AndroidHealthClinic

Sticky Het Pauper Topic

niet op letten,steks begrijpt niet alles zo goed
Ik let liever wel op @Steks, die heeft over het algemeen wel iets te melden.

Niet dat ik het er altijd mee eens ben, maar ik begeef me ook graag buiten m'n bubbel, ik zou er namelijk wat van kunnen opsteken.

Blijkt dat een van mij afnemers sjoemeld met aan bestedingen is dus in onderzoek , vandaag te horen gekregen dat ik ook openheid van zaken moet geven :( .zal waarschijnlijk een storm in een glaswater zijn ( wat mij betreft ) maar nooit fijn

Blijkt dat een van mij afnemers sjoemeld met aan bestedingen is dus in onderzoek , vandaag te horen gekregen dat ik ook openheid van zaken moet geven :( .zal waarschijnlijk een storm in een glaswater zijn ( wat mij betreft ) maar nooit fijn
Lekker hoe dat soort lui anderen meetrekken, ook al storm in glas water, het blijft gedoe dat tijd en aandacht vraagt en levert niets op.

Lekker hoe dat soort lui anderen meetrekken, ook al storm in glas water, het blijft gedoe dat tijd en aandacht vraagt en levert niets op.
het feit dat mijn advocaat hier weer genoeg werk aan gaat hebben is niet goed voor mijn gemoedsrust en natuurlijk het kosten plaatje wat daar bij hoort

Mishandelde Tommy blijkt zelf ook bully

Niet dat dit de afranseling rechtvaardigt, maar Tommy is ook geen lieverdje.

Een paar collega’s van me hebben kinderen van die leeftijd die bij hem op school zitten hebben gezeten en die beamen dat.

Mishandelde Tommy blijkt zelf ook bully

Niet dat dit de afranseling rechtvaardigt, maar Tommy is ook geen lieverdje.

Een paar collega’s van me hebben kinderen van die leeftijd die bij hem op school zitten hebben gezeten en die beamen dat.
vechten als mietjes ,

regelmatig met een mes rondlopen en meisjes daarmee een onprettig gevoel geven is hem ook niet vreemd

regelmatig met een mes rondlopen en meisjes daarmee een onprettig gevoel geven is hem ook niet vreemd
Filmpjes? Kan iedereen wel roepen. Nou geloof ik het heus wel maar de vraag is in welke proporties. Volgens mij is het gewoon een grote pauper bende daar.

Liep vroeger ook een periode rond met allerlei messen. Was er gek op. Dolken, stiletto's, jachtmessen, overlevingsmessen (Rambo frist blood achtig), dubbelzijdige messen. Iets laters werden het buksen, kruisbogen, nunchaku's. Ook nog een bijl, die gebruikte ik om een dikke hut te bouwen. Deze werd ingenomen door een bezorgde vader. Had die maar beter op zijn zoon gelet, later ging het gerucht dat zijn zoon de school in de fik had gestoken.

Liep vroeger ook een periode rond met allerlei messen. Was er gek op. Dolken, stiletto's, jachtmessen, overlevingsmessen (Rambo frist blood achtig), dubbelzijdige messen. Iets laters werden het buksen, kruisbogen, nunchaku's. Ook nog een bijl, die gebruikte ik om een dikke hut te bouwen. Deze werd ingenomen door een bezorgde vader. Had die maar beter op zijn zoon gelet, later ging het gerucht dat zijn zoon de school in de fik had gestoken.
:lol:

Liep vroeger ook een periode rond met allerlei messen. Was er gek op. Dolken, stiletto's, jachtmessen, overlevingsmessen (Rambo frist blood achtig), dubbelzijdige messen.
vroeger allerlei messen gehad tegenwoordig alleen nog maar zulke krengen :P

20190125_163346[1].jpg

Wat heb ik toch een brave jeugd beleefd.
Liep inderdaad ook met allerlei messen, maar dergelijke gevechten heb ik nooit gezien.

Overigens staat dit filmpje in geen verhouding tot het eerdere verschenen filmpje.

Die lutsers dienen die......ik....uh.....heb er geen woorden voor.

Terug
Naar boven