Fitness Seller

Sticky Het Pauper Topic

Het voorstel van @nannan is gratis vergassing.

tenor.gif

Dan maar een racist. ;)

Ik ken te veel mensen die allerlei zware tegenslagen in het leven hebben gehad en ondermijnende gezondheidsproblemen op de koop toe.
Goede banen of bedrijf kwijtgeraakt en nu sappelend om de eindjes financieel aan elkaar te knopen.
Ze hebben vaak nog minder te besteden dan een zogenaamde 'uitkeringsgerechtigde', maar zijn gewoon te trots om aanspraak te doen op bijstand.
De totale onwil vanuit de overheid om deze mensen financieel een beetje te helpen -met omscholing bijvoorbeeld- verbijsterd me, terwijl er in dit voorbeeld dan gewoon bij een aantal mensen naast een betaalde opleiding ook nog een rijbewijs in de schoot wordt geworpen. (althans, de kosten er voor dan)

Dus NEE, god***domme!!!

Laat ze die opleiding eerst maar eens voltooien, daarna kunnen ze als beloning zelf hun rijbewijs bekostigen.

Laatst bewerkt:
Je moet uberhaupt geen mensen binnenlaten die NIETS toevoegen, maar alleen maar NEMEN :mad:

Ik ook niet (woon in Limburg :D) Oh wacht zelfde belastingstelsel :treuren:

De twee opvanglocaties voor overlastgevende asielzoekers in Amsterdam en Hoogeveen zitten vol met criminelen en verslaafden. Tegelijkertijd heeft het personeel van deze ‘aso-azc's’ geen mogelijkheden om op te treden tegen het vaak agressieve en manipulatieve gedrag van de bewoners.
Dat stelt de Inspectie Justitie en Veiligheid in een rapport die ze opstelde naar aanleiding van een dodelijk incident in de Extra Begeleiding en Toezichtlocatie (EBTL) in Hoogeveen.

mogelijkheden om hen te straffen heeft het personeel nauwelijks
Straffen? Het zijn toch geen leerlingen op school... Zal wel weer zijn dat personeel liever geen aangifte doet van bedreigingen en mishandelingen omdat er dan gevolgen aan zitten voor de asielprocedure.

Dus aan de ene kant hebben we mensen die toch al niets te verliezen hebben, waarvan al duidelijk is dat ze zich niet aan de regels houden en aan de andere kant mensen die alles te verliezen en binnen de regels waaraan ze gebonden zijn niets kunnen doen en ook geen andere oplossing hebben.

Hoe zou dit niet fout kunnen gaan?

Las ergens dat de gemiddelde wachttijd voor de aanvang van de beoordeling is opgelopen van een jaar naar 14 maanden...
Bij ingewikkelde gevallen kan hier nog zomaar 6 tot 8 maanden bijkomen voor de beoordeling....
Bij Syriërs gaat dit veel sneller (die worden blijkbaar razendsnel toegelaten)....

Tel hierbij op de berichten dat NGO's, andere GL-achtigen en Open Borders-types migranten influisteren wat ze moeten zeggen opdat ze toegelaten worden.

Zucht...

Je moet daar sowieso niet willen werken.

Ans is haar eigen werkgever, ZZP-er dus. Als ze ontslagen is, dan heeft ze dat dus zelf gedaan (2x). Dat ze geen werk meer aangeboden krijgt ligt toch misdschien wel bij haarzelf.

Voor Abdelaziz H. was ze waarschijnlijk een gat, beter dan een geit. Ik hoop niet dat ze zich echt ingebeeld heeft dat een islamitische man waarde hecht aan een vrouw en al helemaal niet als die vrouw een ongelovige is. Ze was zijn h**r, dat heeft niets met vriendschap te maken. Als antropologe zou ze beter moeten weten, maar ja VU.

bergsbeklimmer | 25-01-19 | 11:15

:roflol:

t*ring wat zijn we weer aan het generaliseren.

t*ring wat zijn we weer aan het generaliseren.

is van GeenStijl = Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsen ;)

(nou is die Ans Nusra ook wel een ongelooflijk vies achterbaks stiekem dier ,al die shit

die ze nu krijgt heeft ze 100% verdient )

Laatst bewerkt:
is van GeenStijl = Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsen ;)

(nou is die Ans Nusra ook wel een ongelooflijk vies achterbaks stiekem dier ,al die shit

die ze nu krijgt heeft ze 100% verdient )
Ging mij alleen om dit stukje "Ik hoop niet dat ze zich echt ingebeeld heeft dat een islamitische man waarde hecht aan een vrouw en al helemaal niet als die vrouw een ongelovige is."
Met de rest ben ik het aardig eens

Terug
Naar boven