- Waardering
- 12.551
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik beken.Dat er nog zoveel gasten die onverzorgde sloerie zonder condoom gedekt hebben.

De frontman die wel wat publiek gewend was kreeg het woord. In plaats van stampij te maken over dit verraad aan de Derde Wereld, riep Bono dat de politieke en economische elite van de wereld nu echt geluisterd had naar de noden van de armen. Het in Gleneagles beloofde geld is er nooit gekomen.
Voor Browne is dit het moment dat duidelijk werd dat Bono definitief voor de macht gekozen had. En dat al dat andere pr is. De biograaf oordeelt hard: Bono is een schoothond van de machthebbers en gebruikt de armen als podium voor zijn gezwollen ego.
Kapotgemaakt: Gijs van Dam vertelt zijn verhaal
We spreken Gijs van Dam in het kantoor van zijn bedrijf, dat leeg en verlaten is. In oktober vorig jaar werd de media-ondernemer door Jelle Brandt Corstius in het kader van #MeToo beschuldigd van drogering en verkrachting. Wat er daarna gebeurde in Van Dams leven tart iedere beschrijving. Hij zat ondergedoken, kreeg paniekaanvallen en zag nog maar één oplossing: de dood. Een openhartig gesprek over de gevolgen van een beschuldiging waarvoor geen enkel bewijs is geleverd.
https://www.hpdetijd.nl/2018-10-02/kapotgemaakt-gijs-van-dam/
Smerige laffe hond.Politiedossier: Jelle Brandt Corstius onthulde zélf identiteit Gijs van Dam
Jelle Brandt Corstius heeft vorig jaar ‘actief’ de naam van Gijs van Dam genoemd als degene die hem zou hebben verkracht. Dit gebeurde – zo blijkt uit het politiedossier – tijdens een ‘aantal telefoontjes’ voorafgaand aan een geanonimiseerde #MeToo publicatie in Trouw. In dit stuk, waarin Brandt Corstius publiekelijk vertelde verkracht te zijn, werd de identiteit van de vermeende dader in overleg met de hoofdredactie van Trouw juist niet onthuld.
https://www.hpdetijd.nl/2018-10-02/politiedossier-jelle-brandt-corstius/

Ik zou zeggen, begin bij de eigen gemeenschap. Binnen de LHBT-gemeenschap worden drag queens niet zonder meer geaccepteerd. Ben wel een paar keer bij Lellebel geweest vroeger, was wel geinen voor even maar voorlezen aan peuters & kleuters, ik snap het niet.In Nederland komen voorleessessies door drag queens (of drag kings) nog niet vaak voor, maar het gebeurt wel. Ook komende zaterdag: in een Nijmeegse bibliotheek gaan een drag queen en een drag king peuters en kleuters voorlezen uit een boek over diversiteit.
Ik zou zeggen, begin bij de eigen gemeenschap. Binnen de LHBT-gemeenschap worden drag queens niet zonder meer geaccepteerd. Ben wel een paar keer bij Lellebel geweest vroeger, was wel geinen voor even maar voorlezen aan peuters & kleuters, ik snap het niet.
liber azerate is een grimoire met diepte ^^ wil best voor een kleuterklas gaan zitten voorlezenWaarom zo bekrompen, ik zou zeggen trek het breder en laat ook satanisten, sm-meesteressen, kkk-leden en neonazi's voorlezen, uit de boeken die zij wereldkundig willen maken.