Fitness Seller

Sticky Het Pauper Topic

Toxic masculinity is one of the ways in which Patriarchy is harmful to men. It refers to the socially-constructed attitudes that describe the masculine gender role as violent, unemotional, sexually aggressive, and so forth.

KnwIpSV.jpg

Toxic masculinity is one of the ways in which Patriarchy is harmful to men. It refers to the socially-constructed attitudes that describe the masculine gender role as violent, unemotional, sexually aggressive, and so forth.

KnwIpSV.jpg

:D

Toxic Masculinity kan inderdaad best wel een vervelende lastpak zijn, maar soms heb je hem ook héél hard nodig als strijder tegen p*ssy Fication en dergelijken.

Mannen die niet in staat zijn tot agressief gedrag vertrouw ik niet.

giphy.gif

Zijn dat wel vrouwen, volgens de definiëring van het woord zoals het ooit is bedoeld? :dunno:

Opa randt kleindochter aan: “Het was natuurlijk niet haar favoriete bezigheid van de dag”
Een 70-jarige man uit Zulte riskeert een gevangenisstraf van vier jaar met uitstel in het hof van beroep. De zeventiger moest zich verantwoorden voor de aanranding van zijn kleindochter in 2016 en een achtjarig meisje in 2009.

De feiten kwamen aan het licht toen de kleindochter vertelde tegen haar mama dat ze ‘een geheimpje had met opa.’ Zo vertelde dat ze ‘bodylotion over zijn lid moest smeren en masseren.’ Daarnaast zou hij ook een achtjarig meisje betast en gekust hebben. De zeventiger ontkent enkel de aanranding van de achtjarige. Zijn advocaat Kain Verlinde vroeg om de feiten niet uit te vergroten. “Het was natuurlijk niet haar favoriete bezigheid van de dag. Hij weet dat hij verkeerd was en een zeer ernstige fout begaan heeft. De feiten met zijn kleindochter waren maar gedurende een periode van een week.”

De advocaat vroeg een straf met probatie-uitstel. “De man is geen pedofiel. Hij was seksueel gefrustreerd en zag een gelegenheid.” De procureur-generaal in beroep vroeg de bevestiging van de straf uit eerste aanleg, een celstraf van vier jaar met uitstel. De zeventiger zelf verklaarde in het hof dat hij het meisje van acht enkel een kus op de wang gaf. Over de feiten met zijn kleindochter verklaarde hij: “Ze zei tegen mij, ‘Opa ik doet dat voor u.’” Het hof zal die over deze zaak uitspreken op 26 februari.
ezj0ux.gif

Je collega totalloss geslagen zien worden en vervolgens niet je pistool trekken. Het failliet van de Nederlandse politie in 2 minuut 19...
Ik durf mijn handen er bijna voor in het vuur te steken dat de agent met donkere haar (0.13s) nooit een cursus zelfverdediging heeft gehad. Maakt beginnersfouten. Nu is het verleidelijk om een mening te geven vanaf de zijlijn maar het is in en in triest. Ik heb te doen met de politie, verantwoordelijk werk en na alle bezuinigingen niet de politiek achter je hebben staan om echte stappen te kunnen maken. Want als ze deze knul in zijn knie hadden geschoten is de kans dat een agent vervolgd wordt zeer aanwezig. Dat werkt verlammend.

Ik durf mijn handen er bijna voor in het vuur te steken dat de agent met donkere haar (0.13s) nooit een cursus zelfverdediging heeft gehad. Maakt beginnersfouten.
Tja, inzetten op zachte mensen met een vriendelijk gezicht en polderskills gaat je niets brengen als politie-organisatie. De selectie-criterea (met name psychologisch) zijn totaal van de zotten.

Ik durf mijn handen er bijna voor in het vuur te steken dat de agent met donkere haar (0.13s) nooit een cursus zelfverdediging heeft gehad. Maakt beginnersfouten. Nu is het verleidelijk om een mening te geven vanaf de zijlijn maar het is in en in triest.

Maar is dat die agent aan te reken, of de opleiding die agenten krijgen? Ik heb door opdat soort filmpjes juist alleen maar meer respect voor de mensen die elke keer weer zo’n uniform aantrekken.

Maar is dat die agent aan te reken, of de opleiding die agenten krijgen? Ik heb door opdat soort filmpjes juist alleen maar meer respect voor de mensen die elke keer weer zo’n uniform aantrekken.
Ik ben weleens mee gegaan naar een dag kickboks les voor Amsterdamse politie, dat was leerzaam. Toen al, 2008, was dit geen vanzelfsprekendheid. Het is falend beleid. Waarom denk je dat er onder de politie zoveel onvrede heerst.

Denk dat vrijwel elke man plankgas had gegeven
Ik denk dat ik was uitgestapt als ik een inschatting had kunnen maken dat hij alleen een stok bij zich gehad zou hebben. Dan voorkom je in ieder geval poging tot doodslag middels opzettelijke aanrijding. En ik ben echt geen rambo maar heb wel vaker mensen uit elkaar gehaald of juist geholpen door iemand staande te houden.

Ik denk dat ik was uitgestapt als ik een inschatting had kunnen maken dat hij alleen een stok bij zich gehad zou hebben. Dan voorkom je in ieder geval poging tot doodslag middels opzettelijke aanrijding.
Mwah ik zou het er niet op gegokt hebben, wie weet heeft hij wel een mes etc bij zich. Had hem gewoon voor z'n fl**ker gereden en als verklaring gegeven dat ik in paniek het gas ingetrapt had.

Terug
Naar boven