- Waardering
- 12.184
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat een antisemitisme hier. Ik tel tot 6 miljoen en wacht op uitleg!
Vertrouwen in het forum hersteld, dank!
Vertrouwen in het forum hersteld, dank!
Het was zo'n lief deugend meisje dat heel betrokken was met vluchtelingen enzo. (Wat op zichzelf dan wel weer te prijzen is)
Een heel klein beetje te naïef.

Derk Sauer, mede-eigenaar van NRC Media, heeft in zijn jonge jaren wapens gesmokkeld voor de Noord-Ierse organisatie IRA. ‘Ik heb wapens voor ze vervoerd; die werden onder mijn achterbank verstopt. Uiteraard werden er aanslagen mee gepleegd.’ Dat zegt de zestigjarige Sauer, die in Moskou woont, in een interview met de Volkskrant.
De SP-aanhanger droeg een zwarte rouwband toen Mao overleed. De voormalig hoofdredacteur van Nieuwe Revu zegt verder begrip te hebben voor de jongemannen die naar Syrië trekken om mee te vechten met de rebellen.
‘Ik kan me dat goed voorstellen. Je groeit op in Nederland, ziet hoe het er daar aan toe gaat en niemand steekt een vinger uit om die mensen te helpen. Je wordt gegrepen door een ideaal. Ik zeg niet dat ik het met die jongens eens ben maar zo was ik ook op die leeftijd.’
DafuqEen briefschrijver in de Volkskrant spreekt woensdag zijn verbazing uit over de uitspraken van Sauer, die er volgens de lezer nogal makkelijk over doet. ‘Ik vind dit merkwaardig want hij is dus waarschijnlijk medeverantwoordelijk aan de dood van onschuldige mensen.’

Je verwacht het niet.Insanity: doing the same thing over and over and expecting different results.Marxisten zijn sowieso knettergek. Hoe vaak moet iets falen alvorens ze doorhebben dat het niet werkt?
Waarom krijgt deze geitenn**ker eerst tbs en wordt hij daarna uitgezet? Zet hem gewoon direct uit en verspil geen tijd en geld aan hem.
Moordenaar van oma Toni (96) moet na zijn tbs het land uit
https://www.ad.nl/binnenland/moordenaar-van-oma-toni-96-moet-na-zijn-tbs-het-land-uit~ab32935f/
Een 51-jarige man is zaterdagnacht in Oisterwijk in een auto met draaiende motor gesprongen en er vervolgens mee vandoor gegaan. De eigenaar van het voertuig zag het gebeuren en klampte zich aan het portier vast om de autodief tegen te houden. Hierdoor werd hij volgens de politie 100 meter meegesleurd. Annemiek Janssens (58) zag alles van dichtbij gebeuren. ,,We geloofden niet wat we zagen.”
De autodief gaf volgens Janssens en andere getuigen vol gas, waarna verschillende fietsers van hun fiets sprongen om een aanrijding te voorkomen. Uiteindelijk koos de dief eieren voor zijn geld en zette het voertuig aan de kant. De vader trok het portier open en werkte de man tegen de grond. Samen met een aantal omstanders heeft hij hem tegengehouden tot de politie arriveerde.
Zelfde geldt voor vrouwen in bepaalde wijken/ steden.