XXL Nutrition

Sticky Het Pauper Topic

Waarom krijgen blanke afrikanen meer aandacht dan inheemse afrikanen? :thinking:

Omdat inheemse afrikanen onderling bonje hebben moeten we blanke afrikanen meer aandacht geven? :emo: Wat hadden ze daar eigenlijk verwacht na 40 jaar Apartheid? Ik had me allang uit de voeten gemaakt.

Omdat inheemse afrikanen onderling bonje hebben moeten we blanke afrikanen meer aandacht geven? :emo: Wat hadden ze daar eigenlijk verwacht na 40 jaar Apartheid? Ik had me allang uit de voeten gemaakt.
Hmm maar als blanken als wereldwijde minderheid vooral aandacht hebben voor de blanke afrikanen (en kleurlingen voor kleurlingen) dan krijgen ze toch een eerlijk aandeel van alle aandacht? Anders maalt niemand om ze.. Ja ik weet niet, het lijkt wel een mooi land waar men mooi zou kunnen leven - was die problematiek er niet had ik het wel geweten.

De aandacht komt alleen maar uit een bepaalde hoek. Dezelfde hoek die niet maalt om de oorlog in Soedan omdat er geen blanken bij betrokken zijn. :nut:

Klopt wel ja. Of Nigerie, Myanmar, Venezuela, Indonesie, Oekraiene, Tibet, er is genoeg te malen.

Maar het is toch ook een conflict dat zich onderscheid juist om hoe identiteit een rol speelt? Die uit de hoek van de wereldwijde multiculti politiek, wat daar met het afschaffen van apartheid een utopie had moeten inluiden.

En ik denk dat de mogelijkheid om er nog wat aan te doen ook een factor is. De meeste conflicten of zeker oorlogen ga je niet oplossen door er met z'n allen heel veel om te malen. Grensbewaking en politiek/politie het probleem te doen erkennen kan in de 'blanke' landen nog erger voorkomen. Of dat ze in veiligere landen als legitieme vluchtelingen aangemerkt worden :o zou natuurlijk zo geregeld kunnen zijn.

Wil die bepaalde hoek een keer mensen als vluchtelingen verwelkomen is het nog niet goed :P

edit:

Oh en het is denk ik ook niet aan blanken om zich alle problematiek in de wereld toe te eigenen. Zelfs al hebben de westerse overheden er aan bijgedragen. Ik zal er geen white guilt van krijgen.

Laatst bewerkt:
Bij zo'n Bosma heb ik de indruk dat het hem om iets anders te doen is en niet om de mensen an sich. :emo:

tZjptEsl.jpg

g5QFHU7l.jpg

Laatst bewerkt:

grachtengordel lol

Die Erik Dijkstra presenteert tegenwoordig Per Seconde Wijzer :roflol: Dacht waar is good ol'Keessie?

Laatst bewerkt:
Die Erik Dijkstra presenteert tegenwoordig Per Seconde Wijzer :roflol: Dacht waar is good ol'Keessie?
..
Dijkstra zei gelijk "ja" toen hij werd gevraagd om de opvolger van Driehuis te worden, die de quiz van 1989 tot maart van dit jaar presenteerde. "Ze zochten iemand die goed is in kennisquizzen, algemene ontwikkeling heeft, links georiënteerd is en een bril draagt", grapt hij.
https://www.nu.nl/media/5431829/erik-dijkstra-hoeft-niet-leuk-hoek-komen-in-per-seconde-wijzer.html

BIZY9LEl.jpg

Laatst bewerkt:

PS: let in het plaatje op de groene kolommen waarmee het percentage WW uitkeringen wordt weergegeven; die zijn voor Polen relatief lang.

Oeps! Foutje! Kan gebeuren: in je uitzending van zaterdag ‘per ongeluk’ meer dan vijf dagen oude beelden van de maandag ervoor gebruiken. De Duitse ARD overkwam het afgelopen zaterdag.
In een uitzending van Tagesthemen waarin ‘objectief’ ‘kwaliteits’-verslag werd gedaan van de door Pro Chemnitz georganiseerde vreedzame(!) demonstratie in Chemnitz, waaraan een paar duizend AfD-aanhangers en andere boze of verontruste Duitsers meededen, waren ineens beelden te zien van rellende neo-nazi’s die xenofobe slogans roepen en waarin is te horen hoe er ‘wij zijn Adolf Hitler-hooligans!’ wordt geroepen. Waardoor de toch al zo makkelijk te manipuleren en brainwashbare brave ARD-kijkertjes het idee kregen dat de beslist vreedzame en keurig verlopen protestoptocht een bijeenkomst was van openlijke neo-nazi’s. Al helemaal omdat de ARD-verslaggever er ook nog eens doodleuk “sommige deelnemers aan de optocht vertoonden openlijk extreem-rechts gedrag” bij vertelde.

Het wordt echt overal geframed als extreem rechts, neo-nazis, en dat het allemaal maar is om afd in de hand te spelen.

Maar gelukkig zijn er nog lieve mensen die naar door de overheid georganiseerde gratis protest concerten gaan
Earlier on Monday, the chancellor, Angela Merkel, had urged Germans to mobilise against hate. “These people who march and are prone to violence – some have also shamelessly shown their closeness to Nazism – they stand neither for Chemnitz nor for Saxony overall, nor are they ‘the people’,”
Thousands turn out for Chemnitz anti-racism rock concert
https://www.theguardian.com/world/2...urn-out-for-chemnitz-anti-racism-rock-concert
1536007093935.jpg 1536005666319.jpg

Onbegrijpelijk dat ze opnieuw werd verkozen vorig jaar. Als de aanrandingen op oudejaarsavond 2015/16 niet genoeg waren om haar weg te stemmen, wat dan wel? :emo:

Terug
Naar boven