AndroidHealthClinic

Sticky Het Pauper Topic

Ja vieze vuile kutspoiler alert, gebruik een spoiler dan :treuren:

HOU JE OGEN DICHT! :tanden:

Hij gaat dood.

Iedereen gaat deaud :dunno:

fLe5NUdaiPsCqRsckCny.jpg

Zoals een groot filosoof ooit zei:

Liz Hayes investigates the disaster of Boeing’s 737 MAX jetliner. Why two supposedly state-of-the-art and safe planes crashed killing 346 people; why pilots now fear flying the 737 MAX; & whether Boeing could have averted the catastrophes.
Nou, gezellig. Hé Boeing, bedank èh!

Al dat geblondeerde haar tegenwoordig.
Zo'n 15? Jaar geleden was blauw hier in de mode :emo:.

In de jaren 30 was blond haar best populair.

:badum:

• Like
Waarderingen: mat
Daar staat alleen maar dat ze verhaal gingen halen na een ruzie tussen kinderen maar bij het artikel van vorige week staat
In de buurt gaat het gerucht dat de vader van het gezin een kind iets zou hebben aangedaan. Anderen zeggen dat hij zich juist over het kind heeft ontfermd.
Volgens mij is de afkomst van het gezin dan nog weinig relevant. Ongeacht je kleur heb je een probleem als je aan andermans tokkiekinderen zit.

Als gemeente/politie het helemaal uitgezocht hebben ben ik dan wel benieuwd of nou bleek dat die vader dat gedaan heeft of niet en hoe die uitwisseling dan precies ging bij het verhaal halen.

Maar gelukkig is al voor ons bepaald welke details er toe doen.

Ongeacht je kleur heb je een probleem als je aan andermans tokkiekinderen zit.

ik denk dat je bij elke vader een groot probleem hebt als je aan zijn kinderen zit,hoef je geen tokkie voor te zijn

overigens zou het fijn zijn als burgemeesters zich ook zo zouden uitspreken over het vele geweld van allochtonen tegenover autochtonen tijdens het uitgaan en de overvallen op uitsluitend

blanke bejaarden ,maar ik vrees dat dit iets teveel gevraagd is

en in tegenstelling tot de goed nieuws show wat betreft de "elite "vluchtelingen zijn de meesten irl toch echt gewoon onaangepaste tokkies

Terug
Naar boven