroordelen

zijn keiharde LKA cijfers achterlijke kneus,

van 4% naar 15% is niet explosief gestegen :roflol:

onzeker worden van jou ?een random pipo waar ik helemaal niets mee heb op een anoniem

forum :dunno:

zo arrogant maak ik ze niet vaak mee

is trouwens wel goed voor mijn karma want zo geliefd ben je blijkbaar niet op DBB

Laatst bewerkt:
Meisje van 13 "vrouw" ja die moslims trouwen vroeg.

Terug
Naar boven