XXL Nutrition

Sticky Het Pauper Topic

Jezus.

That this can in Holland.

• Like
Waarderingen: mat
proxy.php?image=https%3A%2F%2Fi.imgur.com%2FNBXZ7cu.jpg

Gent...

• Like
Waarderingen: mat
Huiszoeking bij extreemrechtse Vlamingen
https://nos.nl/artikel/2249450-huiszoeking-bij-extreemrechtse-vlamingen.html
Aanleiding is een reportage van de Vlaamse omroep VRT. Daarin werd duidelijk dat de beweging, met zo'n 190 kernleden, zich naar eigen zeggen gewapend voorbereidt op een rassenstrijd. Het bleek dat de leden in besloten chatsessies racistische, seksistische en gewelddadige standpunten uitwisselen.

Gerecht voert huiszoeking uit bij Dries Van Langenhove van Schild & Vrienden
https://www.hln.be/nieuws/binnenlan...ld-vrienden~a5744e1e/?utm_medium=rss&referer=
Mogelijk zal het parket proberen om Dries Van Langenhove te vervolgen voor negationisme en het overtreden van de wet op privémilities.

Ze dachten dat een 'besloten groep' op Facebook waterdicht is? :emo:

Zijn privémilitias niet legaal in de VS? :thinking:

Vrijheid van meningsuiting is er ook legaal. :emo: (zelfs voor kwibussen)

Laatst bewerkt:
van reaguurders op GeenStijl:

Ik heb gisteren al iets vergelijkbaars getegeld onder een ander topic aangaande deze 2:

Het is echt sneu voor de kinderen, zonder meer. En eerlijk is het ook niet. Zeker gezien het feit dat die pisvlek van "We are here!" wel mag blijven (welke Lampel*l heeft dát toch ooit toegestaan!). Maar de enige op wiens conto dit geschreven kan worden is toch echt de moeder. Met als goede tweede die epische faal van een asielbestel waar nodig eens de grove bezem door moet. Moeders wist vanaf dag één dat ze hier nul kans maakte op een verblijfsvergunning. Heeft werkelijk alles aan elkaar gelogen, bedrogen en getraineerd al die jaren. Heeft vervolgens bijna 10 jaar het systeem compleet uitgemolken qua herkansing op herkansing op herkansing. En bij alle herkansingen kwam er een overduidelijk "Neen!" van de rechters. Het is echt van alle kanten gewikt en gewogen. Verder weigerde ze pertinent Nederlands te leren, bij te dragen of anderszins. Toen ze vorig jaar dan eindelijk terug ging deed ze een jaar(!) niets aan de voorbereidingen voor de terugkeer van haar kinderen en ging ze door met traineren, dwarsliggen en bedriegen. Ook alle hulp werd afgewezen. En nu dit weer. Ik moet zeggen dat ik deze hele klucht ontzettend zat begin te worden. Ook dat op het gemoed spelen en die emotionele chantage komen me mijlenver de keel uit. Dat die kinderen geen Armeens zouden spreken. Welnu, moeders spreekt geen woord Nederlands, en haar Engels is schijnbaar ook niet van dien aard dat ze er een fatsoenlijk gesprek mee in de lucht kan houden. Hoe denkt men dan dat die kinderen met haar gecommuniceerd hebben al die jaren? Kanton-Chinees? Natuurlijk spreken die koters gewoon Armeens want je maakt mij niet wijs dat die 10 jaar lang geen woord met moeder hebben gewisseld.

En voor alle roeptoeters die roepen dat ze moeten blijven. Wat denkt u dat er binnen de kortste keren gebeurt wanneer dit ingewilligd wordt? Er wordt een protestgroep uit de grond gestampt dat het zo oneerlijk is dat ze zonder hun moeder moeten opgroeien hier en voila, ma krijgt alsnog haar zin. De precedent die dit schept is het laatste dat we moeten willen. Want dan is het hek echt van de dam. Als er nog iets is dat deze verder in- en intrieste zaak laat zien, dan is het wel dat het gehele asielbeleid ernstig aan groot onderhoud en opschoning toe is zodat dit soort schrijnende gevallen tot de voltooid verleden tijd gaan behoren.

Sjefke7807 | 08-09-18 | 10:41

Ze zijn met het vliegtuig naar hier gekomen uit veilig gebied, zijn meteen begonnen met liegen en bedriegen en hebben de Nederlandse belastingbetaler inmiddels al tonnen aan euro’s gekost. Je reinste waanzin is het, dat het überhaupt kan.

kempenaer | 08-09-18 | 09:26

:bow2:

Laatst bewerkt:
Asieladvocaten behoren tot het laagste dat de beroepsgroep te bieden heeft. En de industrie rondom het huidige asielbeleid mag weleens worden bekeken door een vergrootglas. Kom je hier en is al uitgesloten dat je hier niet kunt blijven, binnen drie maanden wegwezen. En niet zoals nu dat bepaalde figuren kans zien om vervolgens anoniem de samenleving kunnen induiken (illegaliteit), en/of rondtrekken door de EU. En dat vrijwel onbeperkt beroep mogen aantekenen tegen de beslissing van de rechter, weg met die schijnoplossingen. Op het moment dat je hier van de rechter niet mag blijven, laat ze bij de uitspraak verplicht aanwezig zijn dan kan je ze gelijk "begeleiden".

Ook moeten bepaalde regels aan banden gelegd worden en/of aanvullende bepalingen krijgen wat mij betreft. Het kan niet zo zijn dat mensen die hier zo graag willen blijven overgaan tot zwangerschappen in de hoop dat het kindje wisselgeld is voor een verblijfsvergunning. Dat werkt het huidige beleid allemaal in de hand. En dat leidt tot schrijnende situaties. Wil je een menselijker beleid zal je veel meer lik op stuk moeten geven en mensen niet constant hoop blijven geven. Er komen hier ook genoeg mensen waarvan het lastig is om het verhaal dat ze houden te checken op betrouwbaarheid. Paspoort kwijt, leeftijd onduidelijk, herkomst land onzeker, geaardheid twijfelachtig, familie onbekend en zo nog tientallen factoren. Uit een echt oorlogsgebied gelden er andere regels en daar kan ik een heel eind in mee maar "ama's" (alleenstaande "minderjarige" asielzoekers) die hier komen uit niet recente oorlogsgebieden en een volstrekt onduidelijk verhaal- stoppen.

Ken verhalen uit het onderwijs waar het voor vrijwel elke docent(e) duidelijk is dat persoon X echt geen 12-15 is. Lijkt dan eerder op een kerel van 21. Ook de manier van doen past totaal niet bij de leeftijd. En na verloop van tijd is daar dan ineens de familie, dolgelukkig dat ze elkaar toch gevonden hebben. Met behulp van zo'n asieladvocaat die precies alle regels kent en tussen alle gaatjes heen weet te laveren. Als ik een belastingaangifte moet invullen krijg ik al hoofdpijn maar er zijn "asielzoekers" welke specifieke delen van het recht in NL beter kennen dan welke autochtoon dan ook. En vaak nog voor dat ze hier een tijd verblijven. Dan ga ik mij toch afvragen hoe komt men aan die kennis. En komt het dan voor dat ze uitgezet gaan worden, en het beleid is echt wel strikter geworden afgelopen jaren, dan kiezen ze het hazenpad. En geef ze eens ongelijk. Ik verwijt die lieden het niet eens zozeer, het is voornamelijk de industrie en het gebrek aan daadkracht van de politiek.

Compassie en mededogen heb ik voor de mensen die hierheen komen en waarbij al snel duidelijk wordt dat er gegronde redenen zijn om een vergunning te verlenen. Zo werkt onze rechtsstaat en als ik het daarmee oneens ben heb ik pech of zal ik een land moeten kiezen met andere regels. Zo simpel is het in essentie. Maar lieden die dag in dag uit het systeem proberen te "kraken" en daar uiteindelijk niet in weten te slagen, that's all in the game. Dat is niet zielig, dat wisten ze bij voorbaat. En niet gister of vorige maand, maar vaak al 5-10 jaar terug. Kinderen die hier mee naartoe zijn genomen en te jong waren om te beseffen wat er gebeurde, dat is en blijft schrijnend. Die zitten eigenlijk opgescheept met ouder(s) en/of verzorger(s) welke moedwillig en doelbewust vaak tegen beter weten in, hier zijn gebleven.

Ik snap de wens van mensen die willen dat deze twee blijven, ze zijn hier immers opgegroeid en zo lang dat ze als twee compleet vreemden in land van herkomst zullen worden ontvangen. Die verantwoordelijkheid ligt gelukkig niet bij mij, in principe ook niet als eerst bij een minister maar bij de ouder(s). En deze twee staan voor een veel grotere groep. Elke dag kan je zo'n casus behandelen in de media. Wat hebben we dan aan de regels als we onze (goedkope?) emoties laten prevaleren? Het is de moeder die deze hele situatie heeft veroorzaakt. Het is de moeder die de kinderen na een jaar mee had kunnen nemen naar land van herkomst. En zo kan je verder blijven gaan, alles is terug te voeren op het laakbaar handelen van moeder. Als ze zo'n grote broek wilt aandoen laat haar 'm dan ook aantrekken.

En dat gewauwel van de wereld is van iedereen, stop daar nou toch mee mensen. Hoor nou wat jullie zeggen. Dat je dat roept als je kind bent of wanneer je geen enkele toegang hebt tot realistische wereldpolitiek, oke, maar als volwassen persoon die in staat wordt geacht zijn veters te strikken- kom op nou. Zet jezelf niet voor schut met zulke kreten. De wereld is oneerlijk, en niet van iedereen. Tenzij je geld en/of macht hebt. En daar schort het in grote delen aan. Rechtvaardig? Nee. Maar het leven is niet rechtvaardig. Daar kan ik weinig aan veranderen. Dat zijn haast natuurwetten van de mens. Denk je anno 2018 dat we met zijn allen kunnen samenleven in vrede en op gelijkwaardige basis; neem eens een kijkje in het communisme. Dat werkte ook zo goed. Kapitalisme heeft ook zijn gebreken, maar bij gebrek aan beter is het nog altijd volstrekt helder met welk systeem je beter af bent.

Een voorzitter van de Politiebond notabene. Wat bezielt zo iemand. Kan daar met mijn pet niet bij. Ontslaan deze weigerambtenaar, echt.

Laatst bewerkt:
Asieladvocaten behoren tot het laagste dat de beroepsgroep te bieden heeft.

+1,totale kosten tot nu toe worden geraamd op 750.000 ,

plus krijgen ze financiële ondersteuning en begeleiding in Armenië

en dan moet zo'n zwemmertje zichzelf bijna dood zwemmen om 2,5 miljoen op te halen voor kankeronderzoek :scratch:

De volgende fout is opgetreden:
Je moet eerst aan 10 andere leden Karma geven vooraleer je weer aan dezelfde persoon kan geven.

Politie aanvaardt door tekort ook ongeschikte kandidaten: “Politieke druk om streefcijfers te halen”

Door het grote tekort aan politieagenten mogen veel kandidaten die ongeschikt bevonden worden tijdens de selectie, toch beginnen aan de politieopleiding. Dat blijkt uit een onderzoek van De Standaard. Volgens anonieme bronnen van de krant is er sprake van politieke druk om de streefcijfers tot elke prijs te halen.

Wie bij de politie aan de slag wil, moet “van onberispelijk gedrag” zijn, zegt het reglement. Volgens De Standaard blijkt echter dat ook kandidaten met een verleden als harddrugsmisdadiger, vechtersbaas of zware verkeerscrimineel door de selectie geraken, vaak ondanks een negatief advies van de selectiedienst en ondanks het feit dat ze te veel onvoldoendes scoorden bij de proeven.

Ook mensen die bij vorige deelnames aan de selectie geweerd werden wegens leugenachtig gedrag, een band met Syriëstrijders of andere gevaren in hun omgeving, werden recent toegelaten tot de politieopleiding.

:eek:

ik voorzie in de komende jaren een stijging van corruptie bij de Belgische politie ,

maar ja,ik ben dan ook buitengewoon intelligent en daarbij helderziend :headbang:

Terug
Naar boven