XXL Nutrition

Sticky Het Pauper Topic

Niet verslaafd zijn is een privilege? En ik maar denken dat het kwam omdat ik geen heroïne in m'n aders spuit.

Dat ik geen n*ger ben vind ik wel een privilege.

:trollfacex:

• Like
Waarderingen: mat
Al-Bundy-mit-seiner-Lieblings-Pose-128125-detailnp.jpeg

Grappig en ironisch ook dat je "Al Bundy" als voorbeeld aanhaalt, vooral ook omdat acteur Ed O'Neill als mens zo'n beetje 100% contra dit personage is. :)

“Naast de nachtelijke 40 kilometer van Rotterdam-Den Haag, Amsterdam-Haarlem, Utrecht-Amersfoort, en Nijmegen-Arnhem, en de extra 10 en 20 km routes in Amsterdam en Rotterdam, is er dit jaar een exclusieve 40 km route opgenomen van Herinneringscentrum Kamp Westerbork naar Groningen. Het is dit jaar 80 jaar geleden dat Centraal Vluchtelingenkamp Westerbork werd gebouwd en de eerste vluchtelingen er binnenkwamen.

Met de exclusieve editie van Herinneringscentrum Kamp Westerbork naar Groningen willen Stichting Vluchteling en Herinneringscentrum Kamp Westerbork samen aandacht vragen voor vluchtelingen in de jaren dertig van de vorige eeuw, en het gure klimaat dat destijds resulteerde in een nachtmerrie, onder andere omdat de mensen wegkeken van wat er aan de hand was, en de overeenkomsten met 2019, een tijd waarin vluchtelingen het opnieuw voor de kiezen krijgen.”
Je verzint het niet. Totaal misplaatst. Daarnaast ook bizar omdat er onder de islamitische 'vluchtenlingen' heel wat joden- en homohaters zijn.
Waarom werkt @kampwesterbork hieraan mee? Waarom @Tinekeceelen dit graag wil, begrijp ik wel. Helaas. Maar weer wordt de Shoa misbruikt voor eigen agenda. Bah.

Ik wist niet dat de joden die werden omgebracht vluchtelingen waren. Hier en daar een paar staatlozen, maar dat getal is een fractie van de 5,5 tot 6 miljoen slachtoffers.

Ik word er een beetje moe van dat we maar zelden iets horen van joodse organisaties wanneer kwibussen de holocaust misbruiken voor politieke doeleinden.

Laatst bewerkt:
Ik word er een beetje moe van dat we maar zelden iets horen van joodse organisaties wanneer men de holocaust misbruikt voor politieke doeleinden.
Er is genoeg kritiek op Israël, binnen Israël zelf. Vaak veel feller dan buitenlandse media doen. Dat we dat niet makkelijk kunnen lezen is niet per se omdat het er niet is of zou zijn.

Ik doe er ook eentje. Ik word een beetje moe dat veel media/ mensen Israël bekritiseren alsof het een Europees land zou zijn, zonder dat daar onvoldoende rekening mee gehouden wordt in welke regio het ligt.

איזה בלגן

Wel een elektrische oven he... Denk om het milieu!

Niemand hier over die terrorristensnol die Turkijke is uitgegooid?

Terug
Naar boven