Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Held. Heel goede BJJ'er ook trouwens, zwarte band RG BJJ. En die krijg je niet zomaar, die moet je echt verdienen en hard voor werken. Tig jaar.
Je verzint het niet. Totaal misplaatst. Daarnaast ook bizar omdat er onder de islamitische 'vluchtenlingen' heel wat joden- en homohaters zijn.“Naast de nachtelijke 40 kilometer van Rotterdam-Den Haag, Amsterdam-Haarlem, Utrecht-Amersfoort, en Nijmegen-Arnhem, en de extra 10 en 20 km routes in Amsterdam en Rotterdam, is er dit jaar een exclusieve 40 km route opgenomen van Herinneringscentrum Kamp Westerbork naar Groningen. Het is dit jaar 80 jaar geleden dat Centraal Vluchtelingenkamp Westerbork werd gebouwd en de eerste vluchtelingen er binnenkwamen.
Met de exclusieve editie van Herinneringscentrum Kamp Westerbork naar Groningen willen Stichting Vluchteling en Herinneringscentrum Kamp Westerbork samen aandacht vragen voor vluchtelingen in de jaren dertig van de vorige eeuw, en het gure klimaat dat destijds resulteerde in een nachtmerrie, onder andere omdat de mensen wegkeken van wat er aan de hand was, en de overeenkomsten met 2019, een tijd waarin vluchtelingen het opnieuw voor de kiezen krijgen.”
Waarom werkt @kampwesterbork hieraan mee? Waarom @Tinekeceelen dit graag wil, begrijp ik wel. Helaas. Maar weer wordt de Shoa misbruikt voor eigen agenda. Bah.
Er is genoeg kritiek op Israël, binnen Israël zelf. Vaak veel feller dan buitenlandse media doen. Dat we dat niet makkelijk kunnen lezen is niet per se omdat het er niet is of zou zijn.Ik word er een beetje moe van dat we maar zelden iets horen van joodse organisaties wanneer men de holocaust misbruikt voor politieke doeleinden.
.אתה יכול להגיד את זה כן
@Josef Švejk Ik had het over joodse organisaties in Europa. Zij moeten laten weten dat dit niet kan.

Prima! Dan duw ik ze de oven in!

Ze zouden haar kop kaal moeten scheren.Niemand hier over die Terrorristensnol die Turkijke is uitgegooid?
Ik las het verkeerd. En daar heb je gelijk in.@Josef Švejk Ik had het over joodse organisaties in Europa. Zij moeten laten weten dat dit niet kan.
...Niemand hier over die terrorristensnol die Turkijke is uitgegooid?