Fitness Seller

Sticky Series & Docu's Kritiek & Review Topic

Klopt ja, het had vrij goed kunnen worden maar ze verpesten het echt gewoon. Toch blijf ik het nog wel even kijken, het is nog wel vermakelijk maar zeker geen topper. Het einde van de laatste aflevering was ik wel blij mee, zal tijd worden.

Ben vorige week begonnen aan Californication.
Zag het vroeger vaak voorbij komen op tv maar het leek me echt een idiote serie.

Vind het nu echt een van de betere series die ik al gezien heb.
Zit eigenlijk wel meer diepgang in dan ik dacht.

EDIT: waarom is dit geen sticky trouwens?
Moet altijd zoeken nu.

Laatst bewerkt:
Ben vorige week begonnen aan Californication.
Zag het vroeger vaak voorbij komen op tv maar het leek me echt een idiote serie.

Vind het nu echt een van de betere series die ik al gezien heb.
Zit eigenlijk wel meer diepgang in dan ik dacht.

Die ook onlangs afgehaald, eerst nog weeds, en 2 seizoenen van burn notice.

Heb onlangs toevallig een aflevering van 'luck' gezien, vond deze zéér vermakelijk!
Onmiddellijk werd ik erin gezogen zeg maar, enkel jammer dat er nog maar 1 seizoen is..
http://www.imdb.com/title/tt1578887/?ref_=fn_al_tt_1

Serie's die ik ondertussen al heb gezien:
Dexter
Breaking bad
Spartacus
The wire
The sopranos
Prison break
The mentalist (laatste seizoen niet)
Weeds (bezig)
Burn notice (laatste seizoen niet)
Himym
allo allo
Band of brothers (ook die in vietnam)
... (wrs wel nog)

nu bezig:
-weeds/burnotice

Na dit:
Calfirnication
Suits (alhoewel ik niet weet wat te verwachten)
Luck

suits is alleen al nice om rachel zane:)

Vind Mad Men ook een zeer goede serie, fascinerend zelfs terwijl ik sommigen hoor dat het saai/moeilijk te volgen is? Niet eens.

Dexter net weer binnen, suits morgen weer inderdaad :) (of nouja, dan aired ie snachts pas?)

Heeft iemand hier Treme weleens gezien?

Naam docu: The Cannibal Warlords of Liberia: 53 minuten

++: eigenlijk alleen maar pluspunten aan deze docu zoals zo veel van vice als je datgene wat ze in
beeld brengen buiten beschouwing laat (zieke geesten die zelfs kinderen met gemak de dood in jagen..)
Geeft een goed beeld hoe het er in Liberia aan toe ging en hoe het er nog steeds aan toe gaat. Best wel
raar om te zien hoe je die zieke randdebielen nog gewoon daar kan spreken over wat ze hebben gedaan
en ze vertellen het voor de camera alsof het de normaaltste zaak was...

Cijfer: 9

Net Wolverine gaan zien.
3D zoals vaak complete bullshit, net zoals het verhaal van deze film.
Had geen reet meer te maken met x-men & wolverine prequel.
Absurde inspiratieloze film. Ben mss wel heel kritisch maar op die
2 aardige (proper uitgedrukt) japanese grietjes na kon het me niet boeien.

verhuist naar 't juiste topic ...

Laatst bewerkt:
Net Wolverine gaan zien.
3D zoals vaak complete bullshit, net zoals het verhaal van deze film.
Had geen reet meer te maken met x-men & wolverine prequel.
Absurde inspiratieloze film. Ben mss wel heel kritisch maar op die
2 aardige (proper uitgedrukt) japanese grietjes na kon het me niet boeien.

Dit is het tv kritiek en review topic, niet het movie kritiek en review topic bro.:D

Net maar weer eens opnieuw aan the Sopranos begonnen, wat blijft dat goed zeg.

Naam docu: Shaolin Warrior Training : 1 uur 30 min

++: Vette docu, krijgt goed beeld van hoe die boeddhisten leven binnen zo'n tempel en hoe ziekelijk ze trainen.
Sommige dingen moet ik eigenlijk daar ter plekke zien om het te geloven :P

Cijfer: 8

Naam docu: PANOPTICON: The documentary about your privacy
Onderwerp: Online privacy
Wat was (wel/ niet) interessant: Leuk om eens een Nederlandse docu te zien, en hij was nog best interessant! Ik was verbaasd over de gezichtsdetectietechnieken in het OV, verder is het best eng te weten dat alles wat je doet opgeslagen wordt en dus ooit tegen je gebruikt kan worden. Zeker een aanrader om te kijken.
Cijfer 1-10: 7.5

Naam docu: PANOPTICON: The documentary about your privacy
Onderwerp: Online privacy
Wat was (wel/ niet) interessant: Leuk om eens een Nederlandse docu te zien, en hij was nog best interessant! Ik was verbaasd over de gezichtsdetectietechnieken in het OV, verder is het best eng te weten dat alles wat je doet opgeslagen wordt en dus ooit tegen je gebruikt kan worden. Zeker een aanrader om te kijken.
Cijfer 1-10: 7.5
Url: [Link Dood]

ja maar kun je dan op den duur, doordat dit eigenlijk spionage is imo en privacyschending ondanks dat ik er niks over te zeggen heb en niks aan kans doen, niet ook weer in een zaak TEGEN hun te gebruiken aangezien ze imo onrechtmatig aan die gegevens zijn gekomen, ook in een periode waarin ik bv nog geen psychopaat zou zijn geweest of terrorist, snap juh...
kga hem nog kijken iig!

Titel docu: Eminem All Access Europe
Link imdb:http://www.imdb.com/title/tt0463503/

Onderwerp: Eminem
Review: Eminem + aanhang on tour en hun ideeën, visies en leven achter de schermen krijg je wel goed beeld
Interessante docu: yesyesyes sir
Punten: 7.5/10

End of the Road - How Money Became Worthless (2012)

proxy.php?image=http%3A%2F%2Fcdn-1.nflximg.com%2Fimages%2F2326%2F1572326.jpg

Goede basic docu over de huidige toestand van de economie, met name mbt fiatgeld is dit een laagdrempelige intro voor beginners die meer willen leren.

Minpuntje is dat het wat eenzijdig is, dus subjectief, al is de boodschap grotendeels correct. Na het zien zal je interesse hopelijk gewekt zijn om je meer te verdiepen in deze materie. 7/10

Hoe heet die docu over de financiële situatie in New York ook alweer?
Je ziet hierbij het verschil tussen arm en rijk op maar enkele mijlen afstand zeg maar. Gaat veel over die topmannen van aantal grote bedrijven ,die nog durven te klagen over enkele vierkante meters te weinig ruimte om een eigen bioscoop te kunnen plaatsen in een appartement midden in new york,.... terwijl een aantal meter verderop mensen elkaar afknallen voor drugs en door armoede..

Terug
Naar boven