MuscleMeat

Sticky Het Pauper Topic

Hoeveel mensen waren er nodig voor Mitch?

Om iemand veilig en gecontroleerd naar de grond te werken die doorgedraaid (of -gesnoven) is, daar heb je meer dan 3 agenten en/of meer skills nodig.
Met goed team werk, denk ik dat je met 3 man zeker iemand wel naar de grond kan krijgen. Maar dan moet je wel een team zijn, en heul vaak hebben geoefend. Sterk de indruk dat dat hier niet het geval was.

Hoeveel mensen waren er nodig voor Mitch?

Om iemand veilig en gecontroleerd naar de grond te werken die doorgedraaid (of -gesnoven) is, daar heb je meer dan 3 agenten en/of meer skills nodig.

Veilig naar de grond werken komt toch gewoon te vervallen? Wanneer iemand doorgedraaid is?

Veilig voor het personeel, en in mindere mate voor de client.

Ik denk dat een wapenstok in de handen van iemand met onvoldoende kennis en/of zelfvertrouwen contra kan werken. Want wat doet zo iemand met een wapenstok, die legt voornamelijk de focus in het gebruik van een wapenstok. Dat kan dan zeer beperkend werken, en mogelijk voordelen bieden aan een verdachte omdat deze zich enkel hoeft te concentreren op de wapenstok. Dit zie je terug in het filmpje. Agent slaat verdachte, verdachte lacht en rent achter agent aan. Agent lijkt zich kwetsbaar te voelen en probeert een auto tussen zichzelf en verdachte te houden want weet niet meer wat te doen. Ik heb eerlijk gezegd in de meeste gevallen ook liever iemand tegenover mij met een bezem of stok.

Dat mag niet weer gebeuren zal de les waarschijnlijk zijn. Zeker agenten in opleiding zijn/worden dan veel te twijfelachtig in hun handelen.
Agenten zijn denk ik bewust van het feit dat een verdachte aangifte kan doen en een heel media circus dat kan volgen niet ten gunste van een agent hoeft te zijn. Dat werkt verlammend en maakt onnodig kwetsbaar. Ook het feit dat tegenwoordig alles gefilmd kan worden zal niet altijd fijn werken zijn. Je ligt onder een vergrootglas en als eenmaal een bepaalde context wordt weergegeven (in bv. de media), knappe jongen als je dan een eenmaal neergezet beeld nog kan veranderen. Misschien kunnen cams op het lichaam daar verandering in brengen. Worden geloof ik proeven mee gedaan en ook al mondjesmaat in de praktijk gebruikt.

Lionel is een dikke jongen die van een broodje pindakaas houdt.

Agenten zijn denk ik bewust van het feit dat een verdachte aangifte kan doen en een heel media circus dat kan volgen niet ten gunste van een agent hoeft te zijn. Dat werkt verlammend en maakt onnodig kwetsbaar. Ook het feit dat tegenwoordig alles gefilmd kan worden zal niet altijd fijn werken zijn. Je ligt onder een vergrootglas en als eenmaal een bepaalde context wordt weergegeven (in bv. de media), knappe jongen als je dan een eenmaal neergezet beeld nog kan veranderen. Misschien kunnen cams op het lichaam daar verandering in brengen. Worden geloof ik proeven mee gedaan en ook al mondjesmaat in de praktijk gebruikt.
Niet zoveel aan toe te voegen. Precies wat ik bedoel....maar dan uitgebreid opgeschreven

Ben ik met je eens, juist het filmpje gebruiken vanuit een bepaalde hoek, en op het juiste moment beginnen en stoppen kan een prachtig verhaal lijken te ondersteunen.

Dit geldt ook voor, ik noem maar eens wat, katholieke middelbare scholieren, als die ergens staan en geframed worden moeten ze ook al dood, en hun ouders ook.

Overigens heb ik het idee dat de Franse politie nogal tekeer gaat tegen de gele hesjes, als ze dat eens in die buitenwijken zouden doen...

In Frankrijk zijn er wel vaker protesten (met rellen). Ik denk dat ze daardoor misschien iets harder mogen optreden. :thinking:

Dit is uitendelijk toch ook wel een beetje pauper.

Proef in Rotterdam: gratis rijles voor mensen in de bijstand

Bijstandgerechtigden in Rotterdam komen bij wijze van proef in aanmerking voor een gratis rijbewijs. Het is een van de nieuwe manieren om zoveel mogelijk mensen uit de bijstand te krijgen.

Het gaat om een proef met tien mensen uit Rotterdam-Zuid die opgeleid worden tot brandwacht. De gemeente werkt in deze constructie samen met uitzendbureau QPS. Het experiment is onderdeel van het Nationaal Plan Rotterdam-Zuid, dat recent een kapitaalinjectie van 260 miljoen euro heeft gekregen.

:roflol: wat een gepamper en tegelijkertijd zeer oneerlijk tegenover de jongens en meisjes die met een krantenwijk lopen of ander bijbaantje wel werken voor hun rijbewijs ,

de enigste manier om deze lamlullen aan het werk te krijgen is verplicht alternatieve arbeid te verrichten voor 40 uur per week in ruil voor een uitkering of

en dit is in mijn ogen de beste oplossing ,kiezen of delen ,"er werk in overvloed ,je krijgt nog 2 maanden een uitkering en daarna is het klaar met de cadeautjes amigo"

100% dat het aantal bijstandsuitkering daarna sterk is verminderd ,behandel mensen als baby's en ze gaan zich gedragen als baby's

Die aboe maakt het nu wel heel bont daar mijn geboortestad :treuren:

Proef in Rotterdam: gratis rijles voor mensen in de bijstand

Bijstandgerechtigden in Rotterdam komen bij wijze van proef in aanmerking voor een gratis rijbewijs. Het is een van de nieuwe manieren om zoveel mogelijk mensen uit de bijstand te krijgen.

NEE, god***domme...

Terug
Naar boven