Fitness Seller

Sticky Het Pauper Topic

:roflol: Peter de superkneus wil weer de moraalridder uithangen

burgerlijke ongehoorzaamheid is geoorloofd wanneer links het uitkomt,

en anders ben je een vieze nazi of nsb'r ,

deze mensen zijn gekomen met een leugen ,zijn altijd blijven liegen en

worden beloont dankzij hun leugens ,ben benieuwd wat er nu met psycho moedertje

gaat gebeuren ,mag ze ook naar Nederland komen en blijven en zal deze trol dan

eindelijk een keer gaan werken voor haar centjes

of zullen wij behalve de eerste 10 jaar ook de rest van haar leventje moeten bekostigen ,

want ze is natuurlijk wel heel zielig,

alle sympathie die ik nog had voor de zaak is als sneeuw voor de zon verdwenen,

je snapt natuurlijk wel dat vanaf nu er nooit meer kinderen worden uitgezet,

en iedereen weet dat liegen en traineren je gegarandeerd een verblijfsvergunning oplevert,

elke advocaat heeft nu een blauwdruk in handen om dit voor elkaar te krijgen

Laatst bewerkt:
Peter R. komt vaak op voor mensen die onrecht wordt aangedaan, maar hij klinkt nu toch als een simpele ziel.

Van mij mogen die kids wel blijven.

Peter R. komt vaak op voor mensen die onrecht wordt aangedaan, maar hij klinkt nu toch als een simpele ziel.

ook alleen als het publiciteit oplevert ,iedereen vergeet dat hij de loopjongen was van de echt zware criminelen,

niet die pannenkoeken waarover hij wel durfde te publiceren en undercover te gaan

huilend op de begrafenis van Cor van Hout

( overvaller ,pooier,mensenhandelaar ,ontvoerder,drugshandelaar,alcoholist ,mishandelaar ,kneus die zijn eigen

gehandicapte kind nooit wou zien,moordenaar ,dief kortom een parel voor de maatschappij )

dat het zijn beste vriend ooit was ,dus zijn moraliteit is twijfelachtig

en zoals zo vaak bij linkse moraalridders alleen als het zo uitkomt,

Laatst bewerkt:
Wie heeft er nu dan in eens besloten dat ze wel mogen blijven?

blijft grappig

Ik heb het allemaal niet zo kunnen volgen omdat het alleen maar huilberichten in de media zijn..

Is het allemaal geweest om als asielzoeker/vluchteling aangemerkt te worden en alles gratis te krijgen? Of is er gepoogd Nederlands burger te worden om hier te kunnen werken en een zelfstandig bestaan op te bouwen maar is dat gefaald?

Laatst bewerkt:
Ik snap alleen niet hoe het kan dat hun grootouders gewoon in Nederland wonen.

ik claim bij deze natty :P

Al die politici in nl geven toe als de druk te hoog wordt met dit soort zaken in de media. Willen geen Aad Kosto perikelen bij zichzelf veroorzaken

:emo:

Als de “actuele omstandigheden” over een aantal weken weer veranderd zijn, wordt het besluit dan opnieuw gewogen?

Kinderen zijn nog zgn. spoorloos want "gevlucht". Weggelopen heet dat dan.

Ok Jan. Bedankt voor je bijdrage.

Wil hij bij een zeker links SP kutje in het bedje komen ofzo?

Wel erg toevallig dat die moeder uitgerekend nu opgenomen dient te worden. Begrijp ik nu goed dat de staatssecretaris dit de belangrijkste redenen vond om de kinderen toch hier te laten blijven?

Terug
Naar boven