Fitness Seller

Sticky Het Pauper Topic

Mwah ik zou het er niet op gegokt hebben, wie weet heeft hij wel een mes etc bij zich. Had hem gewoon voor z'n fl**ker gereden en als verklaring gegeven dat ik in paniek het gas ingetrapt had.
Dat kan ook. Alleen op dat moment speelt ook adrenaline mee. Ik heb eerder gehoord dat omstanders later zeiden was je niet bang dat die persoon een mes bij zich zou hebben of iets dergelijks, kwam niet eens in mij op. Niet slim, maar achteraf is mooi wonen.

Er is maar één ding schokkend aan deze beelden en dat is het totale gebrek aan daadkracht van 3 agenten tegen 1 persoon, notabene......

yep,plaatsvervangende schaamte hier ,slecht getraind personeel ,weinig uitstraling en geen daadkracht

hardoplachs om 04:45 in de ochtend

geniaal spandoek ,5 miljoen volgers maar nog steeds geen vader :roflol:

(ik heb mijn eigen vader ook maar 1 uurtje in mijn leven gezien ,true strory dus ik mag er om lachten )

- Ik geloof niet dat plankgas geven een goede oplossing is. Voor je het weet is het doodslag, (als de rechter mild is dood door schuld). Daar heb je vooral je zelf mee. Flauwigheden als "ik raakte in paniek, en trapte op het verkeerde pedaal" trapt de rechterlijke macht niet zomaar in.
- Iemand (mogelijk) doodrijden is niet in proportie met wat die pool allemaal doet.
- De politie haalt m.i. terecht geen pistool te voorschijn. Je ziet op enig moment publiek (met kinderwagen) voorbij lopen. Je wilt niet dat de politie ook een onschuldige omstander peuter het ziekenhuis in schiet
- Ik heb sterk het idee dat deze mijnheer onder invloed van het een of ander is. In het stadion heb ik een aantal (ughhhh) supporters na heel veel klappen met de wapenstok zien opstaan als of er niks gebeurd was. Cocaine maakt meer kapot dan alleen je tussenschot

- Opvallend (vinnik dan) is de moeite die de agenten hebben om de man onder controle te krijgen. Denk inderdaad niet dat deze mannen erg veel ervaring hebben. Wellicht hadden ze wat eerder de pepper-spray ter hand kunnen nemen. En wat meer ervaring met kickboksen/jiujitsu lijkt me ook geen overbodige luxe.

Je collega totalloss geslagen zien worden en vervolgens niet je pistool trekken. Het failliet van de Nederlandse politie in 2 minuut 19...
Ze hebben hun pistool getrokken en in de lucht geschoten. Ik vind het terecht dat ze hem niet neerschieten, hij heeft geen wapen.
Een stroomstootwapen was effectief genoeg geweest. Daarnaast moet je met 3 agenten toch makkelijk iemand neer kunnen halen, vooral als je nog wapenstokken hebt.

hardoplachs om 04:45 in de ochtend

geniaal spandoek ,5 miljoen volgers maar nog steeds geen vader :roflol:

(ik heb mijn eigen vader ook maar 1 uurtje in mijn leven gezien ,true strory dus ik mag er om lachten )

Zijn reactie is ook wel bazig, weer heel anders dan die rare Ribery.

Ze hebben hun pistool getrokken en in de lucht geschoten. Ik vind het terecht dat ze hem niet neerschieten, hij heeft geen wapen.
Een stroomstootwapen was effectief genoeg geweest. Daarnaast moet je met 3 agenten toch makkelijk iemand neer kunnen halen, vooral als je nog wapenstokken hebt.
Heb je gezien met hoeveel mensen ze aan die Antiliaan (Mitch Henriques) hingen, en dat liep al niet goed af.

Als mensen echt wild, dronken, doorgesnoven, gestoord zijn, heb je nogal wat mensen nodig om dat netjes en veilig onder controle te houden.

Dat agenten veel te weinig training in wapengebruik en arrestatietechnieken krijgen dat staat buiten kijf, daar is geen tijd voor wegens structurele onderbezetting.

Ergens ben ik dan wel weer blij dat we geen politie hebben die mensen al te snel neerschiet.

• Like
Waarderingen: 040B
- Ik geloof niet dat plankgas geven een goede oplossing is. Voor je het weet is het doodslag, (als de rechter mild is dood door schuld). Daar heb je vooral je zelf mee. Flauwigheden als "ik raakte in paniek, en trapte op het verkeerde pedaal" trapt de rechterlijke macht niet zomaar in.
- Iemand (mogelijk) doodrijden is niet in proportie met wat die pool allemaal doet.
- De politie haalt m.i. terecht geen pistool te voorschijn. Je ziet op enig moment publiek (met kinderwagen) voorbij lopen. Je wilt niet dat de politie ook een onschuldige omstander peuter het ziekenhuis in schiet
- Ik heb sterk het idee dat deze mijnheer onder invloed van het een of ander is. In het stadion heb ik een aantal (ughhhh) supporters na heel veel klappen met de wapenstok zien opstaan als of er niks gebeurd was. Cocaine maakt meer kapot dan alleen je tussenschot

- Opvallend (vinnik dan) is de moeite die de agenten hebben om de man onder controle te krijgen. Denk inderdaad niet dat deze mannen erg veel ervaring hebben. Wellicht hadden ze wat eerder de pepper-spray ter hand kunnen nemen. En wat meer ervaring met kickboksen/jiujitsu lijkt me ook geen overbodige luxe.

Als één of andere dwaas niet door 3 agenten met wapenstokken en pepperspray onder bedwang kan worden gehouden (volgens mij was er ook al een keer geschoten), met een bezemsteel op mijn auto staat te meppen en mijn portier probeert op en te rukken rijd ik gewoon weg, als hij dan voor mijn auto blijft staan is dat zijn probleem.

• Like
Waarderingen: 040B
Let wel dat een vuistslag dodelijk kan zijn of levenslange gevolgen kan hebben, dus je zou je eigenlijk nooit moeten hoeven inhouden bij zelfverdediging. In dit geval zat diegene in de auto misschien veilig(er) maar dan kun je nog wel gerechtvaardigd zijn anderen te willen beschermen door hem plat te rijden.

Het enige goede hieraan is dat 2 van die mannetjes zich al gemeld hebben bij de politie.

Wat vinden we hiervan, op de rechtbank van dbb. Kijktip; kijk niet voordat u voldoende eten tot zich genomen heeft. Uw onderbuik kan gaan rammelen.
Ach laat ze ze hebben een moeilijke jeugd, zo hebben we allemaal wel eens als groepje iemand gekopschopt toen we nog kwajongens waren.

Ik durf mijn handen er bijna voor in het vuur te steken dat de agent met donkere haar (0.13s) nooit een cursus zelfverdediging heeft gehad. Maakt beginnersfouten. Nu is het verleidelijk om een mening te geven vanaf de zijlijn maar het is in en in triest. Ik heb te doen met de politie, verantwoordelijk werk en na alle bezuinigingen niet de politiek achter je hebben staan om echte stappen te kunnen maken. Want als ze deze knul in zijn knie hadden geschoten is de kans dat een agent vervolgd wordt zeer aanwezig. Dat werkt verlammend.
Een dagje later; agenten blijken in opleiding te zijn. (NOS) Verklaart wel iets, maar nog niet dat je als volwassen vent MET wapenknuppel wegrent voor iemand zonder wapen.

Dat ze dan eerst eens zwaardere straffen opleggen voor dit soort gedrag.

proxy.php?image=https%3A%2F%2Fthumbs.gfycat.com%2FDimMenacingAngelwingmussel-size_restricted.gif

Wat vinden we hiervan, op de rechtbank van dbb. Kijktip; kijk niet voordat u voldoende eten tot zich genomen heeft. Uw onderbuik kan gaan rammelen.

Eén seconde had ik nodig, om het accent, tongval en intentie te determineren en tot een veroordelende conclusie te komen: preventief ruimen

Terug
Naar boven