Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom krijgen blanke afrikanen meer aandacht dan inheemse afrikanen?![]()
Bedoel je die paar inheemse zuid afrikanen die net als de blanke uitgeroeid werden/worden door de stammen uit midden afrika?Waarom krijgen blanke afrikanen meer aandacht dan inheemse afrikanen?![]()
Hmm maar als blanken als wereldwijde minderheid vooral aandacht hebben voor de blanke afrikanen (en kleurlingen voor kleurlingen) dan krijgen ze toch een eerlijk aandeel van alle aandacht? Anders maalt niemand om ze.. Ja ik weet niet, het lijkt wel een mooi land waar men mooi zou kunnen leven - was die problematiek er niet had ik het wel geweten.Omdat inheemse afrikanen onderling bonje hebben moeten we blanke afrikanen meer aandacht geven?Wat hadden ze daar eigenlijk verwacht na 40 jaar Apartheid? Ik had me allang uit de voeten gemaakt.
zou natuurlijk zo geregeld kunnen zijn.
..Die Erik Dijkstra presenteert tegenwoordig Per Seconde WijzerDacht waar is good ol'Keessie?
https://www.nu.nl/media/5431829/erik-dijkstra-hoeft-niet-leuk-hoek-komen-in-per-seconde-wijzer.htmlDijkstra zei gelijk "ja" toen hij werd gevraagd om de opvolger van Driehuis te worden, die de quiz van 1989 tot maart van dit jaar presenteerde. "Ze zochten iemand die goed is in kennisquizzen, algemene ontwikkeling heeft, links georiënteerd is en een bril draagt", grapt hij.
Oeps! Foutje! Kan gebeuren: in je uitzending van zaterdag ‘per ongeluk’ meer dan vijf dagen oude beelden van de maandag ervoor gebruiken. De Duitse ARD overkwam het afgelopen zaterdag.
In een uitzending van Tagesthemen waarin ‘objectief’ ‘kwaliteits’-verslag werd gedaan van de door Pro Chemnitz georganiseerde vreedzame(!) demonstratie in Chemnitz, waaraan een paar duizend AfD-aanhangers en andere boze of verontruste Duitsers meededen, waren ineens beelden te zien van rellende neo-nazi’s die xenofobe slogans roepen en waarin is te horen hoe er ‘wij zijn Adolf Hitler-hooligans!’ wordt geroepen. Waardoor de toch al zo makkelijk te manipuleren en brainwashbare brave ARD-kijkertjes het idee kregen dat de beslist vreedzame en keurig verlopen protestoptocht een bijeenkomst was van openlijke neo-nazi’s. Al helemaal omdat de ARD-verslaggever er ook nog eens doodleuk “sommige deelnemers aan de optocht vertoonden openlijk extreem-rechts gedrag” bij vertelde.
Thousands turn out for Chemnitz anti-racism rock concertEarlier on Monday, the chancellor, Angela Merkel, had urged Germans to mobilise against hate. “These people who march and are prone to violence – some have also shamelessly shown their closeness to Nazism – they stand neither for Chemnitz nor for Saxony overall, nor are they ‘the people’,”